Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 32

Onderwerp: Miami Ink (Tattoo shop)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Locatie
    Oss
    Berichten
    18

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    We hebben vandaag yoji gezien voor de shop. Serie vind ik geweldig om te zien, maar zelf heb ik geen tattoo.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker Nellas's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    31

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Ga de shop zeker ff bezoeken, toch altijd wel even leuk om gezien te hebben! Ben zelf royaal getatoeerd en en echt benieuwd naar hun manier van werken en de kwaliteit van hun tattoos (dat vooral, was niet zo onder de indruk van hetgeen ik op tv heb gezien, ken Nederlandse tatoeerders die mooier werk leveren!)

    Wie weet, mogen ze een klein aandenken achterlaten op m'n huidje....

  3. Top | #23

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Hallo iedereen, waar is die loungebar waar chris n en ami werken dan? of zijn de prijzen daar zo absurd hoog dat we niet hoeven te gaan? haha

  4. Top | #24
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Ami werkt al weer een mooi tijdje in zijn hometown New York, dus die zul niet snel meer treffen in Miami.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #25

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Wij hadden ook eens verder geinformeerd, maar een tattoo door een bekende kost zeker extra, en de tattoo's daar zijn zeer duur (wel mooi). Ook moet je rekening houden met lange wachttijden. Dus vroegtijdig al mailen of bellen ander heb je pech.

  6. Top | #26
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    En anders gewoon naar Zwolly Ink gaan..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #27
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Hallo allemaal,

    Omdat wij dit jaar 15 jaar getrouwd zijn leek het mijn man leuk om een gezamelijke tatoo te nemen in florida. Ik ben fan van de tatoos van miami ink dus wilde hij me daar op "trakteren"

    Nu hoorde ik via een vriendin dat de tatoos in amerika minder diep zitten???? Dus ws sneller vervagen?

    Ik heb er nog nooit van gehoord. Weet iemand misschien of dit zo is (of niet)

  8. Top | #28
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    die van tv bedoel je, die zit er al lang niet meer( zoals al wel vermeld). Hij zit ook niet meer in New York maar in Asheville. Wat betreft dat ze minder diep zitten weet ik niet. Enne nog gefeliciteerd!

  9. Top | #29
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Miami Ink (Love&Hate Tattoo) als zodanig bestaat niet meer, maar de tattoo studio is er nog steeds, al zul je de bekende sterren daar zelden of nooit zien. Die zijn allemaal uitgewaaierd naar andere/eigen studio's. Ik zou wel op tijd afspreken, en vooral een fikse tas met dollars mee nemen.

    Dat de tattoo's in de US minder diep gezet zouden worden is klinkklare onzin. Dat zeg ik vanuit mijn professionele insteek, en vooral uit ervaring. Ik heb er diverse tattoo's laten zetten, over heel de US, de eerste al weer zo'n 25 jaar geleden, en die zitten er allemaal nog op, en goed zichtbaar. Totale flauwekul dus, die stelling.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #30
    Stamgast mirretje's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    noord holland
    Berichten
    131

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Heel erg bedankt voor julie reakties en felicitatie! Ik ben een heel stuk wijzer. Wat een rare fabel dan he?!
    Ben heel blij met jullie expertise! Mocht het niet lukken in die shop of extreem duur zijn gaan we op zoek naar een andere want het
    Is wel een heel leuk aandenken!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •