Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 84 EersteEerste ... 567891757 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #61
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    En op de site van Ben kun je een hele uitleg lezen over tickets.
    Eric

  2. Top | #62
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Elsloo (Limburg)
    Berichten
    21

    Standaard

    dank voor de tip , op http://www.americanestates.nl/ staat alle info die ik zocht .

  3. Top | #63
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    dag 1 Magic Kingdom (ook 's-avonds)
    dag 2 MGM + Typhoon Lagoon
    dag 3 Epcot
    dag 4 Animal Kingdom + Blizzard Beach
    Waarom naar een waterpark op dezelfde dag als een attractiepark? M.i. mag je de "extra's" ook op andere dagen benutten, zodat je in totaal 7 dagen (4+3) kunt doorbrengen in Disney.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    21

    Standaard

    Er wordt geschreven, dat een fun in the sun pas niet meer verkrijgbaar is. Wij hebben hem nog wel via de reisorganisatie (Arke of Holland International) kunnen boeken. Verder zijn er volgens mij 7-daags passen te koop oa via internet.[/quote]

  5. Top | #65
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    jawel, maar de vraagstelling was hoe 4 dagen in te delen, misschien willen ze ook nog naar andere parken, of gewoon in de villa blijven!
    Natuurlijk zijn er oneindig veel variaties mogelijk, en is dit een persoonlijke voorkeur, maar ik denk dat ik ze met dit programma een goede start heb gegeven.
    Eric

  6. Top | #66
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    grave
    Berichten
    6

    Standaard

    Ja zeker, jullie hebben ons enorm op weg geholpen! We willen misschien nog meerdere parken bezoeken vandaar dat we een park met een waterpark willen combineren.

    Nog een keertje bedankt!

    Wiep

  7. Top | #67
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Elsloo (Limburg)
    Berichten
    21

    Standaard

    wat betreft die fun in the sun pas , blijft het toch onduidelijk , de een zegt dat hij niet meer te krijgen is en de ander heeft hem toch nog kunnen krijgen. Aangezien wij pas volgend jaar naar florida gaan moeten we dus maar afwachten welk soort pas er dan nog te krijgen is... maar ik vond die fun in the sun pas wel een mooie aanbieding..

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jeepee75
    wat betreft die fun in the sun pas , blijft het toch onduidelijk , de een zegt dat hij niet meer te krijgen is en de ander heeft hem toch nog kunnen krijgen. Aangezien wij pas volgend jaar naar florida gaan moeten we dus maar afwachten welk soort pas er dan nog te krijgen is... maar ik vond die fun in the sun pas wel een mooie aanbieding..
    Wij hebben hem nog wel kunnen bestellen voor deze zomer. Het is zeker een mooie aanbieding, omdat je dan 14 dagen onbeperkt de parken kunt bezoeken, voor veel minder geld dan 2 7-daagse kaarten. Wij hebben hem kunnen krijgen, doordat wij de gehele reis via een reisburo en via Arke geboekt hebben.

  9. Top | #69
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    grave
    Berichten
    6

    Standaard

    Hallo,

    Ik heb even geinformeerd bij het reisburo en een fun in the sun pass is idd nog te verkrijgen via Holland International en Arke maar alleen als je de reis ook bij hun geboekt hebt, vlucht + hotel of vlucht + autohuur.

    Wij hebben zojuist priceline uitgeprobeerd omdat wij ook nog overnachtingen elders in de vs moesten boeken en dit is echt een super leuke manier van hotels boeken als je geen voorkeur hebt voor 1 bepaald hotel. We hadden per ongeluk een verkeerde datum ingegeven en na wat zenuwachtige uurtje ( bod was geaccepteerd en dan kan je ip niks meer wijzigen ) en heen en weer gemaild en gebeld te hebben met priceline werd de boeking kosteloos geannuleerd!! Super service echt een aanrader om het te gebruiken.

    Groet,
    Wiep

  10. Top | #70
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    15

    Standaard Eerste keer WDW

    Wij gaan 22 augustus naar Florida, en natuurlijk ook een paar dagen naar Orlando ( is 't druk in deze periode...? ). We wilden eerst naar de 2 universal parken gaan, maar nu hoorden we van verschillende kanten dat Universal Studios tegenvalt! Wel gaan we sowieso naar Universla's Island of Adventure. Lijkt ons helemaal geweldig....

    Maar we willen dus ook een dag naar één van de vier Disney parken! We gaan ook al naar Bush Gardens , dus Disney's Animal kingdom valt waarschijnlijk af (is er al weer een minder). Maar dan.... welke van de overige 4 moeten we pakken??? Magic kingdom (lijkt dit niet te veel op Parijs? :? ), MGM of Epcot (lijkt ons te 'wetenswaardig') We willen gewoon een dag met veel plezier hebben, actie en Disney. Maar ik ben bang dat Magic Kingdom te veel gericht is op kleintjes..... of is dat onzin!?

    Kortom, wie heeft er ervaring met welke parken!? :?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •