Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Hier je links aanmelden voor de nieuwe linksectie

  1. Top | #21
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daniel
    Ik hoop dat het nu iets duidelijker is; het was wellicht handiger geweest van mij om de gedachten achter de nieuwe linkpagina beter te communiceren... ops:
    Helemaal duidelijk. Bedankt!
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #22
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Daniel,

    Florida.pagina.nl is toch ook van jou? In hoeverre worden de links die daar op staan ook op de Links pagina vermeld?

    Is het zo dat de TIP pagina's op florida.pagina.nl gesponserde links zijn?
    Zolang de uitstraling en gebruiksmogelijkheden blijven zoals ze zijn heb ik geenproblemen met gesponsorde links. Ook al verdient iemand er iets aan (al betwijfel ik of dat erg veel zal zijn, hooguit voldoende om de bandbreedte van het forum te bekostigen). Zolang ik maar niet geconfronteerd word met allerlei reclameboodschappen tussendoor. De gesponsorde advertenties via Google bovenaan de pagina's zijn in ieder geval niet "opdringerig".

    Mocht de reclame teveel worden, dan haken de meeste gebruikers vanzelf af ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #23
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Uiteraard ben ik me daarvan bewust. Vandaar dus ook de keuze voor de Google advertenties. Deze zijn zodanig aan te passen dat ze niet opdringerig overkomen. De opbrengsten van de Google advertenties zijn idd. om de kosten te dekken van de domeinnaam, hosting en bandbreedte.

  4. Top | #24
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    De links zijn weer geupdate! Ik heb er zelf ook nog een paar bij gezet. Mocht je meer hebben (Michael66 vast wel :wink: ), plaats een berichtje in dit topic en ik zet ze erbij!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •