Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 100 EersteEerste ... 311121314152363 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #121
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Wij hebben dit ook gezien bij US Airways. Er waren mensen die in Amsterdam ook geen instapkaart hadden gekregen voor de overstap in Philadelphia naar Orlando. Zij moesten in Philadelphia ook wachten op een plaatsje in het vliegtuig, ze konden niet mee. Het waren er wel een stuk of acht. Ik weet niet hoe het afgelopen is, want wij mochten gewoon mee.

    Op de terugweg was er een gezin die het zelfde probleem hadden. Ze waren heel verbaasd toen ze toevallig zagen dat wij al instapkaarten hadden. Zij hadden ze niet en de paniek sloeg toen toe.
    Zij werden ook niet geholpen bij de balie en moesten wachten tot iedereen was ingestapt. Toen de kinderen gingen huilen omdat ze niet mee mochten naar huis, werdt er gevraagd of er mensen waren die morgen wilden vliegen. Er waren toen mensen die hun plekje in het vliegtuig opgaven, zodat het gezin toch mee kon.

    Ik krijg wel meer het idee dat de luchtmaatschappijen vaak denken dat als je eerst maar weg ben dat ze het verder maar op het volgende vliegveld uitzoekt. Dan is het tenminste hun probleem niet meer.

  2. Top | #122
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Stoelen

    Ik heb zojuist op de site van united gekeken naar de stoel indeling van onze vlucht.
    Nu kan ik alle indelingen zien ,washington-orlando,terug reis orlando-chicago-amsterdam, behalve de heen reis van amsterdam naar washington niet, wie weet wat hier de reden van kan zijn.Op de site staat dat de stoelen pas op schiphol uit gegeven worden bij het inchecken, gebeurt dit vaker, of houdt dat in dat de vlucht nu al overboekt is?

  3. Top | #123
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Ik vlieg in oktober met United. Asd-Washington, Washington-Orlando, Miami-Washington, Washington-Asd. Ik heb van mijn reisorganisatie (Exit reizen) direct de electronische gegevens gekregen. Hiermee kan ik direct zien met wat voor vliegtuigen we vliegen, waar we zitten en op United.com zelfs schuiven enz met de plaatsen

  4. Top | #124
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    66

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Wij hebben ook onze tickets via Exit geboekt. Wij vliegen in maart van Brussel naar Washington en dan door naar Orlando. Ik kreeg van Exit enkele printable mails met flight nummer en reeds onze plaatsen. Zijn dit nu onze echte tickets, of volgen die nog ?

    Volgens wat ik lees hier op het forum is de economy niet veel soeps, wij denken eraan een upgrade naar Economy plus te doen, hoe doe jij dat Henk met je stoelen schuiven op de site van United? Onze vlucht zit pracktisch vol...

    Ik heb wel alvast de Mileage plus kaart aangevraagd, nu moet ik nog bellen naar United om onze geboekte vlucht met Exit te koppelen aan de kaart.
    Wat zijn trouwens de voordelen van deze kaart ? Mijn Engels is niet zo goed om alles wat op hun site staat te begrijpen...

  5. Top | #125
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brin Bekijk Berichten
    Volgens wat ik lees hier op het forum is de economy niet veel soeps, ...
    Waar lees je dat dan? En wat is in jouw ogen "niet veel soeps"?

    Qua ruimte zijn ze voldoende naar mijn wensen, ik zit er met mijn lange benen niet klem of zo. En voor die paar euro's vind ik dat ze voldoende kwaliteit en service geven.

    Uiteraard is kwaliteit en prijs sterk met elkaar verbonden, dus Economy Plus kost meer en geeft dan ook wat meer ruimte. En Business Class nog meer, als je dan ook de prijs daarvan ervoor over hebt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #126
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Ik ben in het bezit van een frequent flyer pass van ua nu kan ik ook extra miles krijgen als ik een auto huur bij bv avis, maar hoe doe ik dit.
    Moet ik alleen mijn pasje afgeven als ik de auto ophaal , of moet ik me eerst ergens laten registeren, wie weet dit?

  7. Top | #127
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Dit dien je achteraf te doen op de United site.
    Even inloggen met je kaartnummer, dan even zoeken naar Car rental partners, daar kiezen voor Avis, de rest wijst zich dan zelf
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-04-08 om 12:02. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #128
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brin Bekijk Berichten
    Wat zijn trouwens de voordelen van deze kaart ? Mijn Engels is niet zo goed om alles wat op hun site staat te begrijpen...
    Om het simpel te houden; je spaart voor punten die je vervolgens weer kunt inleveren voor upgrades of vluchten. Hoe meer punten, hoe meer privileges je krijgt. Als je 50.000 punten hebt, dan kan dat al voldoende zijn voor een (gratis) vlucht. Die vluchten moet je overigens wel op tijd boeken. Ik heb nog niet zo lang het pasje van United Airlines, omdat wij voorheen altijd met Delta Airlines vlogen. Daar heb ik wel een keer genoeg punten gespaard en dus een keer gratis kon vliegen. United heeft trouwens veel partners die ook meedoen, zoals alle grote autoverhuurbedrijven, verschillende hotels etc.

    Mijn vriend vliegt al langer en vaker met United Airlines (voor werk moet hij vaak naar Amerika) en is in één jaar tijd 1K member (Premier Executive 1K)geworden. Die status krijg je als je 100.000 miles of meer hebt gevlogen op een jaar tijd. Dankzij de 1K status van mijn vriend ben Premier Associate (Premier Associate® is a new elite level in our Mileage Plus membership program and is available by invitation only). Dus ik sta gekoppeld aan mijn vriend. Krijgt hij een upgrade, dan ik ook en mag hij als allereerste het vliegtuig in, dan ik ook, toegang tot de lounges op de luchthavens en zo zijn er nog meer voordelen.

    Hij heeft tevens Business Class vouchers gehad, die wij op de volgende vlucht al verzilverd hebben. Wij vliegen op de heenreis Business Class en op de terugreis staan we op de wachtlijst voor Business Class. We zitten in ieder geval in Economy Plus (exit row = nog meer beenruimte). Dat voordeel krijg je ook als je veel miles hebt gespaard. Je krijgt altijd voorrang!

    De pas kost je verder niets en wie weet, vlieg je over een tijdje gratis naar Amerika!

    PS: op de vraag hoe je moet handelen als je bij Avis een auto huurt; volgens mij kan je daar ter plaatse ook je pas overhandigen. Zij voeren het dan in het systeem en je punten worden er dan automatisch bijgeschreven.

  9. Top | #129
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    ik dacht te zien staan dat de pas alleen voor het eerste jaar gratis was en daarna 60 dollar? Ik neem aan dat het niet echt loont om zo'n pas aan te schaffen als je maar 1 keer per jaar ofzo vliegt met United?

  10. Top | #130
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Je hebt waarschijnlijk gelezen over de United Airlines Mileage Plus Visa Card. Die kost jaarlijks $60. De kaart waar wij het hier over hebben is geheel kosteloos. Ik vloog destijds met Delta ook maar 1 keer per jaar en toch heb ik een gratis vliegticket bij elkaar gespaard. United Airlines heeft ook andere luchtvaartmaatschappijen als partner in het Frequent Flyer programma.

    De meeste op dit forum gaan elk jaar wel een keer naar Amerika en dan is het best de moeite waard!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-04-08 om 12:02. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •