Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 7 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 65

Onderwerp: WDW: Zwanger

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers Bekijk Berichten
    1 Epcot center ( zowie zo onze favoriet). wijkt totaal af van alle andere parken.
    Het future world gedeelte met enkele heftige attracties
    World showcase lekker rond slenteren in het landen gedeelte.
    Epcot is inderdaad een schitterd park om rustig rond te 'hangen'. Zeker als er iets speciaal te doen is zoals het 'Flower en Garden festival' of 'Food & Wine'

  2. Top | #32
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard Re: welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aeroxerel Bekijk Berichten
    Epcot is inderdaad een schitterd park om rustig rond te 'hangen'. Zeker als er iets speciaal te doen is zoals het 'Flower en Garden festival' of 'Food & Wine'

    Yep klopt.
    The flower festival kunnen ze dan meemaken.
    Ze vertrekken over dik twee weken.
    Park is dan mooi aangekleed.
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  3. Top | #33
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    13

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Wij gaan over iets minder dan 4 weken en ik ben dan 25 weken zwanger. De 4 Disneyparken gaan wij zeker bezoeken. We hebben ook een kleine van dan net 2 jaar bij ons en vermaken ons er prima.

    In november zijn we er ook geweest (ook zwanger terug gekomen uit Orlando) en hebben alle Disney parken bezocht. Toen mocht ik al in veel attracties niet, omdat ik 2 maanden ervoor een hernia operatie had gehad.

    Zelf vind ik Magic Kingdom erg leuk, je kunt daar de echte Disney sfeer proeven.
    Je moet voor jezelf nagaan wat je leuk vindt om te doen en te zien. Kijk op de websites van de parken wat er te doen is en beslis dan wat voor jullie de doorslag geeft.

    Heel veel plezier en geniet van je zwangerschap!!

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    28

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Kan Animal Kingdom wel aanbevelen!! Heb je wel een doktorsverklaring van de verloskundige!! Mij staat bij dat je ook niet met alle maatschapijen even makkelijk mee mag!! Lees de voorwaarden van je maatschapij wel even goed na. Weet dat voor mijn vrouw ook een papier moest regelen, kan het even niet vragen, ik zit op het werk en zij ligt lekker te slapen.](*,)

    Bericht heeft meer betrekking op Tathna (30 weken), die is al gevorderd met haar zwangerschap, neem aan dat voor florida (13 weken) geen belemmering zal zijn.
    Laatst gewijzigd door tanzer; 06-04-08 om 01:08.
    Mister Tanzer!!\\/

    Florida:1996/1997/1999/2000/2003/2004/2006/2007/2008/2010/2013
    New York: 2007/2009/2011/2013 Las Vegas: 1996/2005 Rondreis zuidwesten: 2001/2007/2009/2011

  5. Top | #35
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tanzer Bekijk Berichten
    Kan Animal Kingdom wel aanbevelen!! Heb je wel een doktorsverklaring van de verloskundige!! Mij staat bij dat je ook niet met alle maatschapijen even makkelijk mee mag!! Lees de voorwaarden van je maatschapij wel even goed na. Weet dat voor mijn vrouw ook een papier moest regelen, kan het even niet vragen, ik zit op het werk en zij ligt lekker te slapen.](*,)

    Bericht heeft meer betrekking op Tathna (30 weken), die is al gevorderd met haar zwangerschap, neem aan dat voor florida (13 weken) geen belemmering zal zijn.
    Tot 33 weken mag je zonder verklaring gewoon vliegen, zowel bij United, Delta als Continental
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #36

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Zijn er nog andere zaken waar je rekening mee moet houden als je zwanger bent?
    Ook ik zal 25 weken zwanger zijn als we op vakantie gaan.
    Zo zal ik bijvoorbeeld geen kraanwater drinken, rekening houden met zonnen, bepaald voedsel vermijden en rust inplannen.
    Zijn er nog andere zaken waar je rekening mee moet houden? welke zonnebrand creme is aan te raden bijvoorbeeld?

  7. Top | #37
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    13

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Tanzer: bedankt voor de waarschuwing. Maar ik ben 25 weken als we vertrekken en 28 weken als we terugkomen, dus ik mag zonder problemen mee. Natuurlijk heb ik het wel nagevraagd vantevoren. Ik neem gewoon mijn zwangerschapskaart mee, maar meer voor mijzelf mocht er iets gebeuren.

    Zijn er nog andere zaken waar je rekening mee moet houden als je zwanger bent?
    Gewoon aan dezelfde dingen denken als dat je in Nederland zou doen. De voorschriften die hier gelden, breng je daar ook in praktijk.
    In het vliegtuig wel regelmatig even rondlopen, ivm de verhoogde kans op trombose.
    Wat betreft zonnebrandcreme, neem een merk mee waar je zeker weten tegen kunt. Je huid kan anders reageren door de hormonen, dus test het anders eerst even thuis. Zelf neem ik altijd al een merk dat olievrij is, aangezien ik zonne allergie krijg anders.

  8. Top | #38
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Souraia Bekijk Berichten
    Zo zal ik bijvoorbeeld geen kraanwater drinken,
    Waarom niet? Het kraanwater is hier veilig, hoor. Ik heb het met alle drie mijn zwangerschappen gewoon gedronken .

    rekening houden met zonnen, bepaald voedsel vermijden en rust inplannen.
    Zijn er nog andere zaken waar je rekening mee moet houden? welke zonnebrand creme is aan te raden bijvoorbeeld?
    Volgens mij maakt dat niet zoveel uit, niets daarvan gaat door de placenta. Ik denk, dat je gewoon zo kunt leven, als je in Nederland zou doen. Mijn enige probleem destijds was, dat ik dol was op Sun Chips en me daar ziek aan at, sindsdien vind ik die vreselijk .

  9. Top | #39

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Ik hoor altij dat de kans op een zwangerschapsmasker groter is, vandaar dat ik vroeg welke creme je dan het beste kan gebruiken.
    En over dat kraanwater. Ik vind het kraanwater zo anders smaken dan hier in Nederland, ik weet dat het veilig is, maar voor mijn gevoel lijkt bronwater mij dan weer net iets veiliger.
    Haha Sun chips, heel herkenbaar, ik eet zakken chips van Lays weg, ik hoop dat ik straks na de bevallig voor eeuwig genezen ben.

  10. Top | #40
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: Welk pretpark meest geschikt als je zwanger bent

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Souraia Bekijk Berichten
    En over dat kraanwater. Ik vind het kraanwater zo anders smaken dan hier in Nederland, ik weet dat het veilig is, maar voor mijn gevoel lijkt bronwater mij dan weer net iets veiliger.
    Dat is dan echt alleen je gevoel . Van de site van de FDA:
    High Standards

    Is the extra expense of bottled water worth it? One thing consumers can depend on is that the FDA sets regulations specifically for bottled water to ensure that the bottled water they buy is safe, according to Henry Kim, Ph.D., a supervisory chemist at the FDA's Center for Food Safety and Applied Nutrition, Office of Plant and Dairy Foods and Beverages. Kim, whose office oversees the agency's regulatory program for bottled water, says that major changes have been made since 1974, when the Safe Drinking Water Act (SDWA) first gave regulatory oversight of public drinking water (tap water) to the U.S. Environmental Protection Agency (EPA). Each time the EPA establishes a standard for a chemical or microbial contaminant, the FDA either adopts it for bottled water or makes a finding that the standard is not necessary for bottled water in order to protect the public health.
    "Generally, over the years, the FDA has adopted EPA standards for tap water as standards for bottled water," Kim says. As a result, standards for contaminants in tap water and bottled water are very similar.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-08 om 22:31.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •