Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Vlucht terug bevestigen?

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katty Bekijk Berichten
    Kun je mij zeggen hoe je je aanmeldt voor de verwittiging per sms van United?
    Bedankt. Ik vind het nergens.
    Als je lid bent van United's Milage Plus club en je hebt je vluchten in je persoonlijke itinerary bij hun staan, krijg je automatisch bericht van wijzigingen en wanneer je online kunt inchecken.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katty Bekijk Berichten
    Wij komen 17 april terug via Miami dus met United Airlines.
    Het zijn e-tickets dus ik heb geen idee of er de terugvlucht moet bevestigd worden door ons, maar voor alle zekerheid wil ik toch wel de uren controleren.
    Wij zijn gister terug gekomen en hadden ook e-tickets van United. 24 uur van te voren kun je online inchecken en dat gaat heel makkelijk. Je hebt dan meteen alle informatie over de vluchten en je hoeft niet meer te bellen om de terugvlucht te bevestigen. De meeste hotels hebben inderdaad een businessroom, waar je gebruik kunt maken van internet, helemaal als je aangeeft dat je online moet inchecken.

    Succes en fijne vakantie.

    Bianca

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katty Bekijk Berichten
    Kun je mij zeggen hoe je je aanmeldt voor de verwittiging per sms van United?
    Ga naar de site van United (www.united.com). Ga via de tab Mileage Plus naar Join Mileage Plus om je aan te melden. In je profiel kun je aangeven op welke wijze je wilt worden geïnformeerd (per e-mail of SMS). Zodra je bent ingeschreven krijg je een Mileage Plus nummer toegewezen. Nu alleen nog even met United bellen (020 – 201 3708) en vragen of zij je reservering aan je Mileage Plus account willen koppelen. Als ze dit hebben gedaan wordt je automatisch op de door jou aangegeven wijze geïnformeerd. Tevens kun je nu, indien je dit zou willen, de toegewezen stoel wijzigen. Dit laatste is natuurlijk wel afhankelijk van eventuele beschikbaarheid.

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker Harley's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Oostakker bij Gent,Belgie
    Berichten
    33

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katty Bekijk Berichten
    Een vraagje: bellen of kijken jullie ter plaatse altijd na of de terugvlucht niet veranderd is?
    Men raadt dit aan om te doen maar ik weet niet waar we moeten kijken of bellen om dit te doen.
    We vliegen terug vanuit Miami met United Airlines.
    Hallo
    Even een paar dagen voor de terugreis een bezoekje gaan brengen aan de balie van uw vliegtuigmaatschappij op de luchthaven en het terplaatse bevestigen.
    Kan nooit kwaad,en je bent zeker.

    Groeten
    Harley



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •