Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 65

Onderwerp: WDW: Zwanger

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Dat is Build A Bear , onze kinderen zijn er dol op, het huis stikt van de aangeklede beren, paarden, honden, kikkers etc.

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker floridagek's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    22

    Standaard

    Je hebt bij Martinair een soort rangorde van medische gevallen die in aanmerking komen voor extra beenruimte van daaruit wordt bekeken of een zwangere vrouw aanspraak kan maken op extra ruimte.Dat wordt volgens martinair pas op het laatst beslist.

  3. Top | #13
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard

    Als je zwanger bent mag je nergens in.Mijn vrouw was toen we naar Florida gingen ook zwanger en baalde natuurlijk wel dat ze niet overal in mocht, maar goed dat namen we maar voorlief, het zal jou maar gebeuren dat er iets mis gaat je vergeef het jezelf nooit.

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  4. Top | #14

    Standaard zwanger en naar orlando...

    Ik ga eind september een rondreis maken door florida en weet sinds kort dat ik daar naar toe ga als mama in spe
    Heeft er iemand leuke tips mbt atractie parken en dergelijke wat ik wel kan bezoeken....want walt disney ed. zullen we helaas moeten schrappen omdat ik nergens in kan....


    alvast bedankt....mama in spe

  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Waarom kun je nergens in? Jawel, hoor! Je mag alleen niet in de wilde ritjes, maar er zijn genoeg dingen, die je wel mag doen, in alle 4 de parken. Denk alleen al aan de leuke shows en allerlei heel rustige ritjes zoals Spaceship Earth in Epcot, It's a Small World (is dat weer open?) in Magic Kingdom, Safari in Animal Kingdom en nog veel meer! De Disney parken lijken me juist de beste attractie parken om als zwangere te bezoeken, ik heb het tenminste meerdere malen gedaan!

  6. Top | #16

    Standaard

    Ik dacht juist als je zwanger was dat je nergens in mocht en vooral in amerika niet omdat ze daar al zo voorzichtig zijn mbt zwangere vrouwen?
    Maar dit is goed om te horen want dan gaan we gewoon zoals gepland naar de disney parken.....

    groetjes astrid

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    89

    Standaard

    Als je vier maanden zwanger bent van je eerste kind ben je niet dikker dan de gemiddelde Amerikaanse vrouw, en zullen ze het niet in hun hoofd halen om onbeleefd te vragen of je misschien zwanger bent. Dus, gebruik gewoon je verstand, ga niet in die ritjes die ze ook aan hartpatiënten verbieden en zo, maar doe vooral niet overdreven voorzichtig, nergens voor nodig!
    Dit jaar ben ik per ongeluk in in de Atlantis ride van Seaworld terecht gekomen, en dat vond ik persoonlijk zo eng en heftig dat ik meteen snapte dat iemand met hartproblemen dat echt niet moet doen, maar anderen vinden zoiets een eitje. Hangt er dus ook vanaf hoe bang je van nature bent, maar die kleine in je buik zit hartstikke stevig hoor!

    Bai,

    Maartje

  8. Top | #18
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Behalve dat zijn er zoveel dingen in de Disney parken, die mensen, die niet dol zijn op heen en weer gehusseld te worden, leuk vinden. Toen ik er was, zwanger van mijn tweede en nogal gauw misselijk, heb ik niet Space Mountain en dergelijke gedaan, maar zoals ik al eerder schreef, er is ontzettend veel dat niet zo ruw is. Het is niet zoals Universal of andere parken, die vooral de achtbanen hebben.

  9. Top | #19
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    5

    Standaard Re: Pretparken en zwangere...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sleepwalker
    Hey allemaal,

    In juni gaan mijn vrouw en ik voor het eerst naar Florida. Zoals het er nu naar uitziet is zij dan 25 weken zwanger. We hadden het plan islands of adventure te bezoeken maar zijn nu aan het twijfelen. Welk park heeft de leukste rides waar je ook als zwangere mee mag (kunt).

    Heeft iemand verder nog tips als je als aanstaande ouders naar Florida gaat?
    (er gaat al een extra tas mee voor de babykleertjes)

    Zijn er plaatsten waar je, net als in nederland, een pretecho kunt maken?

    Sleepwalker



    Ik vind dat jullie niet het risico moeten nemen om in zulke atractie's te gaan. Stel dat er achter af iets mis blijkt te zijn, dan vergeef je het jezelf nooit. Wees gewoon voorzichtig en pak de atractie's waar geen geen risico's aan vast zitten.

    Groetjes Lotje

  10. Top | #20
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard

    zoals je in reisverslagen kunt lezen zijn we terug. Die amerikanen zijn gek. Je zou helemaal nergens in mogen. Met gezond verstand is er echter zat te doen. Wie meer wil weten wat wel en wat niet moet ons reisverslag maar lezen.

    gr

    Ralf



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •