Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 32

Onderwerp: Miami Ink (Tattoo shop)

  1. Top | #1
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Miami Ink (Tattoo shop)

    Ik vroeg me af of er andere forummers al eens bij Miami Ink zijn geweest.

    Zo ja, hoe was deze ervaring?
    En hoe duur zijn de tatto's? Beetje in vergelijking met Nederland? (uiteraard verschillen de prijzen per tatto, maar bedoel in het algemeen)

    Alvast bedankt

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Miami Ink

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker Julo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    49

    Standaard Re: Miami Ink

    Er is geen miami ink meer, daar 2 winkels naast hebben ze een love and hate tatoo shop geopent. Het is een stuk goedkoper alleen door de dollar maar voor de rest zelfde prijzen volgens mij. Miami ink is een giftshop geworden.
    En ik heb de tv sterren geen 1 keer in de winkel gezien(in een tijdsbestek van 2 x 2 weken) wel zag Ami James savonds op een motor rijden.

    Groetjes Julo

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Miami Ink

    Ik ben er heel lang geleden wel eens geweest, toen Chris nog de sole owner was.
    De prijzen zijn/waren Amerikaans, toen erg hoog, maar door de lage dollar nu wat milder, al vindt ik een instaptarief van $200,- nou niet echt goedkoop.

    Ik ken twee mensen die er getatoeëerd zijn, en die kregen wel een lichte schrik om het hart van de prijs. 250 resp. 300 dollar voor vijftien tot dertig minuten uit en thuis, en het zijn niet eens bijzondere tattoo's.
    De heren zul je er niet vinden, en leerling en de dame al lang niet meer, maar er zitten een aantal andere tatoeëerders.

    Het instaptarief in NL ligt beduidend lager, en staar je ook niet blind op de TV uitzendingen, die zijn 100% geregiseerd en geven totaal geen beeld van de werkelijkheid.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #5
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Miami Ink

    Zover ik weet is Miami Ink puur de "tv-naam" van Love Hate Tattoo Studio (welke inderdaad een paar zaken verder ligt).
    In oktober 2008 was de zaak Miami Inc in ieder geval wel nog aanwezig toen wij er waren.
    Voor verdere info kijk even op --> http://www.lovehatetattoos.com/

  6. Top | #6
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Re: Miami Ink

    kortom: het is niet echt de moeite waard???

    wij wilden inderdaad die 'bekende' gasten wel zien...
    en het heet niet eens meer miami ink, we volgen het programma en wilden het weleens zien

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker Julo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    49

    Standaard Re: Miami Ink

    Die shop van tv is er nog steeds en heet nog miami ink, maar is een gift shop geworden.(die bepaalde tijden open zijn) De tatoo shop van hun heet nu love and hate.

    Julo

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker JvG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    22

    Standaard Re: Miami Ink

    Ik ben de vriend van Milla, en ik heb daar vorig jaar mijn tattoo die je als afbeelding ziet laten zetten. Niet door 1 van de bekenden, die waren er niet. Ik weet dat er een jongen ook is geweest die zijn tattoo heeft laten zetten op het moment dat Chris Garver en Ami James ook aan het werk waren. Je moet gewoon geluk hebben om 1 van de bekende gezichten te zien. Toen wij er waren liepen er constant fans in en uit de shop om foto's te maken, wat ook gewoon mocht. Kinderen mogen niet naar binnen!

    Verder is de oude shop een paar meter verder op waar je alleen nog maar merchandise kan kopen zoals het merk DeVille, van Chris Nunez en Ami James.

    Als je fan bent van de show zou ik cker een kijkje nemen, veel nederlanders hebben daar wel 1 van de bekende gezichten kunnen spotten.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker Harley's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Oostakker bij Gent,Belgie
    Berichten
    33

    Standaard

    Hoi
    Neem veel dollars mee want je zal ze nodig hebben. Een collega liet een tattoo zetten bij hen van 15 cm hoog en 8 cm breed in kleur(draakje) en viel stijf achterover van de prijs,zijnde 500 dollar.
    Het is enkel de naam,niets meer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JvG Bekijk Berichten
    Ik ben de vriend van Milla, en ik heb daar vorig jaar mijn tattoo die je als afbeelding ziet laten zetten.
    Hoi
    En wat koste die tattoo van je? Als ze voor een kleine draak al 500 dollar vragen,zal de uwe wel niet zo duur geweest zijn denk ik?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-07-10 om 01:39. Reden: samengevoegd

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker JvG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Hoogeveen
    Berichten
    22

    Standaard Re: Miami Ink

    De mijne was 300 dollar. Ik had meer verwacht dus het viel me nog mee. Een engelsman bij ons in het hotel had de naam van zijn zoon en moest 900 dollar betalen. Er werd mij ook verteld door een verkoper in de merchandise store van Miami Ink dat ze beginnen vanaf 200 dollar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •