Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32

Onderwerp: Miami Ink (Tattoo shop)

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Miami Ink

    Ik denk dat ik m'n tokootje maar verplaats naar Miami, of nog beter, de prijzen maar aanpas naar US style :-) Ik geef het ook even door aan de collega's.

    Kan ik mooi om de 4 weken een paar weken naar de US, businessclass ;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Miami Ink

    Zijn daar afgelopen vakantie ook gepasseerd aan Miami Ink store. Ik kon niet echt op hun sympathie rekenen omdat ik een T droeg met reclame op van Roys Boys tattoo shop in Lake Station Indiana ( is een persoonlijke vriend van ons)...

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    7

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Wij zijn vorig jaar ook bij Miami ink gaan kijken. Ami was aanwezig en mijn vrouw heeft gesproken over een tattoo voor haar met een van de andere jongens die ook in de tv show zitten (naam ff kwijt).
    Hun prijs was toen 600 dollar voor een vrij kleine tattoo van een hartje met 2 namen erdoor.
    Wij zijn toen verder gaan kijken en uiteindelijk voor de helft van de prijs geslaagd bij First Class Tattoo aan de overkant. Voor wie zoekende is, dit is een goede hygienische shop.

  4. Top | #14
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    13

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    600 Dollar voor een klein hartje met 2 namen... jemig wat een prijs! Een tattoo mag best was kosten, maar dit vind ik toch wel erg veel. Waarschijnlijk omdat de mannen op tv zijn te zien?
    Ik zat er eerst aan te denken om bij een volgend bezoekje aan Miami bij Love&Hate een nieuwe tattoo te laten zetten, maar ik denk dat ik het nu toch ergens anders laat doen. Vorig jaar heb ik in New Orleans een jolly roger op m'n voet laten zetten, dat duurde ongeveer een uurtje, anderhalf uur, en is erg goed gezet. De prijs was $150.- en dat ligt net wat meer in m'n budget.
    Al mijn avonturen in the Sunshine State: http://floridianadventures.blogspot.com

  5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Voor een goed resultaat tegen blilijke prijs; Armadillo Red, US192, net over het spoor links.
    Is wel geen Miami, maar staan nog wel met beide beentjes op de aarde.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #16

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Ik ben er in juni geweest.
    De shop is idd verhuisd 2 deuren verder, maar dat was ook al in de serie te zien, ze wilden namelijk een grotere shop.
    Ami, Chris G, Chris N, Darren en yoji zijn niet altijd aanwezig, alleen op afspraak, maar dan betaal je minimaal 1000 dollar.
    Daarbij zijn Ami en Chris N. ook eigenaar van een lounge bar, waar ze dagelijks aan het werk zijn. Maar de overige artist zijn minstens zo goed, ze worden van hun speciaal gescreend en uitgekozen om onder de naam Miami Ink te mogen tattoeeren.
    Wij hebben 800,- dollar voor ons allebei betaald, zal zeker duurder zijn als in NL, maar dan heb je ook wat. Als ik onze tattoo's vergelijk met anderen zie je het er zeker vanaf.
    En ik bedoel, de prijs vraag je toch zeker vantevoren? Als je daar naar binnen gaat, laat gewoon iets zetten en je schrikt vervolgens van de prijs ben je gewoon stom dat je het niet eerder afgesproken hebt toch? Wij hebben gewoon aangegeven dat we niet meer dan 800,- samen wilden uitgeven en daar hebben ze de tattoo's op aangepast.
    We hebben ami trouwens gewoon in de shop gezien en met hem gepraat, en onder het tattoeeren kwam Chris N. ook nog binnen, dus als je geluk hebt zie je ze wel.
    ik zal de foto's erbij zetten, deze zijn meteen na het zetten gemaakt, nu zijn ze nog mooier.
    groetjes Daniela







    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-08-10 om 23:20.

  7. Top | #17

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Dat vind ik best wel geld voor 2 van zulke "kleine" tattoo's maar je hebt ze wel uit de shop van Ami is ook wat waard.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Nahja, ik snap dat niet.
    Als je iets op je laat 'zetten' is dat waarschijnlijkk voor de rest van je leven, dan kijk je toch niet op een paar tientjes???????????

    *als het maar mooi is* !!
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  9. Top | #19

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    Ik denk dat de meesten onderhand wel weten dat het niet goedkoop is bij Miami Ink. Als je daar een tattoeage wilt laten zetten hou je daar toch rekening mee vantevoren en kun je 'sparen' voor die tat...dat zou ik doen in iedergeval

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker soralysha's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    43

    Standaard Re: Miami Ink (Tattoo shop)

    hallo,


    wij gaan volgende zomer naar orlando en miami, mijn dochter wil dan graag een tattoo laten zetten bij miami ink. ze heeft via mail informatie gevraagt en de prijzen liegen er inderdaad niet om. op afspraak is het start tarief 1000 dollar dan wordt het gedaan door een van de artiesten van tv. En 500 dollar start tarief als het ook iemand mag zijn die niet bekend is van tv. Ondanks de hoge prijzen is ze er niet vanaf te praten en is ze begonnen met sparen:-D.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •