Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 92

Onderwerp: Disney Resorts

  1. Top | #41
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney hotels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    Mag ik even vragen wat dat is en ook precies doet dan.
    En hoe krijg je die dan, gewoon aanvragen of zoiets??
    Gr. Monique
    Dat doe je hier
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #42
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney hotels

    Aangezien dit in de topic Disneyhotels staat blijf ik me toch afvragen hoe je je dan zonder legale ANWB pas je legitimeerd.
    Ik heb op diverse Amerikaanse Disneyforums eens rondgevraagd en het antwoord luidt eensluitend dat je de pas bij inchecken moet laten zien.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #43
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    57

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    wij gaan in september voor het eerst naar WDW en ik moet eerlijk zeggen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. :-k

    In eerste instantie was ik van plan om een value resort te boeken (pop century). Maar nu begin ik toch te twijfelen, omdat ik me afvraag of deze resorts wel de moeite waard zijn.

    We zijn al tig keren in DLRP geweest en daar zijn we een groot fan van de stijl van Newport Bay. Welk hotel in WDW ademt ongeveer dezelfde sfeer uit?

    En zijn er andere hotels die aan te raden zijn?

    groetjes,
    Anne
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 00:29. Reden: regeleindes eruit

  4. Top | #44
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    Ik moet eerlijk bekennen dat we de value resorts net mensenpakhuizen vonden. We hebben zelf in Port Orleans Riverside gelogeerd en het is ons uitstekend bevallen.
    Het lijkt een beetje op plantage huizen. Overigens vonden we een paar van de luxe resorts ook niet echt mooi.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 00:30. Reden: full quote eruit
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  5. Top | #45
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    We zijn al tig keren in DLRP geweest en daar zijn we een groot fan van de stijl van Newport Bay.
    Welk hotel in WDW ademt ongeveer dezelfde sfeer uit?
    Een exacte kopie van dat resort bestaat m.i. niet in Walt Disney World Orlando. Dus die vergelijking kun je het beste zelf even maken op de website van WDW. http://disneyworld.disney.go.com/wdw...rtOverviewPage

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #46
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    Ik kan natuurlijk niet voor iemand anders spreken. Er zullen best mensen zijn die de value resorts geweldig vinden maar wij vonden ze erg groot en schreeuwerig van kleur maar nogmaals dat is onze mening.

    We vonden het Polynesian erg somber en het Contemporary was helemaal en donker hol. Animal Kingdom staat ook niet erg hoog op onze verlanglijst.
    Maar nogmaals ik wil niemand tegen de schenen schoppen dit is onze mening.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-09 om 00:31. Reden: full quote eruit
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  7. Top | #47
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    Ik heb in Animal Kingdom Lodge gezeten, Savannah View. Is absoluut een aanrader en de restaurants zijn daar ook van een zeer hoog niveau.

    We hebben jarenlang de Value Resorts grdaan (zowel All Star Sports als Pop Century), maar geven toch de voorkeur aan een moderate resort. Voor ons is Caribbean Beach Resort ideaal, aangezien de kamers daar het grootst zijn en de sfeer ons erg aanspreekt.

  8. Top | #48
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    12

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    Boeken via Disney of via een amerikaanse reisorganisatie die blijft uitkijken voor discounts. Disney brengt namelijk regelmatig acties uit met kortingen. Via een nederlandse organisatie zit je vast aan een vaste prijs, die sowieso erg aan de hoge kant is. Boek je via Amerika, dan kun je (mits de kamer met korting naar jouw keuze beschikbaar is) heel gemakkelijk en kosteloos overschakelen naar de goedkopere aanbieding.

    Hier nog geen ervaringen met AKL, wel straks in december. Ik heb de mogelijkheid gehad om een kamer voor 3 nachten met de illustere 40% discount kunnen boeken.

    Overigens kan het financieel aantrekkelijk zijn om lid te zijn/worden van de ANWB. Als je vroeg genoeg boekt, dan kun je vaak kamers met AAA korting boeken. Afhankelijk van het seizoen waarin je gaat en type resort is dit zo'n 10-20%. AAA is de amerikaanse automobiel club. De ANWB valt onder de ARC Europe, en de ARC geeft je recht op dezelfde AAA kortingen. Nadeel voor sommigen; je kunt rechtstreeks bij Disney indien je gebruik maakt van een AAA rate alleen een 'room only' reserveren. Geen pakket dus en daardoor dus geen DDP. Wel kun je vervolgens gewoon MYW tickets toevoegen, of elders online aanschaffen.

    Zelf heb ik op dit moment onze 10 dagen in Coronade Springs geboekt met de AAA rate. Voor 10 dagen, 3 volwassenen, scheelt ons dat zo'n $350,-. Op die 3 dagen AKL besparen we nu $345,-. Een nederlandse reisorganisatie die dat voor je scoort; vergeet het maar! En nu rustig afwachten welke kortingen er nog meer uitkomen. Als de historie zich herhaalt dan zal er voor onze periode nog wel e.e.a. aan discount uitkomen. Zowel 'room only' als package als Annual Pass (voor ons aantrekkelijk omdat we van plan zijn in 2009 weer te gaan). Op dat moment is het even rekenen welke korting het aantrekkelijkst is en indien nodig dan switch ik onze reservering zo om.

    Vorige trip; precies hetzelfde. Ik was toen te laat voor de AAA-rates. Heb in mei geboekt voor september. In eerste instantie had ik 'free dining' (gratis DDP). Erg leuke korting (8*$36,99) natuurlijk als je 9 dagen gaat, maar omdat ik alleen was en in een moderate resort verbleef bleek de korting die daarna uitkwam voor een package aantrekkelijker. Dat scheelde toch weer een ruime $100,-. Een telefoontje en alles is geswitcht.

  9. Top | #49
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    Waar haal je die 40% dan vandaan??
    Hebben jullie dan echt 250 dollar voor een kamer betaald?

    Groeten
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-01-08 om 21:22.

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  10. Top | #50
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    12

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    Ilse, op dit moment zijn de 40% PIN codes gaande. Disney zendt PIN codes uit naar mensen via zowel email als post. Niemand weet wie ze waarom krijgt, het is echt puur geluk hebben. Deze PIN codes zijn persoonlijk, dus korting voor die persoon (gezin), en je kunt het bijv. niet aan de buurvrouw geven als jij niet gaat. Dit dus in tegenstelling tot de gewone publieke discount codes. De PIN die nu gaande is geeft het pecentage korting op alleen de kamer, niet op het MYW ticket of de DDP. Naast de 40% gaan ook de 30% en de 20% op dit moment rond.

    Hoe ik er aan ben gekomen? Tja, wie zal het zeggen? Bij Disney weet je het nooit helemaal. Waarschijnlijk dat de CM me de nodige magie gunde en of deze PIN of een CM discount heeft gegeven. Ik heb geen mail noch post gehad, wel dus de discount.

    We hebben geen $250,- per nacht per kamer betaald. We hebben sowieso alleen het deposit betaald (bij room only 1 nacht + tax) Normaal is de prijs voor een standaard kamer in AKL tijdens value season $250,- excl. tax voor 3 volwassenen. Het totaal zou dan uitkomen op $845,- voor 3 nachten. De rate die wij nu hebben is $540,- incl. Oftewel; nog geen $30,- per nacht duurder dan de AAA rate die we nu hebben voor een moderate en $14,- goedkoper dan volle prijs voor die 3 dagen in een moderate!


    Een andere goede actie is het 'bounce back'. Kort gezegd houdt dit in korting op je volgende verblijf mits je dat boekt terwijl je nog in je resort in WDW verblijft. Dit jaar lijkt dit in veel meer periodes aangeboden te worden dan voorheen. Niet alleen in september, maar ook oktober, december en ook nu weer melden mensen dat het bounce back geboden wordt. Kortingen die genoemt zijn daarbij; 20% voor value, 30% voor moderate en 40% voor deluxe resorts.

    Als je, zoals ik, overweegt om terug te gaan dan kan het hard oplopen. Voorbeeldje; voor slechts $140,- meer heb ik i.p.v. mijn MYW tickets voor de dec. 2008 trip een Annual Pass. Ga ik in september 2008 terug, dan kan ik vervolgens gratis de parken in. Bespaart me al zo'n $200,-. Boek ik een bounceback dan bespaart me dat een aantal honderden dollars, afhankelijk van het resort dat ik boek. En zie daar; voor een lange week kan een trip in ene honderden euro's goedkoper zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •