Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 36 van de 36

Onderwerp: Stoelen verspreid over het vliegtuig

  1. Top | #31
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katty Bekijk Berichten
    ja, maar tot nu toe: iedere keer als er iets is gewijzigd kregen we een mail.
    Tot nu toe waren dat altijd veranderingen in de vliegtijden. Ik weet niet of we ook verwittigd worden als de plaatsen veranderen. Weet iemand dat?
    Je krijgt geen bericht van plaatswisselingen, alleen inderdaad als er tijdswisselingen zijn. Wij zijn inmiddels ook een keer verplaatst omdat we nu met een 767 vliegen in plaats van een 777, maar zitten gelukkig nog bij elkaar.

  2. Top | #32
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    Heb eens gechekt: één vlucht (Washington - Orlando) 4 rijen naar achter gedonderd, maar nog dezelfde plaatsen.
    Eerst terugvlucht (Miami - Washington) een groter vliegtuig (van 18 rijen naar 26 rijen) en daar één rij naar achteren.
    Voor mij maakt het allemaal niet zoveel uit, als we maar bij elkaar zitten.
    Maar mijn dochter wil graag kort bij de exits zitten, en dit was voor haar dus geen goede evolutie. Laten we best niet zien.

  3. Top | #33
    Regelmatige Bezoeker Harley's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Oostakker bij Gent,Belgie
    Berichten
    33

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    ik zou nog even wachten om met de kinderen zo ver te vliegen,zeker als je ene kind pas 6 mnd is.Al eens 10 uur in een vliegtuig gezeten,mét turbulentie als je over de Atlantische oceaan vliegt,en met een klein kind van 6 mnd?.....niet plezant voor u,maar ook niet voor de andere reizigers als je kind 10 uur aan een stuk zit te schreien.

  4. Top | #34
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    Tja als je dan toch al rekening moet houden met de mensen die naast je zitten wordt het lijstje al snel groter neem ik aan.

    Een kind met autisme ,iemand met het Down syndroom , misschien die oma die ietwat doof is en heel hard praat en mensen die misschien wel "te dik zijn" in andermans ogen.

    O en niet te vergeten ikzelf met mijn eeuwig toilet probleem. :grin: Naast mij is het ook niet prettig zitten. [-(

    Laten we gewoon een beetje tolerant zijn voor elkaar. Het maakt de wereld gelijk zoveel vriendelijker.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 12-03-09 om 06:20. Reden: full quote eruit
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  5. Top | #35
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinkerbell Bekijk Berichten
    laten we gewoon een beetje tolerant zijn voor elkaar. Het maakt de wereld gelijk zoveel vriendelijker.
    Applaus!!!


    *Applaus smiley werkt niet*
    Laatst gewijzigd door corrus; 11-03-09 om 23:13.

  6. Top | #36
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Grmbl, takkereisbureau........nu stoelen verspreid over het vliegtuig?

    Ik ben al tientallen keren de oceaan overgestoken, waarvan slechts de laatste paar keer mét kind (zij was de eerste keer 10 weken oud, daarna met 10 maanden, met 14 maanden en met 26 maanden). Niet alleen waren de vluchten met mijn eigen kind probleemloos en zonder last (laat staan overlast) voor medepassagiers, maar ook al die keren zonder kind heb ik nog nooit écht last gehad van kinderen. Ze waren er uiteraard wel, en soms huilde ook wel eens een kind (m.n. bij opstijgen en landen, vanwege de druk op de oren), maar gemiddeld genomen gedraagt een kind zich gewoon. De meeste last heb ik nog gehad van dronken medepassagiers... Als je zeker wel stellen dat je helemaal geen last hebt of veroorzaakt, dan moet je óf met de waterfiets gaan, óf met een privé-jet...



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •