Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Even voorstellen: BjornParee

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: BjornParee

    Goedemiddag allemaal,

    Mijn naam is Bjorn, 29 jaar en wonend in Aalsmeer. Heb de planning om komende zomer naar Florida te gaan en via google ben ik op dit forum gekomen. Bij deze wil ik U allen alvast bedanken voor de vele info die ik hier al kon vinden ; echt helemaal geweldig. Ben nu al een aantal dagen lekker aan het lezen.

    Mijn voorlopige planning:
    Di 02 juni : Amsterdam (via New York) - Miami
    Di 02 juni tot Woe 10 juni : Miami & omgeving
    Woe 10 juni : Miami - New York
    Woe 10 juni tot Zo 14 juni : New York
    Zo 14 juni : New York - Amsterdam

    Ben al lekker aan het lezen en heb al veel info gevonden. Voor het gedeelte "Di 02 juni tot Woe 10 juni : Miami & omgeving" heb ik al wat ideetjes en dat zal ik in de komende weken gaan uitwerken.

    Interesse / Wensen:
    * Bezoek aan Key West met 1 overnachting
    * Bezoek aan Kennedy Space Center
    * Bezoek aan Walt Disney World
    * Bezoek aan Universal Studio's

    Op dit forum veel gelezen dat een auto huren wordt aangeraden maar ... ik heb geen rijbewijs dus zal ik alles met OV gaan doen. Kan melden dat ik een best ervaren OV-reiziger ben (oa Europa, Egypte/Israel en China). Heb op internet al wat excursies gezien ; dat is natuurlijk ook een optie voor mij. Wordt voor mij de eerste keer dat ik naar de USA ga.

    Zodra ik vragen heb (en de antwoorden nog niet op het forum heb gelezen) zal ik ze uiteraard vragen met de wens dat er iemand is die me kan helpen. Ben op sommige forums best actief maar hier zal ik meer gaan lezen en sporadisch zelf reageren.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Even voorstellen: BjornParee

    Welkom op dit gezellige en bovenal informatieve Forum. Je hebt al een planning gemaakt zie ik. Je gedeelte "Miami en omgeving" roept bij mij nog wat vraagtekens op.
    Van Miami naar Orlando is ca 3.5 uur rijden (met de auto). Met de OV zul je denk ik wat langer moeten rekenen. Excursies vanuit Miami doen lijkt mij niet erg handig - ik zou er dan voor kiezen om die vanuit Orlando te doen. Overnachtingen zijn hier veel goedkoper en vaak heb je een gratis Shuttle-dienst vanuit je hotel naar Disney of naar Universal. Kennedy Space Center behoort ook vaak tot de mogelijkheden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard Re: Even voorstellen: BjornParee

    Hee Bjorn, jij ook hier? Wat gaaf dat je naar het geweldige Florida gaat. Het lijkt mij, net als Martijn, voor jou beter om vanuit Miami naar Orlando te gaan en daar een hotelletje te pakken om dan weer vanaf die plek de attracties die je wilt bezoeken te gaan bekijken.
    Hardlopen kun je wel vergeten...het is veel te warm en je hebt er helemaal geen tijd voor als je alles wilt gaan doen wat er op je lijstje staat.
    Alvast heel veel voorpret en mocht je nog meer info willen, dan kun je hier terecht....er 'lopen' hier talloze Florida experts rond.

    Groetjes, Petra

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Den Haag (nederland)
    Berichten
    4

    Standaard Re: Even voorstellen: BjornParee

    hee bjorn,
    ben jy dat die ook op atletiek zit ?
    zie je naam wel es langskomen.

    maar.. ik ga ook naar miami&newyork, 1 week nadat jy terug bent.
    Hopelijk is het OV inderdaad te doen ben pas 20 , dus mag in florida zowiezo geen auto huren. HELAAS. maar in NY zou je geen auto willen rijden hoor, zoals ik gehoord heb.
    Als je nog leuke tips hebt om te gaan doen, moet je het maar eens laten weten.

    Succes vast met alle voorbereidingen!

    gr. aileen
    20.6.09 MIAMI \\/

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker dennis_diana's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    110

    Standaard Re: Even voorstellen: BjornParee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door avg Bekijk Berichten
    ben pas 20 , dus mag in florida zowiezo geen auto huren. HELAAS.
    Dat is niet waar hoor!

    Via USAReisen zou dat nl gewoon moeten lukken. Zij bieden een pakket aan voor tussen de 19 en de 25.
    Zie http://www.usareisen.de/mietwagen/ca...kage=u25&sz=so



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •