Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 92

Onderwerp: Disney Resorts

  1. Top | #31
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Disney hotels

    Ik heb bij www.dreamsunlimitedtravel.com geboekt. Zij geven dezelfde prijs als dat je rechtstreeks bij Disney boekt, en houden voor jou de kortingscodes in de gaten. Zodra er dan een kortingscode komt, zullen zij proberen die voor je toe te passen. Je betaalt overigens rechtstreeks aan Disney, dus mochten er eventuele problemen komen bij Dreamsunlimited, is je reservering toch gegarandeerd. Verder regelen zij ook de reserveringen van eventuele restaurants als je dat wilt, en kunnen een schema voor je maken ( uiteraard ook als je dat wilt ).

    Groetjes, Sandra

  2. Top | #32
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney hotels

    Als je dan toch rechstreeks bij Disney betaald waarom dan nog een tussenpersoon inschakelen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 08:31. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #33
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Disney hotels

    Omdat Disney geen kortingscodes voor mij in de gaten houdt, dat zou ik dan zelf moeten doen. Dreamsunlimited doet dit nu voor mij. En zoals gezegd, zij regelen ook eventuele restaurants, hoef ik zelf niet meer naar Florida te bellen om te reserveren. ( oftewel, gemakzucht ). Bij vragen krijg ik overigens ook zo antwoord.

    Groetjes, Sandra

  4. Top | #34
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney hotels

    Krijg je dan ook je ANWB korting via hun?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 08:32. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  5. Top | #35
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Disney hotels

    Wel op room only, niet bij pakketten.

    Groetjes, Sandra

  6. Top | #36

    Standaard Re: Disney hotels

    Ik heb nog even een vraagje....

    Ik heb al een paar keer gelezen dat je korting krijgt als je lid bent van de ANWB??? Wij zijn hier dus geen lid van en is het zinvol om dit wel te worden en krijg je dan korting op hotels?

  7. Top | #37
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Disney hotels

    Klopt, AAA is het zusterbedrijf in Amerika van de ANWB, en o.a. dus bij Disney en meerdere hotels kun je dan korting krijgen. Altijd wel even informeren of ze de ANWB pas ook accepteren, want het is als ik het goed heb niet altijd zo dat elk hotel het accepteert. Voor zover ik heb kunnen zien is het meestal rond een % of 10.

    Groetjes, Sandra

  8. Top | #38
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Disney hotels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluedolph1n Bekijk Berichten
    Altijd wel even informeren of ze de ANWB pas ook accepteren, want het is als ik het goed heb niet altijd zo dat elk hotel het accepteert.
    Er staat op je ANWB pas een Show Your Card logo. Dat is van de AAA.
    Overigens hebben wij ook speciaal voor deze korting een ANWB abbo afgesloten maar afgelopen keer heeft geen enkel hotel naar het pasje gevraagd toen we om AAA rate vroegen..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #39
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Disney hotels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Overigens hebben wij ook speciaal voor deze korting een ANWB abbo afgesloten ..
    Mag ik even vragen wat dat is en ook precies doet dan.
    En hoe krijg je die dan, gewoon aanvragen of zoiets??

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  10. Top | #40
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney hotels

    Als je rechtstreeks boekt gewoon zeggen dat je AAA member bent en je kaartnummer bij de hand houden.


    Hier kun je de diverse kortingen bekijken. Bron http://www.mousesavers.com/wdwstartplan.html

    AAA and CAA Resort Hotel Discounts

    American Automobile Association (AAA) and Canadian Automobile Association (CAA) members qualify for "room only" discounts almost year-round, though there are a limited number of rooms available for each date. You can generally save about 10-20% at the Disney resort hotels, depending on the season.

    In general, the discounts run as follows:
    • During Value Season you can get up to 15% off at the Disney Deluxe and Disney Vacation Club resorts, or 20% off at the Value and Moderate resorts and the Ft. Wilderness campsites.
    • During Regular Season you can usually get up to 10% off at the Disney Deluxe and Disney Vacation Club resorts, or 15% off at the Value and Moderate resorts and the Ft. Wilderness campsites.
    • During Peak Season and Summer Season you can usually get up to 10% off at the Disney Deluxe and Disney Vacation Club resorts, or 15% off at the Value and Moderate resorts.
    • The only time AAA/CAA discounts don't usually apply is Holiday Season (around Christmas) at the Value and Moderate resorts.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 08:33. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •