Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 65

Onderwerp: WDW: Zwanger

  1. Top | #41
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Het kraanwater smaakt (en ruikt) naar chloor. Ik vond het echt ontzettend smerig, al ergens in een ander topic neergezet. Dus ik zou sowieso lekker flessen water kopen, of het nou wel of niet beter is voor de zwangerschap ; niet interessant. Als het maar goed smaakt

    Overigens smaakt het water in Miami wat meer naar wat we gewend zijn in NL. In Kissimmee en die regio vond ik het echt niet lekker, dus wie weet is het in Virginia waar Petra/VS woont best goed te drinken.... per regio verschillend dus.

  2. Top | #42
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Ok. Orlando water heeft nu éénmaal niet de beste smaak ter wereld...
    Maar je kunt het gewoon drinken... no problem...
    In de zomer smaakt het meer naar chloor dan in de winter...
    Wij zetten er geen koffie mee, vanwege die smaak, maar tanden poetsen, medicijnen innemen,o.i.d. hebben we helemaal geen probleem mee...
    Of zelfs een glas vol om even snel van de dorst af te komen...

    Bovendien maakt de koelkast ook geen ijsblokjes van mineraalwater... :mrgreen:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-08 om 22:47. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #43

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    3 Universal studio's veel shows.
    In Universal Studios zijn er inderdaad veel shows. maar sommige shows gaan er wild aan toe. Disaster! is niet echt een show maar lijkt er wel een beetje op. TIP: het is een metro in een aardbeving. dus het gaat erg trillen. ik zou het dus niet doen. Jaws kan denk ik wel. Universal's Islands of Adventure is een stuk wilder.
    --- | - - | - ' |--. /\
    | | - - |_ ] | | ] / \
    |-- | - - | \ | | ] / --- \
    | |__ | \ | |___] / \

  4. Top | #44
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Wij zijn in WDW geweest toen mijn vrouw 12-14 weken zwanger was. Tevoren geïnformeerd bij verloskundige en gyneacoloog of we bepaalde attracties moesten mijden. Er werd aangegeven dat zolang er geen rechtstreekse stomp in je buik komt, er niets aan de hand is. Mijn vrouw is dus gewoon en zonder problemen in attracties als Splash Mountain, Rock 'n Roller Coaster, Expedition Everest, Tower of Terror en Mission Space geweest.

  5. Top | #45

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Er zijn geen officiele regels over welke attracties je wel en niet in mag als je zwanger bent. De een stapt dan ook rustig een achtbaan in, een ander niet....zelf heb ik het ook niet gedaan. Uit ervaring weet ik wel dat alle parken van Disney, maar ook Universal Studios en Sea World allemaal hartstikke groot zijn en vertier voor jong en oud bieden. In Disney World zijn bijv. maar een handjevol attracties waar je niet in mag. Verder zou ik geen speciale maatregelen in acht nemen. Als de mensen in Florida hun eigen kraanwater drinken zou ik dit ook gewoon doen. Verder: drink veel en ga niet in je blote buik in de felle zon liggen. Dit vind je baby niet fijn
    :-). Verder...kijk of er ergens een dokter/ziekenhuis bij je in de buurt zit en neem je eigen kussen mee van thuis (=tip voor de zwangeren die 't al langer zijn en last van hun rug hebben).

  6. Top | #46

    Standaard Welke parken bezoeken als je zwanger bent?

    Hallo,

    Wij gaan 22 maart richting orlando, en willen natuurlijk wel wat parken bezoeken. We hoeven echt niet alle parken te bezoeken maar gewoon een leuke selectie.

    Nou ben ik zwanger en wil daarom graag weten wat het meest geschikt is. Parken met vele grote achtbanen hoef ik dus niet te bezoeken denk ik zo??

    Ook graag info over de andere attractieparken dan WDW.

    gr. laura

  7. Top | #47
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Welke parken bezoeken als je zwanger bent?

    De volgende attracties zou ik overslaan met de baby:

    Magic Kingdom:


    Epcot:


    Disney's Hollywood Studios:


    Animal Kingdom:



    En wat betreft Universal:

    Universal Studios:
    Jimmy Neutron
    Men In Black
    The Mummy
    The Simpsons
    Shrek - je zou kunnen overwegen om in een niet-actieve stoel te zitten

    Islands of Adventure:
    Alle achtbanen
    Spiderman
    Jurassic Park
    Dudley Do-Right
    Storm Force Acceletron
    High in the Sky Seuss trolley rit (de lapbars kunnen krap sluiten)
    Popeye is een twijfelgeval

    ------------
    Bekijk sites van de parken eens. Vaak zie je dan al snel genoeg wat je wel en wat je niet kunt doen. De meeste shows zijn veilig. Bij Simulators kun je vaak ook een niet-bewegende stoel krijgen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #48
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Welke parken bezoeken als je zwanger bent?

    Tja, je hebt zwanger en zwanger. Mijn vrouw is zwanger terug gekomen uit Disney World (gelukkig was ik er ook... ) en is 15 weken zwanger in Expedition Everest, Tower of Terror en Rock 'n Roller Coaster gegaan, mét voorafgaand medisch advies en zonder problemen.

    De parken in WDW zijn niet afgeladen met achtbanen, dus daar heb je alle keuze. Wel zijn de loopafstanden in sommige parken aanzienlijk groter, maar ik weet niet in hoeverre lopen al een probleem voor je is. Disney Hollywood Studios is redelijk compact en Epcot is enorm groot. Qua oppervlak is Animal Kingdom het grootst, maar een groot deel daarvan is het safari-gebied en daar loop je niet doorheen.

    Buiten Disney vind je de meeste achtbanen in Islands of Adventure (bij Universal) en Bush Gardens (bij Tampa).

  9. Top | #49

    Standaard Re: Welke parken bezoeken als je zwanger bent?

    Als we richting orlando gaan dan ben ik 11 weken zwanger, vrij pril dus.
    Lopen e.d. geen problemen, ben altijd aardig sportief.

    Als we 3 parken kiezen welke 3 zouden jullie dan aanraden?

    En wat zijn de ideeen over de waterparken??

  10. Top | #50
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: Welke parken bezoeken als je zwanger bent?

    3 parken zou ik gaan voor
    Epcot
    Magic Kingdom
    seaworld

    Waterparken:
    Typhoon Lagoon.

    Groet,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •