Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 100 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #101
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietc Bekijk Berichten
    Net gebeld naar United Airlines, vriendelijke dame aan de lijn gekregen (Engelstalig) maar helaas, alle plaatsen zijn al bezet
    United geeft per vlucht maar 30% van de stoelen uit. De rest houden ze voor zichelf en voor premier t/m 1k members. Als je op de vertrekdag op tijd op Schiphol bent zou een betere stoel geen probleem moeten opleveren.

  2. Top | #102
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietc Bekijk Berichten
    Hmm, goed om te horen! Volgens de site van UA is hun balie op Schiphol vanaf 8.00AM open, dus zullen we er dan ook meteen bij zijn
    De check-in is 3 uur voor de eerste vlucht bemand/vrouwt. Wij hadden dat ook op de site gezien, van dat 8.00 uur. Maar dat geldt dus voor de ticketbalie. Onze vlucht (naar Chicago) was om 11.25 uur en de balie ging open om.....8.25 uur.
    Maar we waren wel mooi de eersten en hadden dus de stoelen voor het uitzoeken \\/

    Daarom gaan we liever met Delta. Buiten de meestal betere prijs zet je de stoelen lekker achter je PC vast.
    Online stoelen uitzoeken bij Martinair.... yeah right :-?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #103
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    De check-in is 3 uur voor de eerste vlucht bemand/vrouwt. Wij hadden dat ook op de site gezien, van dat 8.00 uur. Maar dat geldt dus voor de ticketbalie. Onze vlucht (naar Chicago) was om 11.25 uur en de balie ging open om.....8.25 uur.
    Vanaf 08.00 kun je inchecken voor zowel Chicago als Washington. Houdt er echter wel rekening mee dat er dan al een behoorlijke rij kan staan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrot Bekijk Berichten
    Daarom gaan we liever met Delta. Buiten de meestal betere prijs zet je de stoelen lekker achter je PC vast.
    Online stoelen uitzoeken bij Martinair.... yeah right :-?
    Dat kan bij United ook. Je moet dan echter wel even een Mileage Plus kaart aanvragen. Kost niets en is in een zucht geregeld. V.w.b. de prijs heb je helemaal gelijk.

  4. Top | #104
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Mijn verhaaltje was niet fictief, hoor. Wij stonden daar keurig om iets voor achten en werden netjes teruggestuurd naar het begin van de touwen en om stipt 8.25 verschenen de dames en heren van de incheck en mochten wij (wel als eerste) opstomen naar de balies.

    De ticket cq infobalie van United was daarentegen wel open.

    De Milageplus hebben we inmiddels wel en daar mee kan het inderdaad wel geregeld worden. Maar bij Delta kon het voorheen ook met alleen je itinerary nummer. Daar hebben we nu ook (al een tijdje) de Skymilespas van, wat het nog makkelijker maakt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #105
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Mijn verhaaltje was niet fictief, hoor. Wij stonden daar keurig om iets voor achten en werden netjes teruggestuurd naar het begin van de touwen en om stipt 8.25 verschenen de dames en heren van de incheck en mochten wij (wel als eerste) opstomen naar de balies. De ticket cq infobalie van United was daarentegen wel open.
    Mijn reactie was eveneens niet fictief. Ik reis regelmatig met United, zowel via Chicago als via Washington. Tot nu toe zijn de incheckbalies op de keren dat ik er was altijd om klokslag 08.00 open gegaan. Op zich klopt dat ook met jouw verhaal, want de vlucht naar Chicago vertrekt om 10.55 (08.00 is ± drie uur vooraf). De vertrektijd van 11.25 voor de vlucht naar Chicago kan ik overigens niet plaatsen. Wellicht dat dit een gedateerde vertrektijd is (vorig jaar?).
    Rond 08.00 uur is het ook geen probleem om in te checken voor de vlucht naar Washington. Althans, ik heb hier tot nu toe nog geen problemen mee gehad. En volgens mij ging de vraag over de vlucht van Amsterdam naar Washington.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-04-08 om 12:04.

  6. Top | #106
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Hoi iedereen,

    Vorig jaar december, stond de rij ietsies na 8 uur al tegen de counters/desk thv balie rij 26 aan!

    vervolgens bleek dat we een kwartier in de verkeerde rij stonden, want de vlucht(en?) van Delta checkten ook in... die incheckbalies staan tegenover elkaar, zodat je in het midden 2 lange rijen hebt, die bijna niet uit elkaar te houden zijn. de rij van Delta was overigens langer dan die van UA...

    Ik weet niet hoe dat nu is, maar ik ben in ieder geval van plan om dit jaar 7.30u sharp voor de balie te staan!

    Groetjes Harold

  7. Top | #107
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietc Bekijk Berichten
    Hmm, ik zal dan voor de zekerheid er gewoon voor zorgen dat wij om 8.00 bij de balie staan, mocht het toch iets later zijn so be it.

    Ik heb trouwens een mileage plus kaart aangevraagd en kan nu ook al inloggen op de site van UA. Echter kan hij de ticket niet vinden
    Je moet even United Airlines bellen en vragen of ze je mileageplus aan je vlucht koppelen. Als deze combinatie is gemaakt zie je al je vluchtgegevens en eventuele mogelijkheden om je seats aan te passen.

    John
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991


  8. Top | #108
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Zoals eerder in dit topic werd vermeld is dat United slechts 30% van zijn stoelen van te voren uitgeeft, dit werd mij ook nog eens bevestigd door United zelf. Als er nu geen acceptabele plaatsen meer voor je zijn dan moet je inderdaad op tijd op Schiphol zijn.

    Wij gaan ook terug met Lufthansa en daar kon ik telefonisch nog wel kiezen uit veel plaatsen (maar wij gaan pas in de meivakantie 2008), zelfs nog aan het raam. Lufthansa geeft, in tegenstelling tot United, dus wel al zijn plaatsen vrij. Voor de vlucht Frankfurt-Amsterdam kon ik geen plaatsen reserveren.

    John
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 10:48. Reden: fqe
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991


  9. Top | #109
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard United airlines

    Heb een vraage over Unetid airlines.

    Wij hebben via het reisbureel de vliegtickets besteld.

    en nu willen wij wel de zelfde dag maar later vertrekken ,nu zegt men bij United dat dat pas kan vanaf wij vertrokken zijn .

    daar het ervoor afhangt van het reisbureel .

    Maar die kunnen niets daan omdat het met promotie geboekt is.

    Nu is mijn vraag kan ik nog veranderen als ik eenmaal in florida ben????

  10. Top | #110
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: United airlines

    Hangt af van de voorwaarden van je ticket. Als je inderdaad met een "promotie" hebt geboekt moet je heel goed de voorwaarden bestuderen. "Promoties" gaan meestal samen met een beperking van de voorwaarden, zoals beperkingen m.b.t. het recht om je vlucht te wijzigen. In dat geval ben je afhankelijk van de goedheid van de maatschappij als je wilt wijzigen. In het slechtste geval weigeren ze alles en als je echt moet wijzigen kan dat betekenen dat een duur nieuw tichet moet kopen.

    Goed naar de voorwaarden kijken dus. En: vragen kan altijd, nee heb je al, ja kun je krijgen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •