Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 100 EersteEerste ... 2432333435364484 ... LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #331
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: United stopt (niet) met serveren maaltijd

    Persoonlijk vind ik het jammer dat ze het plan niet doorzetten. Meestal eet ik zelf voorafgaande aan de vlucht zodat ik tijdens de vlucht kan werken of slapen. Ik maak dus zo wie zo geen gebruik van de maaltijden die tijdens de vlucht worden uitgeserveerd. Ik heb er over het algemeen alleen maar last van aangezien tijdens het uitserveren van de maaltijd de gangen worden geblokkeerd door de galleys en de rommel vaak veel te lang overal blijft staan. Het serveren van een goede sandwich of iets dergelijks was m.i. een uitkomst geweest. Zelfs als je daar voor moet betalen.

  2. Top | #332
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Maar weer eens iets over United

    Het is alweer een tijdje stil op/in het United hoofdstuk.
    Ik heb binnen het vorige stuk een aantal keren binnen gereageerd en daar onze datum nu toch dichtbij komt maar weer eens opgestart.
    Zoals ik in het vorige stuk al had aangegeven wordt er aardig met ons gezeuld/gehusseld.](*,)Ik hoopte vroeg geboekt en de seats goed ingedeeld dat dit niet zou veranderen.

    Wij zijn met 6 personen en had vroeg in het jaar al geboekt en meteen de mogelijkheid gekregen om online met de seats te spelen.
    Het gaat om Asd-Washington-Orlando en Miami-Washington-Asd.
    Nadat een paar keer de stoelen toch weer opeens door elkaar waren gegooid (zelfs 1 keer opeens nog maar 5 personen), werd het helemaal erg. De heenweg werd niet via Washington, maar Chicago (met lange wacht/overstaptijd):cry:. Ook nu weer regelmatig de stoelen opeens anders. Op dit moment zitten wij met z'n zessen Asd-Chicago geheel door elkaar door het vliegtuig (niemand zit ook maar in de buurt van elkaar).

    Toch lees ik veel goede berichten over de vluchten zelf. Ben ik de enige die dit overkomt en zullen de vluchten dit ongemak goed maken[-o<????

    Moderator Mickey99: verplaatst naar het algemene topic over United
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 06-09-08 om 07:31.

  3. Top | #333
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Maar weer eens iets over United

    Kan je niet de dag voor vertrek online inchecken?
    Bij US Airways is dit het geval en krijg je dan definitief de stoelen pas toegewezen volgens mij...

  4. Top | #334
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Maar weer eens iets over United

    Je stoel is geen garantie dat je die krijgt, United is verplicht je te vervoeren en ze proberen voor zover mogelijk die stoelen aan te houden, maar dat gaat niet altijd lukken. Zelf zijn mijn stoelen ook aardig verschoven en ik heb maanden eerder dan mn broer mn reis geboekt, maar hij zit mooi bij het raam (en Economy Plus volgens mij) en ik ergens in het midden. Maakt mij geen zak uit hoor, maar ik begrijp wel een beetje hoe jij denkt We zijn anders gewend, aan de andere kant, normaal gesproken bij bijv. Martinair, Transavia.com krijg je pas bij inchecken een stoelnr.

    Je kan bij het inchecken vragen of je meer bij elkaar kan zitten. United houd volgens horen zeggen zo'n 30&#37; van de reserveringen vast wat betreft de stoelen.

    De vlucht zelf is verder niets mis mee, geen klachten van mijn kant, al ga je je na een paar uur toch wel een beetje vervelen. :mrgreen:

  5. Top | #335
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Maar weer eens iets over United

    Neem anders contact op met United en geef aan dat jullie graga bijelkaar willen zitten. Dit heb ik ook direct na boeken gedaan (we vliegen pas 16-06-09) en dat ging goed.

  6. Top | #336
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: Maar weer eens iets over United

    Wij vlogen vorige maand ook met United en zaten in eerste instantie ook met zijn vijven verspreid over het hele vliegtuig. We zijn gewoon vroeg naar de incheckbalie gegaan en hebben daar aangegeven dat we toch wel graag bij elkaar wilden zitten. Was geen probleem en we kregen ook nog een gratis upgrade naar Economy Plus.

  7. Top | #337
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Maar weer eens iets over United

    Zo erg als bij jullie zie je niet vaak, maar ook voor onze Oktobervlucht zitten/zaten de stoelen in een flipperkast. En dan alleen voor de laatste vlucht IAD/AMS.
    Dan weer hier, dan weer daar, dan weer helemaal niet, todat we op een gegeven moment 28A, 29A en 30A bezetten. Toen heb ik maar even een belletje gedaan.

    Nu zitten we op 27A en 28A en B. De rest, en vooral AMS/IAD 24A en B Ec. Plus, is gelijk gebleven, gelukkig.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #338
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Maar weer eens iets over United

    Onze stoelen staan nog steeds 'vast' alleen is ook de vlucht verandert, via chicago en niet via washington. En inderdaad met een lange overstap, 4 uur
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  9. Top | #339
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Dit heeft wel niks met United te maken maar bij delta is dit ook zo .
    In januari geboekt voor eind november en al een keer zeven op een van de vier vluchten een tijd verandering of een ander vliegtuig gekregen.
    Dus nu kijk ik iedere week maar een keer of ik de zitplaatsen moet veranderen.


    Theo

  10. Top | #340
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    55

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Bij ons is het idd ook veranderd. We hebben eind maart geboekt en hadden goede plekken. 2 Om 2 en bij het raam. Nu zijn bij ons de plekken op de terugreis ook gewijzigd. Op de korte vlucht (gelukkig) zitten we zelfs niet bij elkaar. Gelukkig nog wel 2 om 2. Op de lange vlucht zitten we op A,B,C en D, maar op plekken die door seatguru als rood aangegeven worden... Ik heb met United gebeld, maar die kunnen, volgens hun zeggen, niks voor ons doen. Dus maar vroeg naar het vliegveld en hopen dat we het nog om kunnen zetten.

    Claudia



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •