Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 28

Onderwerp: Helicoptervlucht boven Orlando

  1. Top | #1
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Helicoptervlucht boven Orlando

    Hallo medeforumleden,

    Wij willen graag een keer een helicoptervlucht boven Orlando maken, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben. En dan bedoel ik op de verschillende aanbieders, de ervaringen enzovoorts.

    Wij horen graag van jullie,

    Sjon, Bianca en Romy

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Helicoptervlucht boven Orlando

    Zijn weinig ervaringen te vinden op het Forum. In Orlando kom je verschillende aanbieders tegen. Ter plekke onderhandelen over de prijs lijkt mij het handigste.

    Hier staan ook een aantal aanbieders: http://www.theotherorlando.com/conte...s/18/heli.html

    De tip hieronder is ook wel handig:
    Small operations offering guided aerial sightseeing by helicopter pop up (and disappear) with some regularity. If the ones listed here are closed by the time you arrive, you’ll probably spot new ones as you drive around the tourist areas. They all seem to offer much the same menu of tours, ranging from short two- to three-minute hops for about $15 to half-hour surveys for about $200, with children’s prices somewhat less. Some offer extended trips that take in Kennedy Space Center for $400. Typically, these operators require a minimum of two adult passengers, although some require a full craft for takeoff and some offer special one-person rates. Most operators start up at 9:00 or 10:00 a.m. and continue until sunset, but call first to check.

    Tip: The farther they have to fly the more expensive the trip. So if you especially want to see Universal Orlando, pick a helipad on International Drive; if Disney World is on your must-see list, try a tour that leaves from Kissimmee. You might save some money.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Helicoptervlucht boven Orlando

    Overigens mogen helicopters en vliegtuigen niet OVER Magic Kingdom heen vliegen. Alle tours vliegen er omheen. Over Disney Hollywood Studios, Epcot Center, Blizzard Beach en Typhoon Lagoon mogen ze wel vliegen.

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Helicoptervlucht boven Orlando

    Alleen ervaring met Orlando Helitours vanuit Kissimmee, telt zeker niet mee?

  5. Top | #5

    Standaard Re: Helicoptervlucht boven Orlando

    Voor mij wel JKG! die zitten aan de 192 en zijn niet (overdreven) duur.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Helicoptervlucht boven Orlando

    Klopt, en een beetje redelijk ogende helikopters (Bell 206), ik heb vreemdere modellen langs zien vliegen. Prijs is wel wat omhoog gegaan nu, ik deed in maart 2008 tour #2 (ong. 10 minuten), toen 40 dollar p.p., nu 50 dollar. Nog steeds niet duur eigenlijk, maar wel een stijging van 25%. Maar ze hebben daar binnen in het witte hokje ook foldertjes liggen met wat korting en als het goed is krijg je ook wat foldertjes als je sleutels van je villa/townhome/bungalow ophaalt bij Homes Welcome Center.

    Erg gaaf om te doen, volgende week met een helikopter over de Strip (Grand Canyon doe ik een andere keer wel, de West-rim waar we anders naar toe zouden vliegen schijnt minder spectaculair te zijn dan de 'echte' Grand Canyon) en dat kost me 55 dollar p.p.

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Helicoptervlucht boven Orlando

    Over de strip vliegen met de helicopter is gaaf! Hebben wij ook gedaan..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Helicoptervlucht boven Orlando

    Dit lijkt mij ook wel leuk om eens te gaan proberen! thanx voor de info.

  9. Top | #9

    Standaard Re: Helicoptervlucht boven Orlando

    Wat denk je JKG, gaan we ons percentje vragen??? LOL!\\/

  10. Top | #10
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard

    ? Die snap ik niet, Belgische uitdrukking? :mrgreen:
    Of bedoel je onze korting volgende keer bij Orlando Helitours vanwege an25?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Over de strip vliegen met de helicopter is gaaf! Hebben wij ook gedaan..
    even offtopic dan maar;

    Helaas doet Papillon ze rond 16.30u en niet 's avonds, ik kon de 'Vegas Neon Nights' niet meer vinden in het assortiment. Maar overdags kan je weer verder kijken, ook leuk. De beelden van 's avonds over de strip kan je in elke CSI Miami wel weer zien. Maar jullie gingen met Maverick las ik in het verslag. Ach, als het echt bevalt wie weet nog eentje 's avonds in het donker. De weersverwachting voor volgende week ziet er erg goed uit... 26-28 graden elke dag Maar in Florida gaat het ook lekker met de temperatuur!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-03-09 om 17:22. Reden: samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •