Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 16 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 157

Onderwerp: WDW met (kleine) kinderen

  1. Top | #111
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    77

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    qua drukte in de parken is de meivakantie heel goed te doen.

    Persoonlijk zou ik met kleine kinderen voor een ruime villa met privé zwembad kiezen.
    Laatst gewijzigd door nancy1; 20-09-10 om 09:18.

  2. Top | #112
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    Tja of je nu bang moet zijn weet ik niet maar wij stemmen de datum af op Pasen. Het was een keer maar nooit meer. Moet er wel bij zeggen dat wij de luxe hebben van en geen schoolgaande kinderen en geen werk waar we rekening moeten houden met bepaalde regels.
    Laat ik je dan als "troost" meegeven dat je in ieder geval de Braziliaanse Tourgroups misloopt.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #113
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    tinkelbell wij hebben wel een afspraak dat we dingen die in disney parijs ook staan die doen we al niet dus kunnen we wel al wat schrappen . Maar alleen zullen we niet zijn

  4. Top | #114
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    Niet alles wat in Parijs dezelfde naam heeft ziet er hetzelfde uit qua ritbeleving in Orlando. Bijvoorbeeld de Tower of Terror, Rock'N'Rollercoaster, Pirates of the Caribean.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #115
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    Het grootste verschil vind ik space mountain. Die in florida is een mislukte kermisatractie (in mijn ogen dan) terwijl die in parijs mega spectaculair is. Pirates is inderdaad ook gans anders!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  6. Top | #116
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    Gewoon bij de "Rope Drop" 's morgens al aanwezig zijn en meteen het park in gaan, dan zijn de rijen nog kort en ben je overal vrij snel doorheen. Daardoor kan je veel meer doen dan als je pas rond 11.30 of zo naar een park toegaat.

    En daarbij is de "Rope Drop" ook erg leuk om mee te maken.

    Enne, als je kinderen al kunnen lezen vertellen wij ze hier toch even dat de attracties anders zijn. ;-)


  7. Top | #117
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    Dat hebben wij vorig jaar ook gedaan en door de jetleg is dit een makkie .
    Neen neen zij kunnen geen engels lezen en dit forum krijgen ze niet te zien tot volgend jaar mei :P

  8. Top | #118
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    4

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    Nee ik heb geen trip report geschreven. we vlogen met Martinair de laatste keer. Daar hadden we bewust voor gekozen omdat het een rechtstreekse vlucht betrof. Dat doen we nooit meer. Vlucht zelf was oke maar na aankomst in orlando waren de kinderen doodop en het heeft nog zeker 2,5 uur (!)geduurd voor we alle controles gepasseerd waren en in een enorme rij bij alamo konden aansluiten. Twee jaar geleden vlogen we via Detroit en dat is achteraf veel beter bevallen! Je hebt alle controles dan daar al en kan in orlando zo doorlopen dus wij vliegen een volgende keer zeker niet meer rechtstreeks! ik heb hier trouwens bij andere topics van andere forumleden ook over gelezen, sommigen verkiezen ook een overstap.

    Tip: als je toch een auto gaat huren en je doet dat bij alamo, een van jullie kan het best met een van de kinderen in de rij gaan staan en de andere de koffers verzamelen want de rij kan zooooooooo lang zijn!

    Wij zij maar 1 dag naar Magic Kingdom gegaan omdat de kinderen daar eigenlijk te klein voor waren. De oudste vond het super maar we hadden ook Character Dining gereserveerd maar dat heb ik uiteindelijk afgezegd omdat hij toch wel heel eng vond toen hij sommige characters in Magic Kingdom zag lopen. en een dag was gewoon meer dan voldoende.

    Wij zijn dus wel naar de Orlando Zoo geweest, dat is een leuke dierentuin en de kinderen kunnen daar heerlijk met water spelen. hetzelfde geldt voor Gatorland, ik heb een klein filmpje op you tube gezet: http://www.youtube.com/watch?v=OlFDHugy8VA

    Wij zijn met de kinderen naar Bradenton geweest, was wel een eindje rijden maar prachtig strand! Geen idee trouwens hoe dat nu is na die olieramp.

    wat mij trouwens wel tegenviel; mij jongste zoon was toen 9 of 10 maanden en kreeg nog een aantal keer per dag een fles. Er is dus nergens een magnetron om de voeding op te warmen! Sommigen doen het wel als je het vraagt( bijv bij de foodcourts in de mall) maar in het algemeen niet want ze zijn bang dat het te warm wordt en evt claims. Dus wat ik deed ik nam een thermofles met warm water mee en Bob's your uncle!
    Laatst gewijzigd door carino; 19-09-10 om 16:01.

  9. Top | #119
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    wij zitten nu met onze twee kleinkinderen in Florida. Zitten niet in een hotel maar lekker in een mooie villa waar de kinderen kunnen zwemmen, De Disneyparken tja met twee kleintjes is het toch een heel gedoe. In Magic Kingdom is maar 1 echte kinder verzorgingsruimte aan het begin van het park. Tijn, nu 3 en Puck 14 weken hebben de eerste dag samen Magic Kingdom gedaan. Ik merkte toch dat het een heel gedoe is met de allerkleinste. Daarbij komt dat als je kindje onder een bepaald aantal centimeters is. Hij of zij niet van de attractie gebruik mag maken. Hebben dus besloten dat onze kinderen en wij gesplitst naar de parken gaan. Wel gaan wij gezamelijk naar de zwemparken. Hebben een 4 dagen ticket gekocht met 4 dagen fun en dat is voor ons ruim voldoende.
    De rijen zijn bij disney toch best wel aanzienlijk en een fastpass is leuk maar je moet wel op een bepaald moment dan bij de attractie aanwezig zijn. En met een kleintje laat dat zich niet zo sturen.
    Veel plezier met de voorbereiding.
    O ja vorig jaar hebben wij geboekt via exitreizen (auto en vlucht) dit jaar bij florida estates. De villa via floridaholiday.

  10. Top | #120
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    Oma van Tijn, daar hebben ze dus de babyswap voor bedacht bij Disney. Dan gaat eerst de ene ouder en daarna de andere ouder waarbij er maar 1 in de normale wachtrij hoeft te gaan staan.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •