Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 16 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 157

Onderwerp: WDW met (kleine) kinderen

  1. Top | #41

    Standaard Re: Ervaring met een kleintje van 2 jaar en 9 maanden?

    Ik heb zelf geen kleintje maar ik weet wel dat het belangrijk is om in ieder geval voor in het vliegtuig te zorgen voor voldoende speelgoed en dergelijken om je kind te vermaken.

  2. Top | #42
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Ervaring met een kleintje van 2 jaar en 9 maanden?

    Mijn dochter was 3 toen we deze reis maakten:
    http://www.rickenpetra.blogspot.com/
    Misschien heb je er wat aan?

  3. Top | #43
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Ervaring met een kleintje van 2 jaar en 9 maanden?

    Onze dochter was 2.5 bij onze eerste florida reis, 3.5 bij de 2e keer.

    http://delelystadamerikalijn.web-log..._orlando_2006/

    http://delelystadamerikalijn.web-log...007/index.html

    Mocht je vragen hebben, stel ze gerust.

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    21

    Standaard Re: Ervaring met een kleintje van 2 jaar en 9 maanden?

    Ik heb het allemaal even aandacht gelezen! THANKS a lot!

  5. Top | #45
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Ervaring met een kleintje van 2 jaar en 9 maanden?

    Wij zitten in het zelfde schuitje. Onze dochter is ook ongeveer 2 jaar en 9 maanden in December als we naar Disney World gaan.

    Wat voor ons een goede oplossing leek was zo'n Disney Ultimate ticket gehaald zodat we makkelijker voor korte periodes naar de parken kunnen gaan en wat meer rust kunnen bieden voor onze dochter.

    Ik ben ook erg benieuwd wat wel en wat niet kan qua eng. Er wordt namelijk al geroepen dat Sneeuwwitje en Peter Pan te eng zijn voor kleintjes, maar ik denk dat dat aan het kind ligt. Mijn dochtertje vond de boze heks uit sneeuwwitje in de Efteling al niet eng (en die vond ik zelf behoorlijk heftig) dus ik denk dat de plastic heks uit Amerika wel helemaal mee zal vallen. Die dino rit heb ik idd mijn twijfels over om eerlijk te zeggen, dus ik denk dat we die wel zullen mijden.

    Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen na September! Ik maak me persoonlijk vooral zorgen om de reis. Wij hebben een kind die moeilijk stil kan zitten :S
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  6. Top | #46
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Ervaring met een kleintje van 2 jaar en 9 maanden?

    Ik vind persoonlijk sneeuwwitje in disney echt wel eng vor kleintjes mijn zus haar dochtertje schrok zich dood en zij is ook niet bang aangelegd. Peter pan vond zij geweldig en pinokkio ook maar sneeuwwitje vond ze eng . Dinosar schrik je je dood daar moet je geen bepaald jaar of lengte voor hebben hoor .

  7. Top | #47

    Standaard Re: Ervaring met een kleintje van 2 jaar en 9 maanden?

    Vorig jaar was onze Savannah 1 jaar toen we gingen. Dit jaar gaan we weer en dan is ze net 2 als we gaan. Vorig sliep ze gewoon halverwege de dag in de buggy. Wij deden s'morgens eerst de attracties voor haar en als ze dan sliep de attracties voor ons. Sneeuwwitje en Peter Pan is ze toen gewoon ingeweest hoewel ze op 1-jarige leeftijd nog niet echt angst hebben.

    Dit jaar nemen we haar mee in Peter Pan,haunted mansion en sneeuwwitje. Dinosaur,its tough to be a bug,Twister en Jaws zeker niet.
    Je kunt zelf wel een beetje nagaan of het eng is of niet.

    In het vliegtuig nemen we genoeg spullen mee voor haar zoals elk uur een klein kadootje. De buggy mag je tot halverwege de slurf meenemen en dan daar laten staan.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  8. Top | #48
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Ervaring met een kleintje van 2 jaar en 9 maanden?

    Wij hebben speciaal een 'dora laptop' gekocht voor het vliegtuig. Die kan de goedheiligman ons kind dan nog mooi even toestoppen voor we weg gaan. Eigenlijk vond ik mijn dochter nog wat jong voor een 'compijuter' zoals ze er zelf zo eigenwijs naar verwijst, maar om nou 8 uur lang op actieve mommy-duty te zitten.. *pffft* soms is even rust toch wel lekker. Ik ben al naar het hele goden pantheon aan het bidden dat ze ook even slaapt in de vliegtuig (iets wat ze in de auto nauwelijks doet, hoe lang we ook rijden... en hoe langer de rit, hoe vermoeider ze is en hoe valser en luidruchtiger de liedjes worden die ze eruit blaat.... en je wil toch niet je medemens 8 uur lang gek maken met nonstop luidruchtige versies van 'the alphabet song')

    Verder liggen de kleurboekjes, stickerboekjes en makkelijke puzzeltjes al ingepakt klaar om haar om de zoveel tijd even met iets nieuws te verrassen en zoet te houden. Het wordt immers een lange reis voor ons. We moeten niet alleen 8 1/2 van London naar Orlando vliegen, maar ook nog eens een hele dag in London doorbrengen. Het wordt spannend en ik ben benieuwd hoe het zal gaan met de reis!
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  9. Top | #49
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Welke pretparken zijn voor kinderen van 5 jaar

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door esthervdm Bekijk Berichten
    Die kaarten van Disney zijn in verhouding veel duurder dan de kaarten voor de Flex tickets of niet? Hoe doen jullie dat en hoe hebben jullie dat gedaan?
    De volgorde is eigenlijk dat je het best eerst kunt bepalen welke parken je zult bezoeken. Doordat er nog al wat mogelijkheden zijn, kan je dan pas zien welke tickets het best uit komen.

    Een 7 daags Magic Your way ticket met waterpark, Fun & more kost bijvoorbeeld voor volwassen 224 en voor kids 196 euro. Je kunt dan binnen twee weken iedere dag naar een park voor respectievelijk 16 en 14 euro per dag. Kijk voor alle aanbieders in het topic over de prijsvergelijking.

    Flextickets zijn relatief duur, ze worden pas aantrekkelijk als je niet alleen naar Universal en Seaworld, maar ook naar Aquatica, Wet and Wild en Busch Gardens wilt. Je kunt voordeliger uit zijn als je e-tickets voor Universal en Seaworld koopt. Een dagje Universal kost $ 79 / 69, (excl tax) koop je een meerdaagse kaart, dan wordt dit voordeliger. Meerdaagse tickets zijn 14 dagen geldig. Een dagje Seaworld kost $ 68,95 (excl tax) en dan mag je ook nog binnen 7 dagen een extra dag gratis terugkomen.

    De prijsoverzichten op de verschillende sites spreken voor zich. Toch komen veel 'beginners' er soms niet lekker uit. Niet erg; gewoon nog eens even vragen als je planning rond is.



  10. Top | #50
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Welke pretparken zijn voor kinderen van 5 jaar

    Ik stel je even in jouw plaats. 2 weken Orlando, ik zou zoals hierboven al staat een 4 of 7-daags Disney's Magic Your Way ticket (prijsverschil minimaal) aanschaffen, met water&fun optie. (in feite zijn je vakantiedagen dan al gevuld)
    Is je kind doodop, kan je gerust even naar je hotel om vervolgens weer naar hetzelfde park terug te keren voor een avondshow.

    Verder zou ik SeaWorld niet overslaan. 2de dag is idd gratis maar je moet met je ticket vd eerste dag, voor de 2de dag wel even afhalen bij een loket aan het begin vh park. (of is dit intussen veranderd?)
    Eventueel nog Kennedy Space Center en/of Gatorland en je 2 weken zitten overvol.

    Kunde het nog een beetje volgen? #-o
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •