Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Hotel ervaring: Crowne Plaza Universal, Orlando

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    lommel, belgium
    Berichten
    35

    Standaard Hotel ervaring: Crowne Plaza Universal, Orlando

    Hoi iedereen,

    Iemand ervaring met bovenstaand hotel? Heb de website van het hotel reeds bezocht, maar vind echter niet terug of het parkeren gratis is en wat het de prijs is van een ontbijt. Ligt het dicht bij de Disney parken?

    Groetjes

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel ervaring gevraagd: Crowne Plaza Universal, Orlando

    Op de website van het hotel staat een heel lijstje met attracties en de afstand vanaf hotel. Of je die afstanden ver of dichtbij vindt .... dat mag je helemaal zelf bepalen.

    Ontbijt-prijzen staan bij veel hotels niet op de site. Bij een hotel als het Crowne Plaza mun je rekenen op rond de $20 p.p. voor buffet.

    Wat opvalt in veel van de reviews (goed en slecht) is de geluidsoverlast van zowel de naastgelegen snelweg I4, als van binnen het hotel. Kijk zelf maar eens: http://www.tripadvisor.com/ShowUserR...o_Florida.html

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    lommel, belgium
    Berichten
    35

    Standaard Re: Hotel ervaring gevraagd: Crowne Plaza Universal, Orlando

    Bedankt Michael66,
    Heb op Tripadvisor ook gevonden wat een ontbijt en parking lost. Voel me na het lezen van de reviews toch wat belazerd door ons reisbureau! Ze zeiden namelijk dat alle hotels in ons pakket van het luxe type zijn, maar uit de reviews komt dit niet naar voren! En als ik dan de prijzen zie die anderen betaald hebben en vergelijk met wat ik betaal, dan val ik helemaal achterover! Toch maar eens ons beklag gaan doen!

    Bedankt

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Hotelervaring: Crowne Plaza Universal, Orlando

    Dit Hotel stond bij ons ook op de lijst voor een overnachting en is in het algemeen goed bevallen. Het is wat groter en onpersoonlijk maar wat kun je anders verwachten van zo'n groot Hotel.
    Eigenlijk alles is hier wel goed geregeld en wij hebben hier ook een goed verblijf gehad.
    Ze hebben een shuttle service waarmee je gratis kan reizen naar Studio's, Seaworld of 2 andere parken.

    foto's :



    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •