Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 100 EersteEerste ... 3644454647485696 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #451
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: Afhandeling United

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Als je naar United wilt bellen, het nummer is: 020-201 3708.

    Ja dat was het nummer. Ik had het wel ergens opgeschreven maar wist niet meer waar.

  2. Top | #452
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    32

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Bedankt, ik heb direct maar even gebeld.

    Het blijkt dat de vouchers over rwee reizen moeten worden gespreid. Ze zijn niet te combineren.[-X
    Wat kan is boeken rechtstreeks of bij het reisbureau.
    Wie weet welke reisbureau´s die vouchers accepteren?:idea:
    Florida februari/ meivakantie 2009 http://desmallebeekjesopreis.blogspot.com/

  3. Top | #453
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Hallo,

    juist met United gevlogen: Brussel-Washington-Orlando, Miami-Washington-Brussel
    Alle vluchten zeer goed op tijd vertrokken, zeer goed op tijd aangekomen, vlotte incheck, goede beenruimte (wel gangplaatsen), goede service.
    Twee opmerkingen:
    - Check online in: bespaart je heel veel tijd op de vlieghaven zelf
    In Brussel is er een speciale incheckbalie voor de mensen die online ingecheckt hebben, maakt serieus veel verschil
    - vanaf 20 april wordt United "cashless" dwz geen cash betalingen meer op het vliegtuig voor alcoholische drank of duty free, enkel credit cards

    Een goede vlucht!

  4. Top | #454
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    wij hebben bevestigde plaatsen voor zowel de heen - als de terugvlucht. Op de heenlucht 2 aan 2 (mv 2 kids) maar op de terugvlucht alles achter of van elkaar. DAt is niet prettig. Weet iemand hoe we dit kunnen veranderen?

  5. Top | #455
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Heb je al op de united site ingelogd en gekeken of je daar de stoelen kunt aanpassen? Zo niet, zou je even kunnen bellen, en anders bij inchecken nogmaals vragen of ze wat kunnen doen.

  6. Top | #456
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Ik heb zojuist gebeld en ook telefonisch hebben ze maar 30% van alle stoelen vrijgegeven. Wij konden voor de terugvlucht van 4 mei niks wijzigen, dat moeten we dus in Orlando (of Washington??) nogmaals vragen. Wij hebben op de terugreis ook 4 stoelen aan het gangpad en da's voor onze kids van 5 en 6 niet zo prettig.

  7. Top | #457
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Ik kan pas 24 van te voren inloggen, we vetrekken donderdag dus dat ga ik zeker doen. Maar met 2 kleine kinderen (7 & 9) verspreid over het vliegtuig zie ik niet zitten

  8. Top | #458
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Meestal regelen ze anders wel iets in het vliegtuig zelf hoor, de stewards en stewardessen, als je het vriendelijk vraagt. Vorig jaar hebben wij dat ook meegemaakt met mensen met kinderen die niet bij elkaar konden zitten. Meestal zijn passagiers wel welwillend om mee te helpen.

  9. Top | #459
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    8

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Wel een beetje bizar hoor, het lijkt erop dat een aantal mensen er de gewoonte van maken om dan maar zo laat mogelijk in te checken op zaterdag zodat ze leuke aanbiedingen zoals pak geld of businessclass dag later of vouchers krijgen waarmee men bijna gratis meekan een volgend keer.

    Natuurlijk, het is ook een beetje afgunst van mijn zijde aangezien ik ondanks al die vluchten die kant op, alleen maar een voucher van 300 dollar heb gekregen wegens defect aan stoel + entertainment..](*,)

    pfffffffff

    Ik reageerde op :
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desteijntjes Bekijk Berichten
    Hoi Addict,

    Wij hebben vorig jaar ook vouchers gehad en ik zal even vertellen hoe het bij ons werkte.

    De voucher gaat inderdaad alleen over het basisbedrag en niet over de taxes en fees. Voor kinderen geldt gewoon de kinderprijs voor een ticket en daar krijg je dan die korting op.

    Je mag voor 1 vlucht alle vouchers gebruiken. Of je een "tegoedbon" krijgt durf ik niet te zeggen, maar ik verwacht van niet.

    Er geldt wel een tijdslimiet wanneer je de vouchers moet innen. Het staat er ook op, ik meen binnen een jaar na uitgifte van de vouchers moet je een reis hebben geboekt. Die reis mag dan wel weer na die datum liggen. Het belangrijkste is dat je hebt geboekt binnen dat jaar.

    Je moet niet via de site boeken, maar telefonisch via een nummer in Amsterdam. Ik heb het nummer niet bij de hand, maar je kunt het via de site van Schiphol opzoeken bij United.

    De vouchers moet je dan vervolgens naar een afdeling van United in Polen sturen. Dit vouchers worden vervolgens verrekend met de basisprijs en wordt daarna automatisch van je creditcard geincasseerd. Die moet je ook opgeven bij het boeken.

    Wij hebben dit zo gedaan en ik weet van nog een aantal mensen die vorig jaar ook in de meivakantie zijn geweest (die hadden ook vouchers ontvangen) dat het bij hen net zo ging. Wij hebben in ieder geval weer een leuke vakantie voor de boeg, dankzij de vouchers naar ditmaal Las Vegas en de Grand Canyon.

    Succes met boeken!!
    En daarbij, dit is toch een algemeen topic over United / TED ? En dit lijkt de enigste maatschappij te zijn die vrolijk
    vouchers uit loopt te delen.
    Laatst gewijzigd door floridajunkie; 20-04-09 om 20:16.

  10. Top | #460
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floridajunkie Bekijk Berichten
    Natuurlijk, het is ook een beetje afgunst van mijn zijde ...
    Oh...gelukkig, want volgens mij gaat de discussie hier voornamelijk over bezorgde ouders die graag met hun gezin bij elkaar willen zitten.
    Zelf mis ik even wat er bizar aan de discussie of het onderwerp is. Verhalen over 'bewust' laat inchecken heb ik even gemist.......





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •