Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 36 van de 100 EersteEerste ... 2634353637384686 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #351
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Upgraden ticket

    Waar wil je naar upgraden? Soms bieden ze het je ook aan als je je incheckt bij het koffers inleveren. Voor 50 dollar ofzo kon ik upgraden naar Economy Plus. Weet alleen niet of dat de vlucht van MIA naar IAD was of van MIA naar AMS, maar afgeslagen, economy van United vind ik prima zat.

    Maar er zullen hier vast wel ervaringsdeskundigen zijn

  2. Top | #352
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Ik dacht dat de 767 werd ingezet (waar ik mee vlieg van AMS naar IAD) ipv de 777's.
    De A321.... AMS -> IAD is 3852 miles, een volgeladen A321 kan zo'n 3500 mile vliegen. Rare keuze dan, of willen ze het laatste stuk de motoren uitschakelen en naar de landingsbaan zweven?

    Voor de binnenlandse vlucht heb ik wel een A321.

  3. Top | #353
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    63

    Standaard Re: Upgraden ticket

    Het is me nog nooit 'spontaan' aangeboden ;-) maar ik heb die kaart dus ik dacht waarom niet eens gebruiken en dan inderdaad naar Economy + bijvoorbeeld........

    bedankt voor je reactie in ieder geval en goeie reis, zie dat het voor jou nu helemaal opschiet ;-)

    2011: Florida http://www.flo2011.blogspot.com/
    2010: New York 2x
    2009: Florida http://2009amerika.blogspot.com/

  4. Top | #354
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Upgraden ticket

    Ik weet niet hoeveel punten je op je mileage kaart moet hebben voor je een upgrade kan krijgen eventueel tegen korting oid. Weet ook niet of je bij je vorige Amerika trip met United hebt gevlogen? Ik vond de stoelen in elk geval ruim zat, zeker vergeleken met de charters in Europa en heb zelf geen Economy Plus nodig, althans, ik ga er niet voor betalen. Nu weet ik natuurlijk niet hoe lang je bent of je bouw enz. dus het kan voor een ieder verschillen wat de ervaringen zijn van een economy stoel bij United

    Misschien kan USAFV (daar heb je geboekt toch?) je ook nog wel tips geven of ec. plus je aanraden of juist niet. Mijn ervaring met USAFV is dat je ze niet genoeg vragen kunt stellen, ze beantwoorden ze allemaal en als je maar vragen blijft stellen, blijven ze die rustig beantwoorden zonder dat je het gevoel hebt dat ze van je af willen om verder te gaan met waar ze mee bezig waren. Hele vriendelijke mensen die samen altijd goed met je mee willen denken. Altijd leuk om met ze te bellen en niet voor niets meteen m'n 2e florida reis direct bij terugkomst bij ze geboekt.

    Bel ze eens op, ze hebben genoeg gevlogen naar Amerika (hebben daar ook zelf een eigen villa) dus naar mijn mening genoeg ervaring mbt upgrades


    En voor mij schiet het inderdaad op. Kan niet wachten!!!! Nu moet de dollar nog weer even wat minder waard worden, maar dat ziet er niet echt goed uit....

  5. Top | #355
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    19

    Standaard Re: Upgraden ticket

    Inderdaad JKG. Gister gesloten op € 1.41. Gaat nog steeds de verkeerde kant op.

    We gaan iig met rustig gevoel het vliegtuig in.

    Weet jij toevallig of die schermpjes in de stoelen per persoon zijn te bedienen?
    Sept 2008: Voor het eerst naar Amerika :-o Volg onze reis op ramaflorida.blogspot.com

  6. Top | #356
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    Dat weet ik niet, maar een tijdje geleden heeft Yvette hier wat over geschreven volgens mij. Dat daarom zoveel mensen ineens via Chicago vliegen.
    Klopt, er worden ipv 777's nu 767's ingezet.
    De 767 heeft minder ruimte dan een 777 waardoor er mensen overgezet moeten worden (waarom ze nog steeds mensen laten boeken in een 777 snap ik ook niet hoor).
    De route naar Washington wordt veel meer gebruik van gemaakt dan de route Chigaco, dus kunnen de stoelen zo verplaatst worden op die vlucht.

    En ja, dit mag United doen (ieder maatschappij overigens).
    Ze moeten je van A naar B brengen en hoe ze dat doen maakt niet uit en nee, ze hoeven je dit niet te laten weten.
    De passagier heeft de eigen verplichting zijn of haar vlucht in de gaten te houden.
    En dan gaat het om verplaatsingen van tijd en/of vluchtnummer.
    Niet zoals bv laatst bij iemand van dit forum (Tom en Valesca) is gebeurd dat hun vlucht helemaal komt te vervallen dan moeten ze je dit laten weten.


    JKG jij zegt dit:
    De A321.... AMS -> IAD is 3852 miles, een volgeladen A321 kan zo'n 3500 mile vliegen. Rare keuze dan, of willen ze het laatste stuk de motoren uitschakelen en naar de landingsbaan zweven?
    Ik snap even niet zo goed wat je hiermee nu bedoelt??
    Je vliegt transatlantic met een 767 of een 777 (recentelijk bij United dus 767) maar nooit met een A321 die is voor de continentale vluchten.....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  7. Top | #357
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Upgraden ticket

    Ach dan nog, nu is 10 euro $14,10 waard, een paar weken terug $15,50 . Dood ga je er niet van.

    De schermpjes zijn per stoel te bedienen. In je armleuning heb je knopjes voor video, radio (kanaal 9 is communicatiekanaal tussen piloten en toren, best leuk om te luisteren als je opstijgt en gaat landen) en de kaart waar je vliegt (zou ik niet te vaak naar kijken, wordt je niet blij van). Dan heb je een aantal filmkanalen, tekenfilmkanalen, misschien in totaal een kanaal of 8, ga je hoger dan heb je dezelfde kanalen maar in het duits, frans of spaans etc.

  8. Top | #358
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    JKG jij zegt dit:

    Ik snap even niet zo goed wat je hiermee nu bedoelt??
    Je vliegt transatlantic met een 767 of een 777 (recentelijk bij United dus 767) maar nooit met een A321 die is voor de continentale vluchten.....
    Dat is op een reactie van Nita die gaf aan waar hij/zij oorspronkelijk mee zou vliegen tussen Amsterdam en Washington;

    Ons oorspronkelijke vliegtuigtype naar Washington DC was een Airbus Industrie A321 JET
    Dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat ze die grote afstanden niet kunnen afleggen (volgeladen) dus is de kerosine al op voor je geland bent. :grin:
    In februari vloog ik ook al met een 767 bij United. Dus de 777's zijn al een tijdje in onderhoud.

  9. Top | #359
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    75

    Standaard Re: Upgraden ticket

    Mijn ervaring is dat tijdens een (binnenlandse) vlucht altijd de mogelijkheid is om te upgraden. Meestal wordt dit aangeboden via de schermen die bij de gate hangen. Daarnaast wordt dit tijdens het inchecken (als je dit al niet online gedaan hebt) aangeboden. Prijzen varieren dan van 50 tot 150 dollar afhankelijk van de vluchtduur en de upgrade. Vaak is het de moeite niet waard. Bij een vlucht van bv. MCO naar JFK (dik 2,5 uur) is het de 50 dollar pp niet waard. Je zit meestal iets ruimer. That's it. Indien je natuurlijk business class van MCO naar LAX kunt vliegen moet je het wel doen. (indien betaalbaar)
    Vaak is het je eigen keuze. Afweging van: route, vliegduur, kosten, welke upgrade, enz.
    succes

  10. Top | #360
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Aha ik snap hem....
    Gewoon niet goed genoeg opgelet....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •