Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 100 EersteEerste ... 210111213142262 ... LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #111
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: United airlines

    Meestal kun je aan je ticket zien wat voor een voorwaarden er aan verbonden zijn.
    Heb je geen e-ticket nummer?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #112
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: United airlines

    Kiamzo, als je nog geen bevestigingsnummer van je reisbureau hebt (sommigen geven dat pas een week of 2 van te voren). Vraag dan even een Mileage Plus Nummer aan bij United. Als je die hebt kun je bellen naar United en vragen of ze je ticket willen koppelen aan je Mileage plus nummer je kan dan namelijk gelijk je E-ticket opvragen en zien.

    Je E-ticket is hetzelfde als de ouderwetse vliegtickets alleen nu kun je deze zelf afdrukken of af laten drukken op het vliegveld. Het maakt dus niet meer uit of je deze verliest. Je paspoort met daarin de naam die ook op de ticket staat is voldoende.

    Waarschijnlijk wil United nu nog niet verplaatsen omdat ze nog niet weten of de vlucht de dag erna vanzelf vol komt. Je hebt ook kans dat je wijzigingskosten moet betalen als het al mogelijk is om te wijzigen met het ticket wat je nu hebt.

    Proberen kan altijd.

    Hier staat een voorbeeld van een e0ticket.
    Laatst gewijzigd door mafo; 27-11-07 om 20:29.

  3. Top | #113
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    ik heb vliegtickets geboekt via ae en ook reeds betaald, de ticket uitgifte was 28 december 2007 krijg ik de tickets dan ook al thuis gestuurd of blijven ze bij american estates liggen tot de rest van de papieren verstuurd worden?
    op de site van mijn frequent flyer pass staan er nog geen tickets aan mijn pass gekoppeld, dit gebeurt toch automatisch?

  4. Top | #114

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Wel, wij hebben nu dus een slechte ervaring met United. We zijn op 21/12/2007 vertrokken in Amsterdam richting Miami via Washington Dulles met United Airlines.

    We waren ruim 2 uur op voorhand in Amsterdam. Daar kregen we te horen dat er problemen waren met de plaatsen. We zouden pas een stoel krijgen in de gate, ipv in de incheck balie.

    Aangekomen in de gate moesten we onze incheck papieren afgeven. Na een hoop gedoe werden we afgeroepen, en kregen we opeens een upgrade naar Business Class.

    Wel; BC is heel mooi meegenomen, want de economy vond ik maar heel magertjes in vergelijking met andere maatschappijen waarmee we al gevlogen hebben.

    Waarom de upgrade? Omdat United blijkbaar in deze periodes ALTIJD teveel stoelen verkoopt. En dan komen uiteraard de problemen. Nu werd iedere BC geupgrade naar 1st, en wij waren een van de gelukkigen die naar BC werden geupgraded. En ik heb enkele mensen gesproken die gewoon economy vlogen; en dat was nogal povertjes.

    Dan aangekomen in Washington Dulles. Wel, dat lijkt eigenlijk gewoon een Ryanair bestemming. Daar was dus juist niets te vinden. Na een hoop gedoe bij customs, waar ze zogenaamd een vingerafdruk van je nemen, die eigenlijk op niet veel trekt; maar dat terzijde; waren we dus binnen in Dulles. We hadden normaal gezien een volgende vlucht naar Miami binnen 2 uur; maar we wisten al van 4 maanden op voorhand dat er een vertraging ging zijn van in totaal 6 uur wachten.

    Bij de gate aangekomen zat er niemand op ons te wachten, zelfs na 5 uur niet. Na ongeveer 5,5 uur kwam er eindelijk een persoon opdagen; die me doodleuk wist te vertellen dat wij geen plaatsen hadden.

    Watblief???? Ja; alle zetels zijn verkocht, en er zijn er zelfs teveel verkocht. U staat op de wachtlijst, nummer 3 en 4.

    Daar stonden we dan... United My Ass....

    Normaal gezien zouden we tegen 20:00 uur boarden. Wel; uiteindelijk is het 22:00 uur geworden dat het vliegtuig geboard werd. De mensen die op nr. 1 en 2 stonden kregen wel plaatsen. Wij stonden daar met 9 anderen te wachten. Op het allerlaatste moment zei die man, jullie 2, snel aan boord. En we hadden inderdaad de allerlaatste 2 plaatsen.

    Het was dus ondertussen 22:00 uur Washington Dulles time, zonder eten, en ook bijna geen drinken te vinden daar. We waren al wakker van 6:00 uur die morgen Belgische tijd. Je kan wel begrijpen hoe moe we waren.

    Toen we dan uiteindelijk rond 0:45 in Miami aankwamen bleek mijn vrouw haar koffer ook nog niet gearriveerd.

    Na een hoop gedoe zijn we rond 3:00 uur in ons bed gekropen.

    Dat was dus zaterdag ochtend. De koffer was op een of andere manier in Texas beland (voor zover dat ons duidelijk was). De koffer zelf hebben we pas op zondag gekregen, waardoor een deel van onze planning in het water is gevallen.

    United is me tot nu toe dus niet goed bevallen. Als goedmakertje zouden ze een tegoedbon mailen van $ 25. Maar die heb ik nog steeds niet gezien.

    We hopen dat onze terugvlucht op 10/01/08 een beetje gaat lukken. Want we hebben maar 1,5 uur tijd in Dulles om het vliegtuig naar A'dam te pakken.

    groet

    Pascal

  5. Top | #115
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Vervelend dat dit is gebeurd, vraag me af met welke maatschappij je normaal vliegt eigenlijk. Mijn ervaring is dat United Airlines over het algemeen geen krappere plaatsen in Economy heeft dan andere maatschappijen, maar ze bieden ook de mogelijkheid voor Economy plus. Lijkt me eerlijk gezegd gewoon een kwestie van krijgen waar je voor betaald. Ook het overboeken is niet iets wat United als enige doet, het is vervelend als het je overkomt maar vaak wordt dit wel op de een of andere manier opgelost.

    Je ervaring bij de Douane op Dulles staat los van United dat is iets wat op elke luchthaven gebeurt.

    Wat betreft de eet - winkel voorzieningen op Dulles zijn er naar mijn idee ook voldoende, je kunt hier, hier zien wat er te eten valt. Lijkt me dat na het kijken op een plattegrond in de terminal toch wel de tijd zou moeten hebben om ergens iets te drinken ?

    Wat ik een beetje uit jullie verhaal opmaak is dat jullie wat passief zijn in zelf een oplossing forceren. Zelf had ik of naar een servicedesk van United gegaan of gewoon de klantservice gebeld. Bij de servicedesk zou je vast en zeker ook coupons gekregen hebben om ergens wat te eten.

    Ook wat betreft compensatie voor problemen heb ik eigenlijk alleen maar positieve ervaringen. Ik heb nooit zulke grote problemen meegemaakt die jullie nu hebben gehad maar ik heb al wel vouchers gehad voor enkele honderden dollars. Verder heb je ook grote kans dat je reisverzekering ook een uitkering zal doen bij vertragingen van een aantal uur.

    Probeer alstjeblief nog lekker te genieten van je vakantie vul desnoods op de luchthaven een klachtenformulier in en bewaar het stukje van de instapkaart. Mail United bij thuiskomst op een vriendelijke manier dat je zeer ontevreden bent geweest over je heenvlucht en dan denk ik echt dat je de volgende keer stukken goedkoper naar de VS kan vliegen door de vouchers die je dan per regulier post krijgt toegestuurd.

    {aanvulling}

    Ik heb nog even jullie stukje goed gelezen maar jullie noemen de overstaptijd die je van te voren wist een vertraging. Dat lijkt me niet helemaal juist, en zo te zien hebben jullie ook gewoon de vluchten gehad waarvoor jullie hebben geboekt en de eerste vlucht ook nog een hogere klasse.
    Als ik dan eerlijk ben denk ik niet dat de reis echt zo rampzalig is verlopen als je hier schetst. Maar uiteraard kan je altijd nog een e-mailtje sturen naar United misschien zijn ze het toch met jullie eens en ontvang je een compensatie.
    Laatst gewijzigd door mafo; 05-01-08 om 09:53.

  6. Top | #116
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Ik ben het wel een groot deel met mafo eens.
    Businessclass vliegen voor economy prijs noem ik niet echt slecht.....kijk maar eens wat een business seat normaal kost !!
    Dulles is een gewone airport, niks mis mee, en het heeft trouwens niks met United te maken.
    Als jullie meteen naar een United balie waren gegaan, (jullie hadden tenslotte tijd zat) was de vlucht naar Miami vast wel opgelost, misschien hadden ze jullie zelfs op een eerdre vlucht gezet.
    Conclusie:
    Er kan uiteraard altijd wel iets misgaan, en dat gebeurd ook regelmatig bij ALLE maatschappijen, maar je moet je wel constructief opstellen en zelf vaak even meedenken.
    Eigenlijk is het allemaal een beetje onze eigen schuld.
    We willen namelijk liefst voor 200 euro helemaal naar de andere kant van de oceaan, liefst in een brede leunstoel, op tijd met een paar heerlijke maaltijden en dan moet iedereen ook nog eens klaar staan voor onze wensen.
    Helaas, door de concurrentie met prijs is de service een flink stuk achteruit gegaan met het vliegen.
    De tijd dat je voorjelolvloog ligt een paar jaar achter ons.
    Eric

  7. Top | #117

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Ik ben het niet eens met wat jullie hierboven schrijven. We zijn op zoek gegaan naar verdere informatie op Dulles Airport; echter kregen we overal te horen dat we bij de Gate moesten zijn. Daar was gewoon niemand, totdat het bijna tijd was om te boarden. Iedereen begon een beetje raar te zien. Op een bepaald moment stond er op de monitor bij de gate, nog 5 min. tot boarding time. En er was nog niemand te bekennen. We klagen dan ook niet over de 6 uur wachten; wel over het feit dat we met heel veel geluk de 2 laatste zitjes naar Miami hebben kunnen bemachtingen. Er waren 7 andere reizigers die wel pech hadden; en in Dulles mochten overnachten. Daarvoor moesten ze eerst weer naar de klantendienst waar een urenlange file was, met diverse passagiers van andere vluchten met klachten. Na zoveel uur wakker zijn hoop je gewoon dat je verder kan; en heb je helemaal geen zin meer in gedoe op een luchthaven op weg naar je vakantie. Als dan even later ook nog blijkt dat je koffers niet meegekomen zijn; is het helemaal toppie...

    En ja; we hebben wel constructief dingen proberen oplossen. En we hebben vragen gesteld. En we zijn op zoek gegaan naar eten; maar buiten een beetje fastfood hadden ze niets... En ik ben niet zo een fastfood fan... En daarom vind ik Dulles nogal knudde...

    Maar voor de rest proberen we hier te genieten. De eerste week is er iedere dag iets mis gegaan. Daar zijn we nu week 2 doorheen hoop ik.

    BIj terugkomst zal ik eens uitgebreid een brief naar United sturen. En we zullen wel zien wat er van komt.

    De enige reden dat we Business vlogen; was omdat ze teveel stoelen verkocht hadden. Dit is een geluk geweest voor enkele mensen, voor hetzelfde geld waren de business seats ook allemaal verkocht, en hadden er mensen in A'dam mogen achterblijven. En dan gaat United zwaar in de fout. En dat lossen ze niet op door een paar mensen business te laten vliegen. Dat doen ze omdat ze een fout gemaakt hadden; niet omwille van mijn schone blauwe ogen...

    Als ik mijn eigen bedrijf op zo een manier moest runnen zoals United het gedaan heeft; zou ik al lang failliet zijn. Ik weet hoe zaken er aan toe gaan, en ik heb al vele vluchten over de hele wereld gemaakt. Maar dit had ik nog nooit meegemaakt. Een grote chaotische toestand.

    Pascal

  8. Top | #118
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Wij zijn in oktober met united gevlogen, en kregen op schiphol al de instapkaarten voor het vliegtuig van W'ton naar Orlando, dus een stoel verzekerd.

    Ik dacht eigenlijk dat dat standaard was?

    Anyway het lijkt me wel balen zeg als je daar aankomt en dat je dan geen stoel hebt!

    groetjes Sylvia
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  9. Top | #119
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pverspeek;
    De enige reden dat we Business vlogen; was omdat ze teveel stoelen verkocht hadden.
    Pascal
    Iedere maatschappij verkoopt meer stoelen dan ze beschikbaar hebben.
    Daar hebben ze zelfs bepaalde computer rekenmodellen voor.
    Dat doet óók de KLM, maar ook elke Amerikaanse maatschappij.
    Dat is omdat er nou eenmaal een aantal passagiers niet komt opdagen.
    Eric

  10. Top | #120

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Dat die koffer niet is gearriveerd is inderdaad irritant de rest is gezeur. Heb jij trouwens gevraagd wat voor tickets die 7 overgebleven passagiers hadden? want er zijn zat passagiers die speciale tickets hebben (tegen extreem lage tarieven) waarbij ze van te voren weten dat het nog maar de vraag is of ze meekunnen.

    BC stoelen voor Coach prijzen is gewoon een perfecte oplossing ze konden het niet beter voor je oplossen dus geen gezeur.

    wat ik raar vind is je zegt het volgende:
    Het was dus ondertussen 22:00 uur Washington Dulles time, zonder eten, en ook bijna geen drinken te vinden daar. We waren al wakker van 6:00 uur die morgen Belgische tijd. Je kan wel begrijpen hoe moe we waren.
    en vervolgens zeg je dit
    En we zijn op zoek gegaan naar eten; maar buiten een beetje fastfood hadden ze niets... En ik ben niet zo een fastfood fan... En daarom vind ik Dulles nogal knudde...
    Je hebt ervoor gekozen niet te gaan eten, overigens ze hebben op dulles echt wel ander voer als fast food hoor kijk maar eens naar de links die mafo gaf.

    Ik krijg bij het lezen van je berichtjes een beetje een zuurpruim gevoel.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •