Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 16 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 157

Onderwerp: WDW met (kleine) kinderen

  1. Top | #121
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    Oma van tijn . Smijt al je plannen en kaarten van de parken weg en go whit the flow geniet van de wandelingen en de omgeving en vergeet de gedachte ik kan dit of dat niet . Geniet gewoon van alles wat je ziet met de kleine . Ik zou het je niet na doen met zo een kleintje maar mijn zoon was een echt herriemakertje toen hij klein was was ook cm te klein maar in zijn koppe veel cm te groot

  2. Top | #122
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    Omavantijn: bedankt voor je reactie maar ik heb ook meer zoiets als cindy: gewoon go with the flow. Toch wat betreft de parken. Daar heb ik helemaal geen schrik voor hoor! We zijn met ons meisje al 5 keer naar disney parijs geweest en de laatste keer was onze jongste er ook bij en helemaal geen problemen gehad en er is ook maar 1 babycare center vooraan in het park. We splitsten ons niet op hoor! Samen gezellig genieten gewoon! Daarom gaan we toch op reis?
    En ivm die fastpasses: je kan toch afgewisseld op de attractie gaan en 1 blijft dan bij de kindjes die dan moeten eten of zo? Daarom hebben ze ook babyswitch: 1 iemand blijft bij de kindjes die niet op de attractie mogen en de andere kan lekker op de attractie gaan! Ideaal toch!
    We zijn trouwens 3 jaar geleden nog zonder kinderen al in de parken geweest en weten wel aan wat ons te verwachten qua aanschuiven en zo!
    Toch bedankt voor je reactie!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  3. Top | #123
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    Als je al vaker geweest bent heb je het grote voordeel dat het "moeten" een beetje weg is. Je "moet" niet meer zonodig alle attracties doen, die heb je al eens gedaan. En dan komt de ontspanning eerder, kun je gemakkelijker genieten van hetgeen op je pad komt. En dat is meestal meer dan genoeg.

    Onze zoon gaat al mee sinds hij 5/6 maanden oud is, en het leuke is dat er elk jaar weer andere dingen zijn die hij leuk gaat vinden. Zo zijn er elk jaar weer andere dingen die je "samen" kunt ontdekken, samen voor het eerst beleven.

    Dit jaar aan iets niet toegekomen? Mooi, da's weer een reden om volgend jaar terug te gaan!! Jippie, we "moeten" O weer naar Florida .....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #124
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Reizen met hele kleine kinderen: ZOVEEL vragen!!!!!!

    Het 'moeten' is er inderdaad af! Vorige keer zonder kids deden we de 'grote' attracties dus nu tijd voor de kleinere en bravere dingen. Die hebben we toch nog niet gedaan. Dus inderdaad veel samen ontdekken!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  5. Top | #125
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard magic kingdom,leuke attractie voor 3 jarige!!

    hallo allemaal...
    wie wil me helpen zodat ik niet alles hoef na te pluizen?
    we gaan 1 dag naar magic kingdom ik heb wel de plattegrond gevonden maar daar kan ik niet heel goed zien wat nu leuke attracties zijn voor een 3 jarige. en om onze dag goed te benutten lijkt het me al handig om dit soort dingen uit te zoeken. dus wat mogen we absoluut niet missen...en welke zijn er bv eng of is ze nog te klein voor!! oja een baby van 10 maanden gaat ook mee....zijn er dan veel attracties die we apart moeten doen of zijn er ook atracties waarbij Tije ook mee kan.

    thx alvast voor de tips....

    <<Moderator Michael66: Ik heb je vraag toegevoegd aan het bestaande onderwerp over WDW met kids. Hier kun je al een heleboel info vinden.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-08-11 om 15:12. Reden: zie opmerking

  6. Top | #126
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: magic kingdom,leuke attractie voor 3 jarige!!

    Op http://disneyworld.disney.go.com/attractions/ kun je filteren per park, leeftijdsgroep en lengte. Ik denk dat je daar een heel eind mee komt..

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #127
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: magic kingdom,leuke attractie voor 3 jarige!!

    Het is inderdaad gewoon eerst kijken naar de parkmap om te zien waar je kind wel of niet in mag, daarmee streep je al een deel van de attracties weg.

    En dan heb je de lengte van de 3 jarige inschattende ook meteen de lijst waar de baby ook in mee kan.

    Hier heb je een compleet park plattegrond welke je door CTRL-"+" kan vergroten en dan kan je zien hoe of wat.

    Parkplattegrond


  8. Top | #128
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: WDW met kleine kinderen

    thx kijk dat had ik weer niet ontdekt....

    ps hoe laat beginnen de parades?
    Laatst gewijzigd door euskris; 18-08-11 om 15:42.

  9. Top | #129
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Locatie
    Mol, België
    Berichten
    38

    Standaard The big challenge: 1 dag MK met 3 kinderen (4-7-10) - TIPS?!

    Hallo

    Op 10 april gaan wij de grote uitdaging aan: we zouden een fijne dag willen doorbrengen in MK met onze drie zoons. (We zijn er ons van bewust dat we gerust drie dagen in MK kunnen vullen, maar het plan is dus: 1 dag.)

    We weten dat we nooit alles kunnen doen in die ene dag en we willen niet te hard rushen maar genieten, maar het is voor een groentje zoals ik heel moeilijk om te beslissen wat wel en wat niet... En dan is onze jongste ook nog maar 4 (maar wel groter dan 1 m), de middelste een bangerikje en de oudste een grote durver. Niet gemakkelijk dus

    Ik heb al wat rondgekeken op touringplans.com en op easywdw, maar zo "easy" vind ik het toch niet.

    Kunnen jullie me doorsturen naar andere nuttige info of hebben jullie zelf tips? Wat zouden jullie zeker wel doen en wat zeker niet? Wat eerst en wat laatst? Wat was jullie plan?

    Alle hulp is erg welkom!

    Katrien

  10. Top | #130
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: The big challenge: 1 dag MK met 3 kinderen (4-7-10) - TIPS?!

    Nou dat is absoluut geen makkelijke opgave, zo niet een onmogelijke opgave. MK is groot...heel groot en in 1 dag niet te doen, zeker niet met jonge kinderen. En begin april is vaak Springbreak (voorjaarsvakantie) alhoewel het wel per regio verschilt welke data precies, maar als je ongeluk hebt dan is het enorm druk in WDW op die dagen. Als je gaat zou ik zeggen, laat iemand (je man) bij binnenkomst direct Fastpasses halen bij de attracties waarvan je van te voren weet dat je die wilt zien. Beperk je bezoek aan 2 "landen", Fantasyland, Frontierland....enz. Trek goede schoenen aan. En ga goed voorbereid MK in. Maar eigenlijk zou ik maar 1 tip hebben voor je.....ga meer dan 1 dag.

    Groetjes,
    Walter



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •