Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 65

Onderwerp: WDW: Zwanger

  1. Top | #21
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sleepwalker
    zoals je in reisverslagen kunt lezen zijn we terug. Die amerikanen zijn gek. Je zou helemaal nergens in mogen. Met gezond verstand is er echter zat te doen. Wie meer wil weten wat wel en wat niet moet ons reisverslag maar lezen.

    gr

    Ralf
    Ze zijn niet echt gek, hooguit een beetje anders en erg overprotective. Vooral om lawsuits te voorkomen cq omzeilen. Dit staat erg goed omschreven in Charles Groenhuijsen´s (die van het NOS journaal) boek "Amerikanen zijn niet gek" (zie je nou wel :wink: ).
    Leuk boek, groot deja vu gehalte en leest makkelijk weg.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #22
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard

    Dat boek ga ik dus zeker lezen. Was ook wel wat overdreven. Op sommige gebieden hebben ze het ontzettend goed voor elkaar. Maar soms... :roll:

  3. Top | #23
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Pretparken en zwangere...

    ha, dat boek heb ik inmiddels gelezen. Best leuk maar enigszins dogmatisch geschreven. Sommige punten was ik het totaal niet mee eens, beetje eenzijdig belicht.

  4. Top | #24
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Pretparken en zwangere...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sleepwalker Bekijk Berichten
    zoals je in reisverslagen kunt lezen zijn we terug. Die amerikanen zijn gek. Je zou helemaal nergens in mogen. Met gezond verstand is er echter zat te doen. Wie meer wil weten wat wel en wat niet moet ons reisverslag maar lezen.

    gr

    Ralf

    Tja gek, is denk ik toch echt een verkeerde benaming. Waarom een risico nemen met je ongeboren kind ? Is het nou echt zo belangrijk om in de +/- 8 maanden waarin je weet dat je zwanger bent in een attractie te gaan ?

    Lijkt mij in ieder geval niet een ongeluk zit in een klein hoekje, een plotseling weigerende attractie waarvan de noodstop opeens in werking gaat of wat dan ook.

    Lijkt mij niet gek maar verstandig, toch een heel verschil.

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    29

    Standaard Re: Pretparken en zwangere...

    Ff een reactie op pretparken en zwangere vrouwen.

    Ben in de universal parken, sea-world en bush gardens parken geweest, bij vrijwel alle "rides" staat idd een waarschuwing dat zwangere vrouwen er niet in mogen soms terecht maar bij een aantal rides (bijv. E.T. in universal volledig onterecht), maar je kunt er idd geen risico mme nemen.

    Bij sommige attracties als Jimmy neutron en Shrek 4D bewegen de stoelen tijdens de show, er is bij deze 2 echter op aanvraag ook mogenlijk om op niet beweegbare stoelen te zitten helemaal voorin en dus gewoon film te kijken, gewoon ff vragen.

    Verder zijn in alle parken veel shows (de meeste bij Sea world) die je zowiezo kunt doen. Alleen de Simbad stuntshow in Island of Adventure zou ik overslaan omdat je hier aan het schrikken wordt gemaakt met flinke explosies.

    Dus denk dat een pretpark bezoeken zonder de achtbanen en spectaculaire attracties toch nog wel de moeite waard, met name Sea world en Bush Gardens hebben veel shows, van Disney kan ik je verder geen info geven.

  6. Top | #26
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Pretparken en zwangere...

    nu ben ik geen vrouw dus geen ervaringsdeskudige of zo, maar als je bang bent voor een noodstop dan kun je als zwangere vrouw maar beter jezelf opsluiten in huis. Met dat in het hoofd kun je niet eens in de auto stappen. Verstandig zijn betekent ook je niet gek laten maken...Natuurlijk ga je niet in de Sheikra of een achtbaan.
    Shrek 4D en Jimmy Neutron zijn we ook ingeweest, die stoelen bewegen minder dan een Belgische autoweg.

    Grappig dat deze discussie nu weer naar boven komt want in november 2005, dus vier maanden nadat mijn vrouw in enkele attracties heeft gezeten, is onze dochter geboren. Harstikke gezond en alles op de juiste plaats.

    Ze is nu twee en nergens bang voor en wil de hele tijd klimmen en koppeltje duiken, het kan niet hard genoeg gaan. Wellicht toch een tik eraan over gehouden???? Misschien tijd voor een Lawsuit! (oh nee, DAAROM staan die borden er natuurlijk....)

  7. Top | #27
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Pretparken en zwangere...

    Het blijft een keus sleepwalker en inderdaad gezond verstand speelt een rol. Iedereen moet doen waar hij of zij zin in heeft. Maar het kan geen kwaad om in je achterhoofd te houden dat een ongeluk in een klein hoekje kan zitten. Een ongelukje waar je ongeboren kind zijn leven lang klein of groot ongemak aan kan overhouden.

    Toch lijkt het mij niet handig om als je gewaarschuwd wordt om niet in een attractie te gaan met een bepaalde lichamelijke gesteldheid dat wel te doen. De kans is misschien klein dat de attractie op hol slaat, maar het zou maar net bij jou gebeuren. Kennelijk zijn de parken toch heel voorzichtig hiermee en willen ze het risico niet nemen.

    Terwijl het voor een park "alleen" maar geld kan kosten, voor diegene die zwanger is zijn de gevolgen veel verdergaand als het misgaat.

    Nogmaals iedereen moet zelf weten wat te doen en te laten bij een zwangerschap, alleen denk ik niet dat het een paar maanden niet in een attractie kunnen echt een hele grote opgave is.

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    29

    Standaard Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Wij vertrekken over 2,5 week naar Florida. We verblijven ook 3 dagen in Orlando. We willen graag 2 parken bezoeken. 1 staat voor ons al vast en is Sea World. Als we in Orlando zijn ben ik 13 weken zwanger. Welk park is dan het leukst om te bezoeken. Achtbanen e.d. mag ik dan niet in dus het liefst een park met veel shows. :-D

  9. Top | #29
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Als mijn vrouw zwanger zou zijn zou ik denken aan:

    1 Epcot center ( zowie zo onze favoriet). wijkt totaal af van alle andere parken.
    Het future world gedeelte met enkele heftige attracties
    World showcase lekker rond slenteren in het landen gedeelte.

    2 Magic Kingdom.
    Om de ultieme disney sfeer te proeven.

    3 Universal studio's veel shows.


    Greetz,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  10. Top | #30
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    sea world heeft ook veel shows.
    wij hadden het geluk om van alle pretparken te kunnen genieten en pas zwanger uit florida terug te komen :razz:\\/en ligt ons liefje hier al 9 weken bij ons!!!!

    trouwens proficiat met je zwangerschap en geniet ervan! Hopelijk ben je niet te misselijk!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •