Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 16 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 157

Onderwerp: WDW met (kleine) kinderen

  1. Top | #21
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Disney met de kleintjes

    Hoi Chanti,

    Onze dochter was 2.5 in 2006 bij onze eerste Orlando reis en we hebben meer dan genoeg met haar kunnen doen. Er zijn ook attracties in de kids gedeeltes waar ze in kunnen en ik raad je zeker het Winie de Pooh parkje in Disneyworld aan want dat was echt geweldig. Waar je zekers rekening mee moet houden is dat je niet echt een hele dag in een park kan hangen, verdeel dat goed.

    Voor de vlucht raad ik je aan heel veel dingetjes in te pakken wantsteeds een kadootje blijft toch heel mooi en leuk voor zo'n kleine. Daarnaast een dvd speler met favo filmpjes is echt een redding. Mocht je meer willen weten vraag het gerust.

    Ik verwijs je graag naar onze log.

    http://delelystadamerikalijn.web-log...006/index.html
    Laatst gewijzigd door raygwencaith; 08-03-09 om 20:50.

  2. Top | #22
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney met de kleintjes

    Dank je wel. Leuke blog trouwens!!! Leuk om te lezen hoe anderen het ervaren hebben met een ukkie.

  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Disney met de kleintjes

    Over de vlucht: wij hadden afgelopen september 1 handbagage geheel gevuld met speeltjes voor onze dochter (toen 26 maanden oud). Ze heeft vervolgens 8 uur lang gespeeld met de plastic bekers die ze van een stewardess kreeg... De handbagage is niet eens open geweest.

    Nu hebben wij wel het voordeel dat we onze dochter zich heel snel aanpast en we haar al vanaf 10 weken meegenomen hebben naar Florida; Komende zomer gaat ze voor de 5e keer, dan net 3 jaar oud. Dit keer nemen we geen speelgoed mee, hooguit een DVD speler met wat DVD's.

  4. Top | #24
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney met de kleintjes

    Is het trouwens te doen om 's ochtends vroeg naar het park te gaan, dan 's middags even slapen in het hotel voor de kleine en dan 's avonds weer naar het park? Of ben ik nu te ambitieus? Moet ik er gewoon op rekenen dat we telkens maar halve dagen kunnen gaan. We gaan in December, dus het park is ook niet heel erg lang open.

    @FrankS: bedoel je dat je dochter zich snel aanpast aan de andere tijden? Ik hoop ons kind ook, dat we niet dagen met een jetlagged kind lopen. Daar ben ik een tikkeltje nerveus voor.

  5. Top | #25
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Disney met de kleintjes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chanti Bekijk Berichten
    Ik hoop ons kind ook, dat we niet dagen met een jetlagged kind lopen. Daar ben ik een tikkeltje nerveus voor.
    Het meeste last van Jet Lag heb je indien naar het oosten reist.
    Naar het westen valt het eigenlijk best wel mee...
    Bovendien kleine kinderen hebben daar ook nog eens het minste last van.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #26
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Disney met de kleintjes

    Ik bedoel inderdaad dat ze zich snel aanpast en geen last heeft van jetlag. Eigenlijk is ze er na 1 nachtrust al overheen.

  7. Top | #27
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Disney met de kleintjes

    Meestal slapen die kids bij in de auto en in de buggy.....geen jetlag kind gehad hoor. Lees verder maar mijn weblog (onderstaande link). Wij hebben genoten en mijn dochter was 3 jaar. en 4 maanden.

  8. Top | #28
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Disney met de kleintjes

    @Petrajessy: Wat een super leuke blog! Was de parentswap ook goed te doen? Er zijn een aantal dingen waar onze puk dus nog niet in mag.
    Maar als ik dat zo lees, gaat het helemaal goed komen

  9. Top | #29
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Disney met de kleintjes

    Ja hoor, wij hebben er wel gebruik van gemaakt. Er zijn ook overal bij de attracties bankjes waar je rustig kunt zitten met de kleine, ijsje eten en zo. Echt Disney...ze denken aan alles. Heel veel plezier!

  10. Top | #30
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Castmembers en kids; taalprobleem?

    Voor onze aanstaande reis met 2 kleine kinderen zijn wij erg benieuwd naar ervaringen van jullie met betrekking tot de taalbarriere. Voor veel parken zijn er 'kid-activities' (Animal Kingdom: Kids discovery club; Epcot: Kids funstops etc etc) waarbij uitleg naar ik aanneem in het Engels gegeven zal worden. Uiteraard blijven wij erbij om het hoognodige te vertalen en uit te leggen. Maar hoe gaan castmembers om met kleine kinderen die geen Engels spreken? Is er in Epcot , World showcase, sprake van tweetaligheid per land (Duits in Germany enz.)?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •