Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 88 van de 100 EersteEerste ... 3878868788899098 ... LaatsteLaatste
Resultaten 871 tot 880 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #871
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sybrigt Bekijk Berichten
    En zitten er verder nog voordelen aan economy plus?
    Op de site van united kan je daar toch alle informatie, inclusief de prijzen over vinden? Beetje zonde om die site over te typen, toch?

    De moeite waard is altijd een lastige vraag. Wat voor de een zeer de moeite waard is, kan voor de ander juist de moeite niet waard zijn. Het hangt af van je lengte, je bouw, je gewicht, je portemonnee om maar een paar aspecten te noemen. De keuze is aan jou!



  2. Top | #872
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Wijziging in boarding procedure United in US

    Afgelopen zaterdag vlogen we terug van TPA via IAD naar Amsterdam. United heeft de instapprocedure gewijzigd. In zowel Tampa als IAD boarden als eerste de gebruikelijke First, 1K en BC passagiers. Daarna wordt de economy cabin geboard en wel op rijnummer. Ze beginnen achteraan en werken zo naar voren. Dit betekent dat E+ passagiers als laatste aan de beurt zijn om in te stappen.
    Moet zeggen dat het dringen is, iedereen wil zo snel mogelijk aan boord om maar een overheadbin te hebben.

  3. Top | #873
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Wijziging in boarding procedure United in US

    Deze wijze van boarden komt mij toch bekend voor.
    Was het dan bij United nog niet?
    Ik weet zeker, dat ik het al meedere keren zo heb meegemaakt, zeker met andere maatschappijen en ik dacht ook United.
    Op de instapkaart stond dan een "groep" aangegeven, of er werden rijnummers afgeroepen en begon men ook achterin.
    Op zich vind ik dit ook een vrij logische gang van zaken.

    Knaapje

  4. Top | #874
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Wijziging in boarding procedure United in US

    Ik heb dit ook al meermalen meegemaakt maar ik denk dat dat dan bij Delta is geweest, bij United was het vorig jaar idd van voren naar achteren vullen waardoor de passagiers die op de eerste rijen zitten de mensen die daarachter moeten gaan zitten in de weg staan.

    Als je van achter naar voren vult ben je sneller klaar met boarden dus logische stap van United.


  5. Top | #875
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Wijziging in boarding procedure United in US

    Ook wij hebben dit al vaker meegemaakt.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #876
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wijziging in boarding procedure United in US

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    , iedereen wil zo snel mogelijk aan boord om maar een overheadbin te hebben.
    Deze volgorde wordt al een poosje toegepast, maar kennlijk niet overal en altijd. Hoe logisch de volgorde ook lijkt, het blijkt niet de gedroomde oplossing voor vlot boarden te zijn.

    De truc van 'ervaren' reizigers is inderdaad om een gedeelte van hun handbagage in de eerste de beste lege bin in E+ te mikken om vervolgens 'extra light' naar hun stoel op rij 34 te kuieren.

    Resultaat is dat E+ reizigers met hun handbagage achter in het vliegtuig naar een lege bin op zoek moeten. De gevolgen bij het in- maar vooral bij het uitstappen laten zich raden. Boarden is en blijft toch altijd een beetje een bende.........



  7. Top | #877
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Wijziging in boarding procedure United in US

    In maart stond er nog een 'Boarding nummer' op je instapkaart, en E+ was altijd 2, en Economy (gewoon) was altijd 3... dus dit is inderdaad een nieuwe procedure.

    Ik zou het eigenlijk logischer vinden; First, 1K, Business, Elite, Economy Plus en daarna van achter naar voren de Economy passagiers.

  8. Top | #878
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Wijziging in boarding procedure United in US

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1250 Bekijk Berichten
    Ik zou het eigenlijk logischer vinden; First, 1K, Business, Elite, Economy Plus en daarna van achter naar voren de Economy passagiers.
    Idd dit zou de logische manier zijn....
    Maar tja helaas werkt niet altijd alles heel erg logisch.
    Misschien dat United hierop terug gaat komen als er maar genoeg geklaagd wordt door E+ mensen...

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  9. Top | #879
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Wijziging in boarding procedure United in US

    Ik vond ze de laatste keren dat ik gevlogen heb, best streng op wie er door mag lopen. In het verleden liep iedereen gewoon door op het moment dat de eerste (vaak BC) mochten boarden. Mijn laatste 2 vluchten vanaf Amsterdam dit jaar (maar ook terug) werd er heel goed op je boardingpass gekeken of je wel echt al mocht boarden. Dat scheelt alweer.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #880
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Wijziging in boarding procedure United in US

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 1250 Bekijk Berichten
    In maart stond er nog een 'Boarding nummer' op je instapkaart, en E+ was altijd 2, en Economy (gewoon) was altijd 3... dus dit is inderdaad een nieuwe procedure.
    Even 1K, First, BC en PE buiten beschouwing gelaten want zij stappen als eerste in (over de rode loper):

    Klopt, United werkte altijd met seating area's van 1 t/m 4 en dat bestaat dus kennelijk niet meer.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •