Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 100 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard

    Ik heb ook geen enkele klacht over United. En daar heb ik inmiddels al heel wat keren mee gevlogen. En wat stipheid betreft, ik geloof dat de afwijking (en daar zijn ze heel trots op) een kwartier is naar boven en beneden. Dus of je bent uiterlijk een kwartier te vroeg of een kwartier te laat. Is te verwaarlozen lijkt me!
    Toekomstig inwoner van Florida (of New York)

  2. Top | #12
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Hoe is het met de zitruimte aan boord?
    Check de site ff: :arrow: http://www.seatguru.com/

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Daarbij, United is onderdeel van het Star Alliance team. Je kunt bij hun dus ook aan Code-sharing doen, miles sparen (ook van andere alliance partners) en indien de vlucht om één of andere reden gecancelled zou worden, je meestal nog dezelfde dag terug kan vliegen met één van de andere partners.

    De T7 is echt een geweldig vliegtuig. Ze vliegen overigens niet heel veel op Amsterdam (2x per dag naar mijn weten). De rest gaat over Frankfurt vanwege hun samenwerking met Lufthansa.

  4. Top | #14

    Standaard

    Je kunt ook eens kijken op www.turbulentie.nl
    Met 6 craches scoren ze wel hoog, maar we weten allemaal
    wel hoe dat komt.

    Groetjes Antoinette

  5. Top | #15

    Standaard Overstappen met United Airlines

    Misschien een hele stomme vraag maar heb nog nooit gevlogen :?

    wij gaan in september naar florida en moetten de heenweg overstappen in chicago en de terug weg in washington.
    Kan iemand mij vertellen hoe dit verloopt...moetten we dan eerst onze koffers weer gaan halen en naar de anders gate brengen en hoeveel tijd gaat hier allemaal inzitten. ( terug zit er maar een uur tussen)

    alvast bedankt

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    De procedure is als volgt.

    In het vliegtuig moet je een 2-tal formulieren invullen. Een groen formulier, visa waiver, en een wit formulier voor de douane. Tip: Hou het adres van je eerste hotel bij de hand. Dit moet je invullen op de formulieren.

    Bij aankomst in Amerika kom je bij de INS, grensbewaking, terecht. Hier moet je je paspoort met de ingevulde formulieren aan de officier geven. Deze kijkt de formulieren na en voert men de gegevens in de computer. Vervolgens moet je elektronisch je vingerafdrukken geven. Eerst de wijsvinger van je linkerhand dan je wijsvinger van je rechterhand en vervolgens moet je in de camara kijken. De officier stempelt de papieren af en zet een stempel in je paspoort.

    Vervolgens kom je bij de bagagebanden. Hier haal je je bagage op en ga je door de douane. Hier geef je het witte formulier af. Neem geen verse vlees, vis, groente en fruit mee.

    Na de douane kan je je bagage weer afgeven bij de balie van United Airlines. De bagage is op Schiphol al voorzien van de juiste adressering. en wordt deze gebracht naar het juiste vliegtuig. Je hoeft verder niet met je bagage te slepen.

    Hierna kijk je op de schermen (alphabetische volgorde) naar welke gate je moet. Vervolgens heb je een flinke tippel voor de boeg. In totaal heb je ongeveer 90 minuten nodig om over te stappen.

    Op de terugweg moet je voldoende hebben aan 60 minuten. Je geeft je bagage af op de vertrekkende luchthaven in Florida en je ziet de bagage weer in Amsterdam. Verder hoef je niet mer door de douane of zo iets dergelijks heen.

    Het duurt nog even maar veel plezier.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: overstappen met united airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door astrid
    Misschien een hele stomme vraag maar heb nog nooit gevlogen :?

    wij gaan in september naar florida en moetten de heenweg overstappen in chicago en de terug weg in washington.
    Kan iemand mij vertellen hoe dit verloopt...moetten we dan eerst onze koffers weer gaan halen en naar de anders gate brengen en hoeveel tijd gaat hier allemaal inzitten. ( terug zit er maar een uur tussen)

    alvast bedankt
    Valt allemaal best mee, je wordt erg goed geholpen. Op de heen weg moet je in chicago (port of entry) door immigrations, je koffers ophalen en de douane, daarna kun je meteen weer je bagage kwijt, en wordt ie doorgestuurd.
    Met de hele procedure ben je zo'n 1,5 uur bezig, hangt er erg vanaf hoe druk het is bij de immigratie. Zorg wel dat je je twee formulieren die je in het vliegtuig krijgt GOED en volledig invult en ondertekend, GEEN doorhalingen ! Chicago is een van de drukste luchthavens van de USA, maar overal lopen mensen die je vragen kunnen beantwoorden.
    Op de terugweg heb je al deze sores niet, en is 1 uur voldoende.
    Succes, Eric

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    22

    Standaard Boardingspasses

    Ik reis op 9 april via Washington naar New York en na 4 dagen weer naar Washington om op een vlucht naar Orlando te stappen. Na 9 dagen weer van Orlando naar Washington om over te stappen op de vlucht naar Schiphol. Wie heeft ervaring met dit soort doorreis- en overstapvluchten? Ik vlieg alles met United airlines (via Exit geboekt). Ik reis met e-tickets en heb al een bevestiging ontvangen met stoelnummers op alle vluchten.

    Is het inderdaad zo dat die stoelnummers vaststaan; krijg ik op Schiphol alle instapkaarten; moet ik telkens mijn bagage ophalen en inleveren?

    Ik ben geen frequente vlieger, dus wie helpt me op weg? Bedankt vast.

  9. Top | #19
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Boardingspasses

    OK
    Op schiphol krijg je een instapkaart voor je eerste vlucht + voor de vlucht naar new York. Wel moet je in Washington (port of entry, POE ) door de immigratie, je bagage ophalen, daarmee door de douane en die weer inchecken, en dan verder vliegen. Je gereserveerde stoelen staan vast, geen probleem. Bij de binnenlandse vlucht met overstap wordt je bagage gewoon doorgelabeld, net zoals op de terugvlucht. Dus alleen op de heenreis goed opletten, beide formulieren goed invullen en tekenen (geen doorhalingen). Ergens anders op dit forum staat de hele procedure uitgebreid beschreven, als ik het vind, hoor je het wel.
    Succes, en een preettige vakantie,
    Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-04-09 om 18:37.

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    22

    Standaard United Airlines: Economy Plus

    Wie heeft ervaring met de Economy Plus in United airlines-toestellen (ik vlieg met de 767-300. Is het een groot verschil? Ik wil bij een bevestigend antwoord vroeg op Schiphol zijn, om de stoelreservering om te laten zetten. Ik zit nu in Economy, rij 29, terwijl volgens SeatGuru de economy-plus tussen rij 17 en 24 zit.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •