Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 100 van de 100 EersteEerste ... 50909899100
Resultaten 991 tot 1.000 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #991
    Regelmatige Bezoeker pkoole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    We hebben in augustus 2011 met volle tevredenheid met United Airlines gevlogen. Ik zie op het forum wat bedenkingen over hun service. Ik ben daar echter zeer tervreden over. Twee kleine minpuntjes echter. Het eten op de terugweg was niet te pruimen en op de heenweg hadden 3 van de 5 familieleden problemen met het beeldscherm. Hiervoor kregen we echter 3 Apology Cards. Hiermee kan je iets goedkoper met een volgende vlug. Ik ga echter de eerste tijd niet met United vliegen, dus wie heeft hier interesse in. In principe gratis, maar een verrassing zou welkom zijn. Hieronder de specificaties. Het gaat om 3x het onderstaande. Het is of $50 of de 10%

    $50 E-Certificate: For travel within the 50 United States, Puerto Rico, or U.S. Virgin Islands during the travel period specified. Save off published United fares on a qualifying flight purchased at united.com. Discount applies only when ticket is purchased within the 50 United States, Puerto Rico, or U.S. Virgin Islands using a credit card with a valid U.S. billing address. Ticketing and travel by August 25, 2012.. Terms and conditions

    10% Economy E-Certificate.: For travel to and from any city served by United or United Express during the travel period specified. Save off published United Economy fares on a qualifying flight purchased at united.com or on a united.com worldwide site. Ticketing and travel by August 25, 2012.. Terms and conditions
    Laatst gewijzigd door pkoole; 26-08-11 om 21:39. Reden: Toevoegen info

  2. Top | #992
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    50 dollar maar? Ik kreeg 150 dollar per persoon toen na 2 films het videosysteem niet meer werkte.. (en ik dan toch meestal geen films meer kijk :mrgreen: ) let wel op dat het kan zijn dat de kortingen op jullie naam staan. Op Schiphol kan je dat dan omzetten, of ik meen een brief sturen naar United met daarop dan ook jullie gegevens (kopieen paspoorten) aan de nieuwe ontvangers van de tickets.

  3. Top | #993
    Regelmatige Bezoeker pkoole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Het zijn drie handgeschreven kaartjes met een voorbedrukte code. Het vluchtnummer staat er met de hand op geschreven maar geen persoonlijke gegevens. Tijdens het opstarten van de site worden er geen persoonlijke gegevens gevraagd. Het lijkt daarom niet persoonlijk. Trouwens, het lijkt mij dat de 10% optie interessanter is.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 28-08-11 om 09:54. Reden: fqe

  4. Top | #994
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    De 10% is zeker interessanter, omdat de $50,- alleen voor binnenlandse vluchten geldt, en die worden door forummers niet zo vaak (uitzonderingen daar gelaten) gemaakt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #995
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    @pkoole;
    Meestal geven ze ook een derde optie te weten punten. Staat er die bij jullie niet bij?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-08-11 om 19:06. Reden: fqe

  6. Top | #996
    Regelmatige Bezoeker pkoole's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Almere
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Nee, alleen deze twee opties.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-08-11 om 19:06. Reden: fqe

  7. Top | #997
    Vaste Bezoeker Briggy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    78

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Ik vlieg waarschijnlijk van Orlando naar Boston, Massachusetts. Ik neem aan dat je op 1 vlucht, maar 1 keer de 10% kan gebruiken toch? Of kun je ook 30%?

  8. Top | #998
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Zoals in de Terms & Conditions vermeldt staat; 1 per vlucht per persoon.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #999
    Vaste Bezoeker Briggy's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    78

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines

    Bedankt, ik had er even snel overheen gelezen, maar het was niet opgevallen.

  10. Top | #1000
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (1)

    Deze discussie gaat verder in Vliegen met United Airlines (2).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •