Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 10 EersteEerste ... 8910
Resultaten 91 tot 92 van de 92

Onderwerp: Disney Resorts

  1. Top | #91
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney Resorts

    Wat kamers betreft is er niet veel verschil tussen value of moderate. De thema's verschillen natuurlijk wel per resort. Eigenlijk betaal je gewoon wat meer voor een iets luxere sfeer en een table service restaurant op locatie (die heb je bij de value resort nl niet). Ik kies altijd een resort waarvan het thema/ de sfeer me aanspreekt en bepaal dan of ik het waard vind voor die prijs. De busservice van de value resorts is over het algemeen het prettigst omdat er per resort maar 1 halte is. De andere resorts hebben meerdere haltes (of delen er 1 met een anders resort). Maar als je er op ingesteld bent (en misschien gewend bent om met ov te reizen) dan zijn de Disney bussen erg prettig. Alleen als je naar een ander resort wil gaan (voor bijvoorbeeld een restaurant reservering) dan moet je er ruim de tijd voor uittrekken. Wij gingen een keer de segway tour doen bij de Wilderness Resort en hebben uiteindelijk een taxi moeten nemen om nog op tijd te komen want we deden er veel langer over met de bus dan we gedacht hadden.
    En 20 min lopen naar een halte is volgens mij wat overdreven Cindy, dat lukt je op geen een resort! Maar jij hebt natuurlijk de scenic route genomen .
    Wij gaan in april naar het Art of Animation Resort en hebben in september al een kijkje genomen. Ziet er super leuk uit! Maar in dat resort zijn de meeste kamers wel suites, alleen in het mermaid gedeelte hebben ze gewone kamers (voor een value prijs). Over die giftcard kan ik je niets vertellen, nooit gehad.

  2. Top | #92
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Disney Resorts

    Mmm ja 20 min is wat erover maar wij hebben in animal kingdom lodge op het einde van de gang gezeten en daar komt geen einde aan .... .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •