Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 47 van de 100 EersteEerste ... 3745464748495797 ... LaatsteLaatste
Resultaten 461 tot 470 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #461
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Ik geloof dat ik de logica van het bericht van Floridajunkie ook even mis?

  2. Top | #462
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Ja, ik mis 'm ook

  3. Top | #463
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    8

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    pffff. aangepast :twisted:

  4. Top | #464
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floridajunkie Bekijk Berichten
    En daarbij, dit is toch een algemeen topic over United / TED ? En dit lijkt de enigste maatschappij te zijn die vrolijk vouchers uit loopt te delen.
    Ik heb meermalen gebruik gemaakt van United; gelukkig nooit enige reden gehad om een voucher te claimen. Wel bij Delta - en daar ook gekregen.

    Dus nee, United is niet de enige maatschappij die vrolijk vouchers loopt uit te delen. Delta doet het ook, maar dat was niet echt vrolijk te noemen...

  5. Top | #465
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    14

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Dank je Blue!

  6. Top | #466
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floridajunkie Bekijk Berichten
    Wel een beetje bizar hoor, het lijkt erop dat een aantal mensen er de gewoonte van maken om dan maar zo laat mogelijk in te checken op zaterdag zodat ze leuke aanbiedingen zoals pak geld of businessclass dag later of vouchers krijgen waarmee men bijna gratis meekan een volgend keer.

    Natuurlijk, het is ook een beetje afgunst van mijn zijde aangezien ik ondanks al die vluchten die kant op, alleen maar een voucher van 300 dollar heb gekregen wegens defect aan stoel + entertainment..](*,)

    pfffffffff

    Ik reageerde op :


    En daarbij, dit is toch een algemeen topic over United / TED ? En dit lijkt de enigste maatschappij te zijn die vrolijk
    vouchers uit loopt te delen.
    Ik mis um ook even, maar even ter verduidelijking aangezien dit berichtje van mij was. Dit is was eigenlijk een geluk bij een ongeluk. Wij stonden netjes 3 uur van te voren op Schiphol. Daar bleek dat het vliegtuig vertraging had.
    Toevalligerwijs vroegen wij aan een medewerkster van United hoe het nu verder moest met de overstap. Een overstap gemist hadden wij nog niet meegemaakt.
    Zij kwam met dit aanbod om een dag later te vliegen en dan Business. Omdat wij sowieso de aansluitende vlucht zouden missen was een overnachting niet uitgesloten in Washington, vonden wij dit voor ons een goede keus. Mede omdat wij een kwartiertje van Schiphol wonen. Die vouchers was voor ons eigenlijk een "kadootje" want dat was niet de reden om in te gaan op haar aanbod.

    Dus om nu te zeggen dat mensen hier specifiek voor gaan om dit voor elkaar te boksen, vind ik vrij kort door de bocht.
    Het was een meer een geluk bij een ongeluk!! Ik ga er ook zeker niet vanuit dat we deze keer dit ons weer overkomt. Het scheelt je ook weer een dag vakantieplezier, dus laat mijn vlucht maar gewoon doorgaan.

    Maar nogmaals deze reactie was op een vraag van iemand die zich afvroeg hoe het werkte met de vouchers.

    Toegegeven, ik heb deze service van United wel als zeer prettig ervaren en door hun vouchers vliegen we dus volgende week weer met hen.

    bij deze wens ik iedereen die in de meivakantie gaat een hele fijne vakantie toe, met geen vertraging:-D:-D

  7. Top | #467
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door desteijntjes Bekijk Berichten
    door hun vouchers vliegen we dus volgende week weer met hen.
    ...en ik zou me daar ook zeker niet voor generen......\\/ Heerlijk, zo'n meevallertje! Zo leuk is het niet als je een dag van je toch al korte vakntie door de nues geboord krijgt. Perfect opgelost door de maatschappij, en zo hoort het, toch? Geniet er van!



  8. Top | #468
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    wij hebben 2x meegemaakt dat tijdens het inchecken ons gevraagd werd in geval van overboeking, of wij dan een dag later wilde vliegen in de business class + 600 dollar pp kado.
    dat leek ons een prettig begin van de vakantie, een nachtje in het sheraton + 'gratis vliegen', maar er was uiteindelijk natuurlijk geen sprake van overboeking.

    ik heb het idee dat ze dit elke dag vragen aan meerdere mensen.


    groet Harold

  9. Top | #469
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Dat vragen ze zeker niet als je met een kind vliegt???

  10. Top | #470
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Almere-Haven
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Volgens mij heeft nog een gezin meegemaakt, zondag met businessclass. Kinderen waren schat ik tussen 6 en 10 ?

    Wij hebben vorig jaar een voucher gekregen van 200 dollar voor defecten gedurende de vlucht. Deze heb ik nog weggegeven. Waarom weet ik niet, maar vorige week heb ik een nieuwe voucher gekregen van 200 dollar. Het lijkt op makkelijk uitdelen, maarja.. wat helpt 200 dollar nu eigenlijk op een groot bedrag. Daarbij ben ik nog altijd in gevecht over bijschrijven miles op kaart:-k



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •