Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 82 van de 84 EersteEerste ... 32728081828384 LaatsteLaatste
Resultaten 811 tot 820 van de 835

Onderwerp: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

  1. Top | #811
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Nog een vraag:
    Dit staat bij de veelgestelde vragen op de site:
    Q When are the holiday vouchers and other tickets sent out?
    A For ticket only bookings, you will receive a printable e-ticket. For hotel and ticket packages and flight inclusive holidays your travel documents are sent out approximately 14-28 days prior to the departure date.

    Krijg je als je je hotel en tickets boekt alles online of wordt het per post verstuurd? En wordt het dan ook naar een Nederlands adres verzonden want dat duurt langer dan nationale post?



  2. Top | #812
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Waar heb je geboekt? Als het via Disney uk of ie is en je hebt een hotel er bij dan krijg je bij inchecken (in het hotel) je magic band en daar staat alles op. Je gebruikt helemaal geen fysieke tickets meer. Je krijgt dan per post nog een pakket met info en luggage labels (voor de leuk) ongeveer een week voordat je weggaat. Op My Disney Experience kan je de bestelling terugvinden.

  3. Top | #813
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Waar heb je geboekt? Als het via Disney uk of ie is en je hebt een hotel er bij dan krijg je bij inchecken (in het hotel) je magic band en daar staat alles op. Je gebruikt helemaal geen fysieke tickets meer. Je krijgt dan per post nog een pakket met info en luggage labels (voor de leuk) ongeveer een week voordat je weggaat. Op My Disney Experience kan je de bestelling terugvinden.
    Nog niet geboekt. Maar was de q/a aan het doorlezen. Je zou een bonnenboekje krijgen en papieren. Maar dat zijn dus bagagelabels en niets noemenswaardig.
    Ik ga via de Disney uk boeken inderdaad.

  4. Top | #814
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    Nog niet geboekt. Maar was de q/a aan het doorlezen. Je zou een bonnenboekje krijgen en papieren. Maar dat zijn dus bagagelabels en niets noemenswaardig.
    Ik ga via de Disney uk boeken inderdaad.
    Je krijgt netjes een mapje met de labels er in, een brief, een info boekje en een soort bonnenboekje (en eventueel een voucher voor je giftcard als die bij de aanbieding zat). Dan in het resort krijg je nog een keer labels (tenminste dat heb ik tot nu toe altijd gehad) en ipv het bonnenboekje een plastic kaartje die je voor de kortingen kan gebruiken. De kortingen (bonnen) zijn voor bij verschillende winkels en restaurants in Disney Springs en wat watersport mogelijkheden in Disney. Heb je niet super veel aan omdat als je zo'n pakket boekt je waarschijnlijk al free dining hebt (al kan dat natuurlijk ook alleen ontbijt of quick service zijn) en tickets met alles er op en er aan. Maar er zitten wel bruikbare dingen tussen hoor.

  5. Top | #815
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Je krijgt netjes een mapje met de labels er in, een brief, een info boekje en een soort bonnenboekje (en eventueel een voucher voor je giftcard als die bij de aanbieding zat). Dan in het resort krijg je nog een keer labels (tenminste dat heb ik tot nu toe altijd gehad) en ipv het bonnenboekje een plastic kaartje die je voor de kortingen kan gebruiken. De kortingen (bonnen) zijn voor bij verschillende winkels en restaurants in Disney Springs en wat watersport mogelijkheden in Disney. Heb je niet super veel aan omdat als je zo'n pakket boekt je waarschijnlijk al free dining hebt (al kan dat natuurlijk ook alleen ontbijt of quick service zijn) en tickets met alles er op en er aan. Maar er zitten wel bruikbare dingen tussen hoor.
    AH oke... Dus mocht het niet op tijd met de post aankomen dan is dat geen probleem.

    Gebruiken jullie de Disney Magical Express van Orlando (MCO)?

  6. Top | #816
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    AH oke... Dus mocht het niet op tijd met de post aankomen dan is dat geen probleem.

    Gebruiken jullie de Disney Magical Express van Orlando (MCO)?
    Tot nu toe heb ik de papieren altijd op tijd gehad. De Magical Express ook al vaak gebruikt, is ideaal. Je komt al helemaal in de sfeer en na een lange vliegreis is het best lekker als je gereden wordt .

  7. Top | #817
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Tot nu toe heb ik de papieren altijd op tijd gehad. De Magical Express ook al vaak gebruikt, is ideaal. Je komt al helemaal in de sfeer en na een lange vliegreis is het best lekker als je gereden wordt .
    Ah oke.. Ja je moet vooraf reserveren. Kan dat via de My disney experience?

  8. Top | #818
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    Ah oke.. Ja je moet vooraf reserveren. Kan dat via de My disney experience?
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat bijna nooit gedaan heb. Deze keer hadden we voor de cruise een hotel via Davids Vacation Club (Animal Kingdom Lodge) en heb ik de Magical Express via Davids Vaction Club gereserveerd. Terug gaan we met de huurauto. Andere keren heb ik me gewoon gemeld op MCO bij de Magical Express balie. Maar volgens mij is er wel iets mogelijk via My Disney Experience en anders gewoon op MCO melden (is echt geen enkel probleem).

  9. Top | #819
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2018
    Berichten
    61

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    He.. wilde Disney conorado spring resort boeken in juni 2019. Volgeboekt.. tenminste hij komt niet voor in de opties. Balen..

    Zit nu te kijken tussen carribean Beach en french quarter. Wat raden jullie aan? De laatste lijkt nieuwe en betere recensies te hebben.
    Laatst gewijzigd door daveytje; 02-10-18 om 21:16.

  10. Top | #820
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer WDW: Vragen en Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daveytje Bekijk Berichten
    He.. wilde Disney conorado spring resort boeken in juni 2019. Volgeboekt.. tenminste hij komt niet voor in de opties. Balen..

    Zit nu te kijken tussen carribean Beach en french quarter. Wat raden jullie aan? De laatste lijkt nieuwe en betere recensies te hebben.
    Caribbean Beach. Maar ik ben niet zo'n fan van French Quarter, is wat kleiner dan de andere resorts en dat vinden de meeste mensen hier op het forum juist een voordeel. Ik vind dat er meer is op de grotere resorts en de sfeer van Caribbean Beach vind ik leuker. Er wordt nog wel gebouwd in juni 2019 maar daar zal je weinig last van ondervinden. De receptie, foodcourt en het restaurant zijn net helemaal verbouwd en staan op het punt om geopend te worden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •