Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Vlucht terug bevestigen?

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Vlucht terug bevestigen?

    Een vraagje: bellen of kijken jullie ter plaatse altijd na of de terugvlucht niet veranderd is?
    Men raadt dit aan om te doen maar ik weet niet waar we moeten kijken of bellen om dit te doen.
    We vliegen terug vanuit Miami met United Airlines.

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    Als je internet hebt kun je op www.checkmytrip.com je vluchtschema bekijken.
    Je hebt hier je e-ticket nummer voor nodig.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    90

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    Beste Katty,

    Ik heb het zelf in die vele keren dat ik naar de USA geweest ben altijd wel gecontroleerd, dus ong. 48 uur van te voren bellen naar de maatschappij om te controleren of alles nog "hetzelfde" is en tevens om je plaatsen te bevestigen. Ik kan me niet anders herinneren :-k:-k dan dat we altijd een telefoonnummer bij onze tickets hebben gekregen waar je naartoe kunt bellen. Zo niet, dan is er altijd nog internet.
    Ik vlieg zelf in mei weer naar USA en ook met United Airlines, wanneer heb jij je vakantie geplanned ? misschien kan ik je later nog advies geven over bevestigen ja of nee

    Groet,
    Bert Vlug

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    Het bevestigen van de terugvlucht is iets wat ik me alleen nog vanuit het verre verleden kan herinneren. Het is natuurlijk wel verstandig om je vluchten in de gaten te houden. Internet is daarvoor het handigste. Goede sites om de status van je vlucht te controleren zijn de sites van de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt (voor het geval ze de itinerary wijzigingen) en flightstats (t.b.v. eventuele vertragingen).
    Over het algemeen hebben alle hotels wel een Internetcomputer in de lobby staan waarop je deze gegevens kunt nagaan. Mocht je geen Internet beschikbaar hebben dan kun je gebruik maken van de United Easy Update Flight Notification. Op die manier wordt via je telefoon (SMS) op de hoogte gehouden van alle wijzigingen
    Laatst gewijzigd door Guus; 23-02-09 om 11:56.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    Wij checken ook altijd de terugvlucht. je kunt inloggen via de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt of je gaat naar de site van deluchthaven waarmee je vliegt ,bij jullie dus miami. Daar vind je ook alle informatie.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    Wij kregen vorig jaar de ttickets en daar stond op dat we zelf de terug vlucht moesten bevestigen bij United. Op Schiphol hebben we even geinformeerd bij de incheckbalie, daar werd ons verteld, dat het bevestigen niet nodig is, maar wel handig om te kijken of de vluchtijden nog hetzelfde zijn zon 48 uur van te voren.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    Wij komen 17 april terug via Miami dus met United Airlines.
    Het zijn e-tickets dus ik heb geen idee of er de terugvlucht moet bevestigd worden door ons, maar voor alle zekerheid wil ik toch wel de uren controleren.

  8. Top | #8
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    In okt '08 zijn we met Delta, via Atlanta, naar Orlando gevlogen.
    In A'dam bevestiging en tickets gekregen voor de vlucht Atlanta-Orlando. 10 uur later was zowel de gate als het vluchtnr veranderd.
    Bij de terugreis voor de zekerheid naar Delta gebeld, had heel wat voeten in de aarde. Bleek onze vertrektijd een 20 min. vervroegd.
    Ik wil maar zeggen, het kan zeker geen kwaad om even te bellen.
    Bij binnenlandse vluchten kan er regelmatig iets veranderen, ik kan er over mee praten.

  9. Top | #9
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Katty Bekijk Berichten
    Het zijn e-tickets dus ik heb geen idee of er de terugvlucht moet bevestigd worden door ons, maar voor alle zekerheid wil ik toch wel de uren controleren.
    Je geeft zelf min of meer het antwoord al. De terugvlucht hoeft niet te worden bevestigd. Het is echter wel verstandig om de avond voor vertrek na te gaan of er iets aan je vluchten is gewijzigd. Hoe je dat kunt doen heb ik al eerder aangegeven. Kind kan de was doen.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Vlucht terug bevestigen?

    Kun je mij zeggen hoe je je aanmeldt voor de verwittiging per sms van United?
    Bedankt. Ik vind het nergens.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •