Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 42 van de 100 EersteEerste ... 3240414243445292 ... LaatsteLaatste
Resultaten 411 tot 420 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #411
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Dan heb je nog geen E-plus. Die worden vaak pas aangeboden op het moment van inchecken en aan echte vaste klanten. Wij hebben die op onze (voorlopig ;-) ) laatste vlucht ook tijdens het online inchecken aangeboden gekregen en genomen (wel met bijbetaling uiteraard)
    Aanvullend op deze info: Inmiddels is de service bij United weer verder verbeterd, heb ik ontdekt. Je kunt, direct na het boeken als milageplus member, upgraden naar Economy plus. Je kunt aangeven voor welk deel van de vluchten je E+ wilt vastleggen. Voor de terugvlucht Washington-Brussel hebben wij zojuist met plezier € 139 gedoneerd. Ik verwacht namelijk niet, nu deze mogelijkheid er is, dat er bij het inchecken nog veel E+ stoelen beschikbaar zullen zijn en al helemaal niet dat ze nog gratis vergeven zullen worden.

    Overigens heb ik ook getwijfeld over een " Economy plus Annual option". Deze koop je voor $349 dollar en dan heb je gedurende één jaar een optie op een E+ stoel voor al je Economy boekingen. Wanneer je binnen een jaar twee keer vliegt, is dit voordelig. De optie geeft helaas geen recht op een stoel, dus weg = pech.



  2. Top | #412
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Hallo

    Even een vraag over de beenruimte.
    Weet iemand of er verschil zit in beenruimte economy bij Delta of United.

  3. Top | #413
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theovg Bekijk Berichten
    Even een vraag over de beenruimte bij Delta of United.
    Kijk voor een vergelijking van de stoelen hier: www.seatguru.com . In de meeste Delta toestellen zul je lederen stoelen aantreffen wat wij erg confortabel vonden.Qua beenruimte vonden wij beide maatschapijen acceptabel. Comfortabel wordt het pas bij Economy plus van United.



  4. Top | #414
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Zaandam
    Berichten
    21

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Tot hoelang na de vlucht kan je alsnog de vluchten koppelen aan je kaart, oftewel je miles laten bijschrijven op je kaart ? Dit omdat wij zo handig waren om maar 1 kaart aan te vragen en geen 4.
    ..nog ff en dan gaan we weer\\/



  5. Top | #415
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Tot een jaar na je vlucht, hier kun je eenvoudig de vlucht aan je nummer koppelen.

  6. Top | #416
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    lommel, belgium
    Berichten
    35

    Standaard Re: Overstappen Washington

    Hoi iedereen,

    Ik vlieg 9 juli ook via United naar Washington en dan naar Orlando. Ik zou graag mijn zitplaats in het vliegtuig upgraden naar economy plus. Weet echter niet hoe ik dit moet doen. Heb heel de website al doorzocht. Ik heb mijn vliegtickets geboekt via een reisbureau en krijg deze pas 2 weken voor vertrek. Weet iemand hoe ik dit moet doen? Of kan ik vragen aan mijn reisbureau om dit te doen? Of kan ik op de luchthaven nog een upgrade vragen? En hoeveel kost een upgrade nu eigenlijk?

    Groetjes

  7. Top | #417
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Overstappen Washington

    Dat zou je kunnen doen via de website van United, maar dan moet je wel een vluchtcode (6 letters/cijfers) hebben gekregen van je reisbureau, en/of MileagePLus member zijn.
    En dan nog is het de vraag of je direct kunt upgraden naar E-PLus. Binnenlandse vluchten lukt vaak wel, à $39.-, maar waarom zou je dat doen voor die paar uurtjes.

    De lange vluchten wordt wat moeilijker, die zijn of al vergeven (door directe reservering of deelname aan een E-Plus pakket, wat overigens ook geen zekerheid geeft) of worden achtergehouden tot de E-checkin en kosten dan $95.- p/p.

    Wij hebben het al een paar keer direct bij de reservering gered (hoewel je dan zelfs nog door United "verplaatst" kunt worden) en ook al via de E-checkin, en het zit wel 3" beter dan normaal, hoewel we beiden niet de langsten zijn. Geen noodzaak, wel lekker.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #418
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    lommel, belgium
    Berichten
    35

    Standaard Re: Overstappen Washington

    Voor de korte vlucht naar Orlando hoef ik geen upgrate, maar voor de vlucht naar Washington wel. Dus het is niet mogelijk om met 100% zekerheid een zitje te boeken met meer beenruimte? Ik zou dit nameijk omwille van medische redenen absoluut nodig hebben. Ik moet namelijk gedurende de hele vlucht mijn benen in hoogstand houden :roll:. En als ik op de luchthaven bij het inchecken vraag naar een upgrate, ben ik dan wel zeker dat ik deze krijg?

    groetjes

  9. Top | #419
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Overstappen Washington

    Niets is zeker wat dat aangaat, maar je zou even contact op kunnen nemen met United.
    Reservations Center Phone:+31 (0)20 201 3708
    Hours of operation:
    08:00 - 20:00 (09:30-18:00 on weekends)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #420
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    lommel, belgium
    Berichten
    35

    Standaard Re: Overstappen Washington

    Dank je wel, dat ga ik zeker en vast doen. Is er misschien ook een nummer voor vanuit België te bellen?

    Greetz



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •