Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 36

Onderwerp: Stoelen verspreid over het vliegtuig

  1. Top | #21
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    Ik zie eigenlijk ook geen belediging of zo dus niks aan het handje.

    Dat is het vervelende van internet. Je kunt sommige dingen gewoon anders of verkeerd interpreteren.
    We zijn hier allemaal om te leren, lachen en als het nodig is met elkaar een traantje te pinken toch????
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #22
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    Gebruik van smilies kan dat lastige probleem grotendeels oplossen, maar niet iedereen is bekend met smilies.

  3. Top | #23
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tinkerbell Bekijk Berichten
    Bij ons zijn het de stoelen waar niemand voor je zit. Heb je iets meer beenruimte en zoals gezegd ik kon de stoelen zelf op nummer uitzoeken.

    Ik weet ook niet of elke vliegtuigmaatschappij dit aanbied.
    Bij bijv. United is dat de Economy-Plus, dan heb je ook meer beenruimte.

    Overigens heb ik vorig jaar meegemaakt dat onze Economy-Plus stoelen op
    de avond van de dag voor de terugvlucht 'opeens' waren gewijzigd naar 'gewoon' Economy. En ik heb daarvoor echt een half jaar lang wekelijks mn stoelnummers gecheckt op de site van United om te kijken of er iets veranderd zou worden.
    Eenmaal bij de incheckbalie kregen we inderdaad dus die 'gewone' stoelen maar omdat wij konden aantonen met onze tickets dat wij dus echt Economy-Plus hadden geboekt werden we toch weer Economy-Plus geplaatst en wel bij de nooduitgang. Dat was wel lekker want toen hadden we extra-extra beenruimte \\/

    Groetjes,
    Petra & Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard

    Ojeeeeeeeeeeeeeee, renske, zo had ik het inderdaad niet bedoeld.
    Was al op zoek geweest naar de smiley's maar kon ze niet vinden.
    Gelukkig lazen anderen zoals ik het wel bedoelde.........fijn dat tinkerbell lekker ruim zit
    Ik had dit stukje ook niet terug gelezen, doe ik normaal wel om misverstanden te voorkomen.
    Maargoed, mijn punt is inmiddels wel duidelijk hahaha, sorry ben soms wat langdradig.....

    oh en teleton.............................whahahaha je hebt wel (een beetje) gelijk over dat mopperkonten.
    Moest het even van me afschrijven denk....
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 03-03-09 om 21:50. Reden: berichten samengevoegd

  5. Top | #25
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angelina Bekijk Berichten
    Moest het even van me afschrijven denk....
    Geeft niks, het schorem van het forum sleept je er wel doorheen......('k zal maar gauw een smiley zetten...)



  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Angelina Bekijk Berichten
    Ojeeeeeeeeeeeeeee, renske, zo had ik het inderdaad niet bedoeld.
    Was al op zoek geweest naar de smiley's maar kon ze niet vinden.
    als je je antwoord via de Quick Reply schrijft dan staan de smileys standaard niet in beeld. Als je dan op de knop 'Meer opties' klikt staan ze er weer...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    :-\":-\":-\"........................gevonden!
    Bedankt, vind smileys altijd erg handig in een bericht.

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    Wij hebben onze vliegtickets (2 volw en 2 kids 12 en 13) geboekt via UsaFunVacations en zitten mooi bij elkaar. Soms met een gangpad ertussen maar dat vind ik zo geen probleem.
    Zo gauw de tickets betaald waren, kregen we een link naar de site van de vliegtuigmaatschappij, waar we konden zien welke stoelen we op elke vlucht hadden. Werkelijk allemaal zeer goed geregeld, kan niet anders zeggen. Hebben wel onze tickets direct bij het boeken volledig betaald. Weet niet of dit iets uitmaakt.

  9. Top | #29
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Leuk is dat, vliegen en er verandert altijd wel wat!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katty Bekijk Berichten
    Weet niet of dit iets uitmaakt.
    Nee, dat maakt niets uit. En net als bij Angelina kan het morgen ineens heel anders zijn als de maatschappij waarmee je vliegt besluit de indeling te veranderen of een vliegtuig in te zetten met een andere indeling.

    Houd de info via de link die je hebt gekregen goed in de gaten!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #30
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    ja, maar tot nu toe: iedere keer als er iets is gewijzigd kregen we een mail.
    Tot nu toe waren dat altijd veranderingen in de vliegtijden. Ik weet niet of we ook verwittigd worden als de plaatsen veranderen. Weet iemand dat?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •