Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 50 van de 100 EersteEerste ... 40484950515260 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #491
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metendiana Bekijk Berichten
    het is ons gelukt
    Mooi! Ik neem aan dat jullie nu lekker bij elkaar zitten. Voor nog meer beenruimte in deze klasse nog een Tip van Ton: de Plusstoelen op rij 21 ( alleen H & J) bieden eerste klas beenruimte. Als je nog met de hele bups kunt schuiven, zodat je deze stoelen er bij "hebt", zou ik dat zeker doen. Je zit dan achter de "tent" waar het personeel op de nachtvlucht in slaapt en je hebt schermpjes in de armleuning. Dit staat niet op Seatguru vermeld.



  2. Top | #492
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    Voor nog meer beenruimte in deze klasse nog een Tip van Ton: de Plusstoelen op rij 21 ( alleen H & J) bieden eerste klas beenruimte. Als je nog met de hele bups kunt schuiven, zodat je deze stoelen er bij "hebt", zou ik dat zeker doen. Je zit dan achter de "tent" waar het personeel op de nachtvlucht in slaapt en je hebt schermpjes in de armleuning. Dit staat niet op Seatguru vermeld.
    Ik weet niet of dit nou zo'n goede tip is Ton. De situatie waar jij naar verwijst geldt voor de 777, terwijl United momenteel alleen met 767's op Nederland vliegt. Als ze jouw tip opvolgen dan zitten ze weer uit elkaar. De stoelen 21 H en J zijn namelijk de gangpadstoelen aan de rechterzijde van het vliegtuig. Overigens hebben de stoelen waar jij naar verwijst ook wat nadelen. Vanwege het feit dat de monitor en tray table in de armleuning zijn verwerkt zit je als het ware tussen twee schotten. Hierdoor kun je minder gemakkelijk zijdelings gaan zitten. Maar goed, dat laatste is natuurlijk heel persoonlijk. Daarnaast gaan de ‘vliegtuigwandelaars’ nogal eens voor je neus staan omdat ze daar zoveel ruimte hebben.

  3. Top | #493
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Ik weet niet of dit nou zo'n goede tip is Ton. Daarnaast gaan de ‘vliegtuigwandelaars’ nogal eens voor je neus staan omdat ze daar zoveel ruimte hebben.
    Ha Guus, je hebt groot gelijk, ik had er wel bij moeten zeggen dat het om de 777 gaat...ops:. En als je graag de armleuning op wil klappen, moet je ook niet op deze rij zijn. Doordat wij de laatste tijd ''Brusselaars'' zijn, waar wel met 777 gevlogen wordt, had ik dit even over het hoofd gezien. Van de ''Wandelaars'' hebben wij overigens op deze rij in de 777 nog nooit last gehad, in tegenstelling tot wanneer we exitseats hebben, waar ze wel dikwijls komen vergaderen.....



  4. Top | #494
    Regelmatige Bezoeker USAnneke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    43

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Wij zijn heel erg aan het twijfelen of we een upgrade naar Economy Plus moeten doen. We zijn beide rond de 1.80 m en het is nogal een lange zit naar Washington. De reden waarom we nog twijfelen is het bedrag wat je ongeveer moet betalen voor EC+. Ik las hier dat het ongeveer € 75,- per persoon voor een enkele reis A'dam - Washington zal zijn. Komt dus neer op € 150,- of € 300,- voor retour. Hier kan ik ook wel een andere leuke bestemming voor verzinnen...

    Drie weken geleden nog gevlogen met Transavia en United heeft 10 cm meer beenruimte dan zij bieden. Ik kan moeilijk inschatten of dit genoeg is. Daarom vertrouw ik op de uitgebreide expert reviews hier op het forum :-) Bedankt alvast!

  5. Top | #495
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door USAnneke Bekijk Berichten
    Daarom vertrouw ik op de uitgebreide expert reviews hier op het forum :-)
    Blijft lastig hoor. De expertise bestaat uit het kennen van de maten. Of je met 180 centimeter comfortabel is zit is erg persoonlijk. Persoonlijk denk ik dat het de investering waard is, maar we reizen in het laagseizoen en hebben altijd erg voordelige tickets. Waarom probeer je het niet eens voor één keertje? Boek EC+ voor de terugreis.......wedden dat je daarna nooit meer anders wilt?



  6. Top | #496
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Wij hebben Economy+ gevlogen op het korte stuk (Washington-Orlando) en Economy op het traject Amsterdam-Washington. Zelf vonden we Economy+ heerlijk ruim maar geen reden om het op de terugweg nog bij te boeken. Dat geld hebben we uitgegeven aan shopppen

  7. Top | #497
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    7

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Ik vlieg in september voor de 3e keer met United en heb vorige keer op de terugreis met enig geluk een gratis upgrade naar eco+ gekregen. Had ik eigenlijk beter niet kunnen krijgen want ik wil nu niets anders met mijn lengte van 193cm. Dat kost dan inderdaad 150 eu pp retour (korte verbindingsvluchten hou ik wel vol) maarja dan reis je wel een heel stuk lekkerder...ik kan mijn benen strekken onder de stoel voor mij en kan de (iets luxere) rugleuning naar achter klappen zonder dat ik de mensen achter mij tot last ben.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-07-09 om 14:50. Reden: full quote eruit

  8. Top | #498

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Vorig jaar vlogen wij met Delta naar de US. Dit jaar met United. Bij Delta hadden ze van die kleine schermpjes in de stoelen zodat ieder zijn eigen film/tv serie/spel etc. kon uitzoeken. Voor de kids was dit perfect. Weet iemand of dit ook bij United in de Economy zo is???

    Bij voorbaat dank voor je reactie!

    Chris

  9. Top | #499
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Jep... wel schermpjes maar je kunt de films niet zelf starten/stoppen. Ze komen ca. 3x op een vlucht voorbij dus daardoor kun je toch nog wat afwisselen. Er is ook Disney Channel.

  10. Top | #500
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Ik ben nog maar kort ervaringsdeskundige bij United. En eerlijk is eerlijk, alleen nog maar Economy+ gevlogen, op stuk Brussel - Washington, en Washington - Seattle. Ik vond het wel heerlijk, lekker ruim. Maar ik weet niet hoe het dus is in de 'gewone' Economy. Als ik vergelijk met Delta en Continental, dat vond ik de ruimte in Economy daar altijd op zich wel prima. Is wel lekker om die extra ruimte te hebben, maar ik zat (met 1.93m) op zich prima.

    Ik had met name altijd 'problemen' op de binnenlandse vluchten, daar zat ik bij Delta en Continental echt wel krap met mijn knieën en daar is Economy+ dus wel erg lekker. Maar hoe dus de reguliere Economy met United zich vergelijkt met Delta / Continental, zou je even moeten bekijken .... Of ik dergelijke grote bedragen zou overhebben voor de upgrade ... ik denk het niet ... Maar nogmaals, heb pas sinds kort ervaring.

    De schermpjes zaten op de vlucht vanaf Brussel er wel bij United (de 777), vanaf Adam vliegen ze met ander toestel, dus moeten anderen even op reageren. Ik vond het systeem overigens wel redelijk summier, zeker in vergelijking met Delta (die hebben meest uitgebreide systeem volgens mij richting de US). Dus geen spelletjes, niet handmatig film aan/uitzetten, kleine schermpjes, etc bij United (zie mijn reisverslag van paar dagen terug over Economy Plus en entertainment systeem).
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •