Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 7 EersteEerste ... 567
Resultaten 61 tot 65 van de 65

Onderwerp: WDW: Zwanger

  1. Top | #61
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: WDW: Zwanger

    Allereerst gefeliciteerd, en mijn ervaring van Universal studio's is dat ze daar erg voorzichtig zijn aangezien bij zelfs het fietsen met ET waarschuwingen gegeven worden terwijl de attractie niets voorstelt.

    Maar als je zelf al eerder bent geweest denk ik dat je zelf heel goed kan inschatten welke attracties wel of niet gedaan kunnen worden.

    En als je straks de kleine na de geboorte in je handen hebt, ben je de gemiste attracties alweer vergeten.


  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard Re: WDW: Zwanger

    Oh inderdaad hoor. Ik weet dat ik in mijn favorieten niet in kan, dus dat is van te voren ingecalculeerd. We twijfelden nl eerst erg of we wel of niet moesten gaan maar ik wil echt graag. Dus dan moet je de consequenties dragen he
    Ach, weer meer tijd voor mij om te shoppen, shoppen en oja............nog meer shoppen

    Het scheelt inderdaad enorm dat je al bekend bent met de attracties van zowel Disney als Universal.
    Ik zou bijvoorbeeld dus niet in Jimmy Neutron gaan, omdat dat schudden beslist niet lekker aanvoelt voor je buik (en dus je baby). Niet omdat de attractie nou zo gevaarlijk is.
    Bij Men in Black is het denk ik wel te doen (mits je tussen de beugels nog past, tis nl mijn 5e ) Je bent toch al voorzichtiger met je buik, dus je zult je toch steviger vast houden. Ach, we zien het wel. En zoals ik al zei, lekker shoppen dan maar............he vervelend dat zwanger zijn

  3. Top | #63
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: WDW: Zwanger

    Het meest vervelende is dat je waarschijnlijk een koffer te kort komt met al die leuke babykleding bij de wallmart, gap, e.d. \\/

    Gewoon lekker van genieten en hopen dat het niet TE warm wordt als jullie er zijn.


  4. Top | #64
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: WDW: Zwanger

    Achtbanen zijn in de regel prima te doen als je zwanger bent. Zolang er maar geen stomp uiteinde van een beugel rechtstreeks op je buik drukt. Veel beugels drukken tegenwoordig meer op je bovenlichaam en dat is helemaal geen probleem. Vraag bij twijfel je arts maar eens. Mijn vrouw was 4 maanden zwanger gewoon in Rock 'n Roller Coaster en Expedition Everest geweest.

  5. Top | #65
    Vaste Bezoeker Wen's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    61

    Standaard Re: WDW: Zwanger

    Ik was ook 21 weken zwanger, en heb geen risico's genomen.. Ben gewoon lekker in de rustige attracties geweest.. Heb een super leuke vakantie en bezoeken aan de Disney parken gehad.. :grin:

    En net een week voor dat we gingen kregen we te horen dat we een zoontje kregen dus we konden gericht shoppen 8-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •