Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 92

Onderwerp: Disney Resorts

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Disney hotels

    Wij zijn meer dan 10 jaar geleden in All Stars Sports geweest, 1 van de valueresorts, en vonden het als Disneyfans helemaal leuk. We willen volgend jaar graag weer, dan naar Pop, maar moeten eerst even kijken wat het financiele prijskaartje er van wordt, omdat er inderdaad in de omgeving goedkopere hotels te krijgen zijn. Maar ja, dat Disney sfeertje vinden we toch wel heel erg leuk hoor.

    Groetjes, Sandra

  2. Top | #22
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney hotels

    Toevallig de prijs van het hotel dat wij uitgezocht hadden vergeleken met een aanbieder uit Nederland.
    Ik kwam maar liefst op een prijsverschil van ruim 500 Euro voor hetzelfde hotel,kamer,periode en aantal personen dat het Nederlandse buro duurder was.
    Daar kun je toch een hoop andere leuke dingen mee doen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #23

    Standaard Hotelervaring: Disney Resorts

    Hallo iedereen,

    ik wil volgende zomer graag naar Walt Disney World in Florida. Voor de tweede keer alweer, maar voor het eerst op Disney terrein. Nu heb ik echt geen idee van hoe snel (of hoe langzaam) de hotels volgeboekt zijn in het hoogseizoen (juli 2008). Kan iemand van jullie mij vertellen hoe snel ik erbij moet zijn om een verblijf in een moderate resort te reserveren?

    En wie kan er tips geven met betrekking tot de hotelkeus? Het zal wel een moderate resort worden, maar welke..?

    Alvast bedankt!

  4. Top | #24
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Hoelang vantevoren een verblijf reserveren?

    Als je de exacte data al weet, dan kun je net zo goed meteen reserveren. Als je dat rechtstreeks bij Disney doet, of via een Amerikaanse agent, kun je ook kosteloos wijzigen. Mocht er dus een korting beschikbaar komen (bijvoorbeeld, als je ANWB-lid bent, kunje de korting voor AAA-leden krijgen) dan kun je die ook op een bestaande reservering laten toepassen.

    Als je verblijf ook de 4th of July omvat, kun je er beter zo vroeg mogelijk bij zijn, want dat is 1 van de drukste dagen van het jaar.

    Ikzelf heb erg goede ervaringen met Caribbean Beach Resort; de kamers zijn er ruim (groter zelfs dan in sommige Deluxe resorts) en het heeft een prettige, relaxte, sfeer.

  5. Top | #25
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hoelang vantevoren een verblijf op Disney terrein reserveren?

    Aangezien de Amerikanen heel ver van te voren boeken en het net zo makkelijk weer veranderen zou ik zo vroeg mogelijk boeken.
    Wijzelf hebben geboekt voor mei volgend jaar zodra de nieuwe prijzen vrij gegeven werden.

    Vorig jaar hebben we geslapen in Port Orleans Riverside. Een mooi en helder resort,een echte aanrader.

    Je kunt je ANWB pas gebruiken voor AAA korting maar denk eraan dat ook hiervoor maar een beperkt aantal kamers vrij gegeven worden.
    Het is dus niet zo dat je deze korting altijd krijgt. Dus ook hier geld zo vroeg mogelijk boeken.

    Ikzelf heb hem gisteren wel gekregen.
    Komen er later andere akties zoals free dining of een kortingscode kun je altijd omboeken.

    Je kunt echter wel maar een soort korting gebruiken.

    We hebben rechtstreeks in WDW geboekt omdat hoe ik ook rekende ik nergens goedkoper terecht kon.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #26
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Hoelang vantevoren een verblijf op Disney terrein reserveren?

    In juli zijn er meestal niet zoveel kortingen. De kortingen die een heel jaar geldig zijn (zoals de AAA-korting) zijn vaak de enige mogelijkheid, afgezien van eventuele annual passholder kortingen. Als je lang genoeg gaat (vanaf 1 week) kan het goedkoper zijn om minstens 1 annual pass te nemen en daarmee de korting verkrijgen. Free Dining heb ik nog nooit in juli gezien.

  7. Top | #27

    Standaard Re: Hoelang vantevoren een verblijf op Disney terrein reserveren?

    Dank jullie wel voor alle snelle antwoorden al!

    Twee vragen nog: denken jullie echt dat als ik bijvoorbeeld in december of januari ga boeken het al vol zit (tweede helft van juli)?

    Andere vraag: die AAA korting, is dat een groot bedrag? Wij zijn namelijk nog geen ANWB lid, maar dat is misschien wel de moeite waard om dat te worden dan...

    Bedankt weer!

  8. Top | #28
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Hoelang vantevoren een verblijf op Disney terrein reserveren?

    De eerste vraag zou ik geen antwoord op weten.
    Voor de tweede kijk hier: http://www.mousesavers.com/disneyresorts.html#AAA

    Even kijken in welk seizoen je vakantie, moderate of value of een van de andere en in welk type resort je wil boeken.
    Jij zou dus in summerseason gaan en dan 15 % korting krijgen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 09:30. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #29

    Standaard Re: Disney hotels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bluedolph1n Bekijk Berichten
    We hebben inmiddels Pop geboekt, van 3 t/m 10 mei. Nu nog een hotel in Miami en Fort Myers en de auto.
    Mag ik de link van de website waar je op geboekt heb. Kan ik ook eens kijken (ben nog een leek :wink: ).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-05-11 om 18:50. Reden: fqe

  10. Top | #30
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney hotels

    Als je rechtstreeks wilt boeken kun je hier de prijzen bekijken en vergelijken.
    Even de datum invullen en met hoeveel personen je wilt gaan.
    http://disneyworld.disney.go.com/wdw/index

    Je kunt natuurlijk ook bij een Nederlands reisburo boeken maar ik heb er nog geen kunnen vinden die even duur/goedkoop als Disney zelf is.
    We hebben zelf rechtstreeks geboekt en het was een fluitje van een cent.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 09:31. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •