Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 16 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 157

Onderwerp: WDW met (kleine) kinderen

  1. Top | #1

    Standaard WDW met (kleine) kinderen

    Wij gaan in september voor het eerst naar disneyworld met onze zoon die dan 3 jaar en 2 maanden zal zijn.
    is er iemand van jullie die weet op wat ze zich baseren bij disney om de leeftijd te bepalen, of word er niet nauw naar gekeken, mijn ervaring in parijs is dat onze dochter toen ze 3,5 was nog altijd gratis mee naar binnen kon "gesmokkeld" worden.
    't is toch algauw zo'n 250 euro uitgespaard.
    heeft er hier iemand ervaring mee?
    greets Flubberke.

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: kids -3 jaar gratis

    Als\ ie niet al te groot is en nog niet al teveel praat ("ik ben al drie hoor") .... Ik zou me gewoon van de domme houden en als iemand iets vraagt gewoon zeggen dat 'ie "volgende week drie jaar wordt". En geen paspoort bij je hebben natuurlijk. Werkte in ons geval altijd.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: kids -3 jaar gratis

    Zou de tip van Michael66 op volgen. denk niet dat ze zullen zien dat tie net 2 maanden ouder is, zolang die zelf er niks over zegt :-)

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: kids -3 jaar gratis

    De laatste keer dat we gingen was onze zoon ook 3 jaar en 2 maanden. Hij is altijd aan de kleine kant geweest maar ik durfde het risico in Disney toch niet aan. Waarschijnlijk was het wel gelukt maar ik zag op tegen de stress bij de ingang 10 dagen lang + hoppen. Heb dus gewoon een ticket voor hem gekocht.
    Wel is hij zonder betalen naar Seaworld gegaan. We besloten toch een dagje Seaworld te doen en ik dacht we zeggen dat hij nog net geen 3 is. Mijn man was het er niet zo mee eens maar vooruit. Ik zei aan de kassa. Hij wordt volgende week 3 jaar, moet hij een ticket en de man zei nee. Prima dacht ik. Toen we bij de ingang kwamen vroeg de vrouw aan mijn man, hoe oud is hij?
    Die zei toen 2,5 en ik zag haar kijken maar zei verder niks.

    Jackie

  5. Top | #5
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: kids -3 jaar gratis

    zo hebben we dat ook op zijn hollands eens gedaan bij lopende buffetten hihi, helaas trappen ze er nu en vorig jaar ook niet meer in .
    Bij pondarosa kunnen kinderen t/m 4 jaar gratis mee eten.
    Vandaar en hij is dit jaar als we gaan al weer 8 jaar dus dat gaat niet meer lukken hahahaha.
    Ach wat kost een kinder menu?
    gr maris
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: kids -3 jaar gratis

    Maar nu de volgende vraag:
    Dit jaar zijn mijn kids nog 9 jaar dus kan ik profiteren van de goedkopere Disney tarieven. Stel ik ga volgend jaar weer en koop hier alvast via een internet aanbieder wederom de goedkopere Disney tickets (voor kids t/m 9 jaar). Ze zijn dan echter al 10, maar tegen welke controles loop ik dan aan in het park? Ik heb immers de tickets al.
    Is er iemand die hier iets over kan zeggen?

    Groet,
    Alain

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Gratis refills voor kids

    Weet niet of dit al gepost is maar vond het in ieder geval nog niet;

    Bron ;wdwmagic.com

    15 June 2007: Free refills on child beverages at table service locations
    LAKE BUENA VISTA, Fla. -- Just in time for summer, Walt Disney World Resort has enhanced the value of kids' meals in table service restaurants by introducing free refills on child beverages -- including juices, milk, bottled water, and soda -- for guests nine years and under. The refill policy, which is offered at more than three dozen table service restaurants in the Disney parks and resorts, does not apply to specialty drinks that typically are not included with the kids' meals.

    ----
    Net op tijd voor de zomer; Walt Disney Resort heeft voor alle value meals bij tafel service restaurants nu kostenloze refills van frisdrank - inclusief Orange juice, melk, flesjes water en soda's - voor alle kinderen onder 9 jaar. Dit geld trouwens niet voor specialy drinks welke niet typisch bij een kinder menu zitten.
    Laatst gewijzigd door calypso; 18-06-07 om 14:06. Reden: Snelle vertaling erbij gezet!

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Vlissingen
    Berichten
    13

    Standaard Re: Gratis refills voor kids

    Dat is mooi nieuws! Onze dochter is 9 jaar dus die kan tekeer gaan ;-) Zou je dat eigenlijk moeten bewijzen?
    Groetjes Sandra

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Gratis refills voor kids

    Disney kennende niet. Veel regels worden niet enforced, maar gaan ze uit van de goede wil en bedoeling van de gast. Dat er dan af en toe een (Nederlandse...) gast is die daarvan profiteert nemen ze op de koop toe. Beter dan iemand ten onrechte beschuldigen van bedrog, want dat is zéér slechte publiciteit voor Disney.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 09:36. Reden: full quote eruit

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    31

    Standaard Engelstalige attracties metv Nederlandstalig kind

    Ik denk bv. aan Turtle Talk With Crush in Epcot, of Festival of the Lion King in Animal Kingdom.

    Zijn dat attracties met veel Engelse tekst, waar je kinderen de hele tijd "mamaaaa, wat zeggen ze?" of "mamaaaa, wat gebeurt er nuuuuu?" zitten te roepen? Of valt dat allemaal wel mee?

    Dankje!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •