Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 52 van de 100 EersteEerste ... 242505152535462 ... LaatsteLaatste
Resultaten 511 tot 520 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #511
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: United Airlines: Economy Plus

    Same here ;-), maar dat was even voor de duidelijkheid, snappu :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #512
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    PLUS nog een beetje bijbetalen, uiteraard :mrgreen:.
    Bijbetalen? Voor Premier members en hoger is dit vooralsnog gratis.

  3. Top | #513
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: United Airlines: Economy Plus

    Nu heb ik hier op het forum iets gelezen dat in de 777 de plaatsen op rij 21 h-j in de economy plus de beste plekken zijn,[volgens mij zijn het geen exitplaatsen] weet iemand of dat klopt want die plaatsen zijn nog open op de datum dat wij vliegen.
    Ik kan het op het forum niet terug vinden.
    Laatst gewijzigd door theovg; 14-07-09 om 11:58.

  4. Top | #514
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: United Airlines: Economy Plus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door theovg Bekijk Berichten
    Nu heb ik hier op het forum iets gelezen dat in de 777 de plaatsen op rij 21 h-j in de economy plus de beste plekken zijn,[volgens mij zijn het geen exitplaatsen] weet iemand of dat klopt want die plaatsen zijn nog open op de datum dat wij vliegen.
    Ik kan het op het forum niet terug vinden.
    Normaal gesproken zijn de stoelen 21 H en J inderdaad stoelen met extra beenruimte. Dit komt omdat de rijen 17 t/m 20 (H + J stoelen) zijn gereserveerd voor de 'crew tent'. Dit is echter geen wet van Meden en Perzen. Ik heb het namelijk ook wel eens meegemaakt dat deze tent op een ander locatie in de cabine stond. In dat geval zijn de stoelen 21 H + J normale Economy Plus stoelen. Nog steeds niet verkeerd voor wat de beenruimte betreft, maar wel minder dan in het eerste geval.

  5. Top | #515
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Hoeft ook niet. Gewoon nog twee keer met United vliegen en je krijgt standaard Economy Plus.
    Wel binnen een jaar volgens mij, is denk ik nog wel een nuttige toevoeging :wink: ! Ik weet niet hoeveel mensen dat halen.

    En ik ben idd Premier Executive, dus ik hoef ook niet te betalen. Maar als ik dat niet was, zou ik het geld er alleen niet voor over hebben. Dat was mijn statement :mrgreen:
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #516
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Bijbetalen? Voor Premier members en hoger is dit vooralsnog gratis.
    Wij hebben inmiddels wel de Premier status, maar niet in één jaar bereikt (1 jaar en 1 maand :-&) en krijgen bij de boeking wel de E-Plus zichtbaar en boekbaar, maar moesten de laatste boeking gewoon bijbetalen, $380,-.

    Vandaar dus, of het heeft met je oorspronkelijke boekingsklasse (de goedkoopste) te maken. Daar zit ook nog wel wat verschil in, met redeemen (kan zo gauw geen Ned. term bedenken )
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #517
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Wij krijgen bij de boeking wel de E-Plus zichtbaar en boekbaar, maar moesten de laatste boeking gewoon bijbetalen, $380. Vandaar dus, of het heeft met je oorspronkelijke boekingsklasse (de goedkoopste) te maken.
    Geen idee, ik heb tot op heden nog nooit iets extra voor deze stoelen betaald. Ook niet voor de persoon waarmee ik samen reis.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    En ik ben idd Premier Executive, dus ik hoef ook niet te betalen. Maar als ik dat niet was, zou ik het geld er alleen niet voor over hebben. Dat was mijn statement.
    Ik reageerde op een stukje wat jij (dacht ik) had geschreven, waarin je aangaf voor het eerst met United te hebben gevlogen. Vandaar mijn opmerking. Ik zal het wel verkeerd hebben gelezen. En ja, de vluchten moeten inderdaad binnen één jaar worden gemaakt. Op zich inderdaad een belangrijk gegeven. Wat sommige wellicht wat heeft geholpen is het feit dat United van 19 maart tot 15 juni dubbele qualifying miles gaf. Op deze manier volstaan twee retourtjes al om jezelf voor dit en volgende jaar voor premier te kwalificeren.
    Laatst gewijzigd door Guus; 17-07-09 om 20:18. Reden: samengevoegd

  8. Top | #518
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    113

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Wel binnen een jaar volgens mij, is denk ik nog wel een nuttige toevoeging :wink: ! Ik weet niet hoeveel mensen dat halen.

    En ik ben idd Premier Executive, dus ik hoef ook niet te betalen. Maar als ik dat niet was, zou ik het geld er alleen niet voor over hebben. Dat was mijn statement :mrgreen:
    Hoe kan jij jezelf zo snel Premier Executive maken?
    Je had dit jaar toch één keer met US Airways gevolgen (Star Alliance) en nu met United (Star Alliance) maar ben je al zo snel Premier Executive??
    Bij Continental moet ik minimaal één keer naar LAX en één keer naar East Coast wil ik Silver status halen....

  9. Top | #519
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Papendrecht/Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Ik heb al erg vaak met United gevlogen, eigenlijk was het elke keer een prettige vlucht. Prima stoelen, bij de intercontinentale vluchten een videoschermpje voor leuke films en series en over het eten was ik zelfs te spreken. De warme maaltijd vind ik nooit lekker, dus ook niet bij united. Maar de snackbox was erg lekker (zakje chips, een kitkat chuncky, een ijsje).

    De economy plus stoelen waren vooral erg prettig, al moet je daar wel geluk mee hebben.

    Dit jaar vliegen we met Delta. Ik ben benieuwd!
    2017: The Deep South!

  10. Top | #520
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    19

    Standaard Re: Ervaring met United Airlines

    We zijn in 2005 en dit jaar met United naar Orlando (via Washington) gereisd. Prima maatschappij, geen vertragingen meegemaakt. In 2007 met Delta gegaan, idem dito.

    MillHill.
    Florida Orlando (2005 en 2009), Rotonda (2007) en
    Rotonda (again!) in mei 2012.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •