Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 100 EersteEerste ... 1523242526273575 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #241
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    33

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Bij ons waren de stoelen ook veranderd.
    Ik heb toen united gebeld en die adviseerde om vroeg naar schiphol te gaan om zo weer stoelen bij elkaar te krijgen bij het inchecken.
    Ik heb echter 24 uur van te voren online zelf de stoelen kunnen veranderen. Zo zaten we toch weer gezellig allemaal weer bij elkaar

    Succes ermee!

  2. Top | #242

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    hoi floridagangers, wij zaten op de heenweg in "de trein"achter elkaar. Bij united gaven ze aan om ter plekke te kijken of we konden wijzigen. Ik vlieg met mijn 2 kinderen van 13 en 14. mijn dochter heeft vliegangst en vindt het verschrikkelijk om niet naast mij te zitten. op de terugreis ord-ams hadden we wel stoelen naast elkaar. In 1e instantie niet, maar we hebben de vlucht omgeboekt zodat het wel zou lukken. Nu heeft United echter een vluchtwijziging doorgevoerd en zitten we verspreid door het vliegtuig. Ik heb United gebeld en deze geven aan dat we alles bij het inchecken moeten regelen. Ontzettend balen, vooral omdat we het hele schedule hiervoor hebben omgegooid en mijn dochter het bijna niet meer ziet zitten om te gaan. Weten jullie of minderjarige eigenlijk wel alleen mogen zitten of dat ze altijd bij een volwassene moeten zitten. Ik heb al gezocht maar kon er niets van vinden. Nen benieuwd of één van jullie ervaring heeft. Bedankt voor alle tips trouwens hier op het forum.

  3. Top | #243
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kayla Bekijk Berichten
    Ik heb echter 24 uur van te voren online zelf de stoelen kunnen veranderen.
    Bedankt voor je info. Maar waar bij United doe je dat dan. Ben ingelogd, maar kan niets vinden om de stoelen aan te passen.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #244
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    33

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Hoi Ton,

    Als je op itineraries & check-in klikt , zie je een kopje: my itineraries.
    Daarbij staat dat je je stoelen kunt veranderen.
    Je moet dan inloggen. Omdat ik nu niet ga vliegen kan ik het niet heleaal verder bekijken, maar er staat mij iets bij dat ik het pas 24 of 36 uur van te voren kon veranderen.

    Hopelijk lukt het je nu , zoniet, laat het even weten dan graaf ik nog wat dieper in mijn geheugen.....

    In ieder geval een fijne vakantie toegewenst!

    gr. Marja
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-06-08 om 17:05. Reden: quote van het volledige voorgaande bericht verwijderd

  5. Top | #245
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Bedankt voor de tip. Zal zeker lukken.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #246
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie25 Bekijk Berichten
    Weten jullie of minderjarige eigenlijk wel alleen mogen zitten of dat ze altijd bij een volwassene moeten zitten.
    Minderjarigen boven de twaalf mogen volgens mij zelfs alleen reizen, dus ik ben bang dat je je daar niet op kunt beroepen.

    Voor de rest: Je vliegticket is eigenlijk niet meer dan een vervoersbewijs. De maatschappij is verplicht je van A naar B te brengen. Vluchtschema, stoelnummers, overstapplaatsen, lay-overs kunnen allemaal door de maatschappij worden gewijzigd. Als je het leuk vindt, kan je de kleine lettertjes eens lezen, beter van niet want je wordt er niet vrolijk van.

    Maar, d'r is ook goed nieuws. In de regel proberen de maatschappijen het de klant wel zoveel mogelijk naar de zin te maken.... hopen dus maar dat jullie toch nog (al is het op het laatste moment) bij elkaar kunnen zitten.

    Met de tip van Kayla kan je in ieder geval proberen zelf nog wat te schuiven, anders vroeg uit de veren om op tijd in te checken....
    We duimen voor jullie[-o<



  7. Top | #247
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ezzie25 Bekijk Berichten
    Weten jullie of minderjarige eigenlijk wel alleen mogen zitten of dat ze altijd bij een volwassene moeten zitten.
    Ja, volgens alle Airline Regulations mag dat...

    Alleen kinderen van 11 jaar en jonger mogen niet alleen op een vlucht worden geplaatst (solo reizen)... Dan wordt het een zogezegde UM (Unaccompanied Minor)...
    Deze worden dan onder de hoede genomen van de airline en volledig begeleid op ALLE luchthavens. en bij evt. grote vertragingen, ook begeleid naar een hotel.

    Maar een UMmetje kost geld, ongeveer US$ 100, per enkele reis.

    Kinderen tussen 12 en 18 jaar mogen wel alleen op een vlucht geplaatst worden (solo reizen) maar worden bij grote vertraging niet opgevangen in hotels, daar de meeste hotels geen minderjarigen zonder volwassenenbegeleiding toestaan.
    Dus zal de airline je ook hier adviseren om deze ook te laten reizen als een UM.

    Maar alleen zitten... Ja dat mag...
    Persoonlijk vind ik dat het helemaal geen probleem te zijn voor de reizigers...
    Je kunt toch gewoon van plek verwisselen met één medereizigers in je groep?? dan zit dat kind niet alleen.

    Gereserveerde stoelen zijn geen verplichting, maar altid optioneel.
    Het verplicht de airline tot niets.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #248
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Corrus en Teleton, Bedankt voor je info. We zien wel waar we komen te zitten. We stappen toch op de zelfde plek uit.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  9. Top | #249
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Mocht het niet bij inchecken lukken, dan heb je kans dat het in het vliegtuig zelf ook nog wel te regelen valt. Vraag het vriendelijk aan een stewardess, en de meeste zullen welwillend zijn om rond te vragen of mensen willen ruilen. Dat heb ik in ieder geval afgelopen meivakantie zelf meegemaakt.

  10. Top | #250

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    bedankt voor jullie reacties.Ik zal de tips zeker gebruiken. ik zal zorgen dat ik ruim op tijd op schiphol sta. Als ik het goed heb gezien gaat de united balie om 08:00 open. In chicago komen we om 14:00 aan en vertrekken we om 18:00 dus hopelijk is dat ook ruim op tijd. We hopen het maar. Als we met een grotere groep waren was het natuurlijk geen probleem. We gaan echter maar met zijn 3tjes. Het is de eerste keer dat we naar Amerika gaan, best wel spannend dus.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •