Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 92

Onderwerp: Disney Resorts

  1. Top | #11
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Het is eigenlijk het zelfde alleen andere thema´s en Er zijn wat frisdranken anders in de apparaten.
    In Pop century hebben ze wel frozen coke. jammy!
    Wij zij 2 keer in allstar geweest en nu 1 keer in pop century. :lol:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Resorts ervaringen

    Hoi Allemaal,

    We komen steeds een stapje verder met het plannen van onze trip. Hoewel het nog heel erg lang duurt (september 2008 waarschijnlijk) zijn we al volop van het genieten van de voorpret! Het forum help ook erg moet ik zeggen: veel info!

    We denken nu aan 8 dagen disney (7 nachten) en daarna een autorondreis door florida van 9 dagen. Is 8 dagen disney genoeg? Hebben we dan ook tijd om lekker van het hotel en het geheel te genieten en tot rust te komen? Ik neem aan dat je de eerste dagen ook een onwijze jetlag hebt? (Ik denk trouwens dat het met de terugreis erger zal zijn...althans..als je vanuit Toronto, Canada reist wel).

    We hebben nu een paar resorts op het oog. het ziet er op de site zo mooi uit!8)
    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de volgende hotels/resorts:

    - Polynesian (deluxe)
    - Animal Kingdom Lodge (deluxe)
    - Yacht Club (deluxe)
    - Carribean Beach club (moderate)

    Onze eis is eigenlijk dat het hotel zo moet zijn dat je ook eens lekker bij het hotel moet kunnen blijven en daar relaxen...

    Op Youtube heb ik al wel filmpjes en slideshows bekeken, maar ik ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen!

    Alvast dank!

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    Hier staat ook nog veel info over de resorts: http://www.allearsnet.com/acc/faq_hot.htm
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    In Polynesian en Yacht heb ik nooit overnacht, maar ik ben er uiteraard wel geweest. In Animal Kingdom Lodge en Caribbean Beach resort heb ik wel overnacht.

    In Polynesian zijn mijn zwager en schoonzus 10 jaar geleden getrouwd. Een sfeervol resort in Hawaiiaanse stijl, maar dat moet je wel aanspreken. Voordeel is dat het met monorail verbonden is; je bent dus zo in Magic Kingdom en via een overstap op Transportation & Ticket Center ook snel in Epcot. De bussen naar Downtown zijn er vaak erg druk; we hebben er nogal eens ruim 40 minuten moeten wachten (als we laat uit MK kwamen en met monorail naar Poly gingen, om vandaar uit naar DownTown Disney te gaan) en in een enkel geval hebben we toen alsnog een taxi genomen.

    Yacht is prachtig gelegen, tegenover Boardwalk. Als het gaat om vermaak op het resort zelf, zit je daar het best. Epcot ligt op loopafstand (maar je kunt ook met de boot, zowel naar Epcot als Studios) en Boardwalk is echt een aanrader.

    Animal Kingdom Lodge is één van de nieuwste resorts; we hebben daar Savannah View gezeten en hadden dus vanuit onze kamer uitzicht op Giraffen, Kraanvogels, Tommy gazelles, etc. De kamers zijn wel vrij klein en donker. De restaurants in AKL zijn onovertroffen en hebben verschillende culinaire prijzen gewonnen. In Boma kun je een heerlijk ontbijtbuffet nemen!

    Caribbean Beach resort is onze favoriet. Zeer gunstig geprijsd, centraal gelegen t.o.v. de diverse parken, erg ruime kamers (groter bijvoorbeeld dan in AKL) en een gezellige sfeer. Er is ook een klein jachthaventje bij waar je bootjes kunt huren, het table-service restaurant (Shutters) is zeker niet slecht en redelijk van prijs. Het resort is wel erg groot, maar biedt ook uitstekende wandelmogelijkheden en voor bijvoorbeeld joggers is het ideaal.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: Resorts ervaringen

    Ja dat is ook weer helemaal waar. Voorals nog voelen we veel bij de Yacht Club, alleen vinden we de theming een beetje aan de 'flauwe' kant. Aan het Polynesian en de AKL vinden we juist zo leuk dat het HE-LE-MAAL iets anders is dan de omgeving waar je normaal slaapt. Aan de AKL vinden we zo gaaf dat die dieren daar lopen, geweldig!=D>
    Alleen is het dan weer erg jammer dat deze zo ver overal vandaan ligt.

    Poeh...het wordt nog een hele klus om iets te kiezen...maar we moeten binnenkort wel even spijkers met koppen slaan...pfff!! Luxe-probleem!
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  6. Top | #16

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Disney hotels

    Wij zijn aan het twijfelen om en Disneyhotel te nemen. Heeft imand hier ervaring mee, wat zijn de échte voordelen???

  7. Top | #17
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Disney hotels

    Ik heb er geen ervaring mee, want ik vind het te duur.
    Maar voordelen zijn natuurlijk:

    * Je zit dicht bij de parken
    * Je kunt gratis parkeren bij de parken
    * Als je geen zin hebt om zelf te rijden, kun je een gratis shuttlebus nemen
    * Je zit de hele dag in de Disney magie (hoeft niet voor iedereen een voordeel te zijn, haha!)

  8. Top | #18
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney hotels

    Wij hebben zijn een keer in WDW geweest en ook in een Disney resort.
    het was zonder meer voor herhaling vatbaar. De sfeer,de omgeving,het vervoer kortom geweldig maar ik moet er ook bij vertellen dat we echte disneyfreaks zijn.

    Er zijn hotels in alle prijsklassen en ik heb gelezen dat je met je ANWB kaart de AAA korting kunt krijgen maar dat weet ik niet uit eigen ervaring.

    Als je rechtsteeks boekt bij Disney is de prijs aanzienlijk lager dan in Nederland.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  9. Top | #19

    Standaard Re: Disney hotels

    Wij zijn 0ok echte freaks

    Omdat we na de cruise maar1 week in Disney verblijven vind ik het wel de moeite waard!!
    Als ik alle parkeerkosten erbij optel sheelt dat natuurlijk ook een hap want we zijn met 3 auto's.

    Ik werk zelf op een reisbureau en krijg dus hier en daar wel wat aantrekkelijke kosten, dat scheelt natuurlijk al een hoop!!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 08:28. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald

  10. Top | #20
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Disney hotels

    Dan is de keus toch snel gemaakt? :lol:
    Go fot it !!! zou ik zeggen.

    We hadden wel de auto voor de deur maar hebben de hele tijd van de bussen,boot en monorail gebruik gemaakt.

    Vooral de met de EMH was het makkelijk om tussendoor nog even naar je kamer te gaan.

    Ik ben wel benieuwd hoe het prijsverschil tussen de reisburo`s en de rechtstreekse boekingen uit gaan vallen.
    Als Disney het nieuwe prijssysteem in gaat voeren zijn de Nederlandse reisgidsen al op de markt.
    Misschien kun jij ons daar van op de hoogte houden?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 08:28. Reden: full quote van voorgaand bericht eruit gehaald
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •