Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 16 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 157

Onderwerp: WDW met (kleine) kinderen

  1. Top | #51
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Welke pretparken zijn voor kinderen van 5 jaar

    Onze dochter gaat al sinds ze 2,5 is mee naar de parken. Zowel bij Disney als Universal is er van alles te doen voor kids, van welke leeftijd dan ook. Bij Disney en Universal heb je leuke kinderattracties en lopen er veel characters. De waterparken hebben ook hun kids plekken en is er voldoende te doen. Discovery Cove is alleen 6 jaar als je je kind met dolfijnen wilt laten zwemmen. Heeft verder zeer mooie watergedeeltes en een mooi zandstrand. Ik zou niet weten waarom je een park niet vanwege kids hoeft te bezoeken.

  2. Top | #52
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Welke pretparken zijn voor kinderen van 5 jaar

    We zijn verleden jaar geweest met onze dochter van toen 8 en onze zoon van toen 3, als ik nu vraag waar we in augustus weer naartoe moeten roepen ze beiden meteen EPCOT. Veder is SeaWorld en Aquatica heel goed bevallen. Dit jaar slaan we de Disney parken over en kopen we een kaart voor 2 weken onbeperk Seaworld, Aquatica en Busch Gardens, kosten $99,95 pp. Niet te duur dus.

  3. Top | #53
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Welke pretparken zijn voor kinderen van 5 jaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Egadet Bekijk Berichten
    We zijn verleden jaar geweest met onze dochter van toen 8 en onze zoon van toen 3, als ik nu vraag waar we in augustus weer naartoe moeten roepen ze beiden meteen EPCOT..
    Ben toch wel benieuwd wat jouw 2 kinderen zo geweldig vonden aan EPCOT? Mijn 2 dochters, bij bezoek resp. 10 & 8 j., vonden EPCOT echt het minste Disneypark.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  4. Top | #54
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    15

    Standaard Re: Welke pretparken zijn voor kinderen van 5 jaar

    Onze kindjes, toen 5 en 3 vonden Epcot ook het beste. We waren er tijdens het 'flower and gardenfestival'. Er was een tuintje aangelegd van de elfjes, ze mochten meedoen aan dansjes en er was een wedstrijd van tekeningen en glittertjes...
    verder deden ze ook mee aan de kidcot activiteiten waar ze in elk land iets moesten doen en ook iets kregen om aan hun maskertje te hangen. We hebben gaan kijken naar verschillende optredens, ook naar de snoepkunstenares Miyuki in Japan Ze stonden versteld van de mooie dingen die die maakte, en werden nog beloond met zo'n prachtig snoepje ook. Ze vonden alles geweldig. We hadden toen wel een dubbele buggy gehuurd zodat ze konden zitten als ze moe waren. we eindigden met in Frankrijk te eten, daar kwam een garcon met een sprekende Ratatouille onder een stolp te voorschijn... ja, toen kon het helemaal niet meer op.
    Voor de rest vonden ze natuurlijk ook animal, magic kingdom, MGM en Seaworld meer dan leuk.

  5. Top | #55
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Welke pretparken zijn voor kinderen van 5 jaar

    Nou Belske,
    Mijn dochter vind dit park ook heel leuk.
    Wij zijn altijd tijdens het flower and garden festival geweest.
    Zij vind Soarin en testtrack geweldig.
    Verder het slenteren in het landen gedeelte, de vlindertuin, snuffelen, tekenen, verzamelen van stempelsen foto's van al die charaters etc etc.

    Het = gewoon een heel ander park, met een aparte sfeer.
    vergeet ook niet het vuurwerk dat er s'avonds gegeven wordt.

    Greetz,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  6. Top | #56
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Welke pretparken zijn voor kinderen van 5 jaar

    Maar als je kinderen vraagt : 'naar welk Disneypark willen jullie absoluut terug?', dan denk ik toch niet dat EPCOT op de eerste plaats komt hen.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  7. Top | #57
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Welke pretparken zijn voor kinderen van 5 jaar

    Moet eerlijk bekennen Belgske dat ik dit ook niet verwacht had, maar in het eerste deel hebben ze zelf vanalles kunnen doen zoals het Piggy Bank spel, we hebben ze beiden een paspoort gekocht waarin ze in ieder land een stempel kregen en een inwoner iets schrijft in de eigen taal en verder was de Kidcot Funstop een succes, knutselen. Je moet als ouders een beetje geduld hebben maar het loont. Bij onze dochter is het Kim Possible Avontuur waarbij je opdrachten via en mobieltje krijgt erg in de smaak gevallen. Zie zie je maar weer dat kids je toch kunnen verrassen.

  8. Top | #58
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Welke pretparken zijn voor kinderen van 5 jaar

    Blijkbaar.

    Ik moet wel toegeven dat bij ons bezoek aan Epcot het ontzettend druk was en dat mijn vrouw de ganse dag last had van een irritante hoofdpijn. Dit kan dus wel eens beinvloedbaar geweest zijn voor onze beoordeling.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  9. Top | #59

    Standaard Re: Welke pretparken zijn voor kinderen van 5 jaar

    Ik heb alle reacties doorgelezen en weet nu wat meer. En we zijn eruit. We gaan zo'n combiticket nemen voor Seaworld en Aquatica en kopen daar wel een Magic Your Way ticket voor Disney. Zoveel scheelt dat blijkbaar toch niet.

  10. Top | #60
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Welke pretparken zijn voor kinderen van 5 jaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door belgske Bekijk Berichten
    Maar als je kinderen vraagt : 'naar welk Disneypark willen jullie absoluut terug?', dan denk ik toch niet dat EPCOT op de eerste plaats komt hen.

    Dat zou ik maar niet te hard roepen, die van ons wil daar toch echt altijd heen. Zodra wij het over Disney hebben heeft hij het over Epcot, daar mogen de kleinste maskers kleuren en allerlei dingetjes die eraan gehangen worden verzamelen en ook kan je daar een paspoort kopen waar ze dan van alle landen stempels in krijgen.

    Tevens is Epcot, Soarin en Future world (in de bol) toch echt favoriet bij hem en hij is pas 5 geworden.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •