Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 26 van de 100 EersteEerste ... 1624252627283676 ... LaatsteLaatste
Resultaten 251 tot 260 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #251
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Hoi Ezzie,

    Of er aan de balie op Schiphol nog iets te regelen valt weet ik niet.
    Ik zag wel in april tijdens mn overstap in Washington dat er veel werdt gewisseld met de plaatsen voor de aansluitende vlucht.

    Er werdt dan iede keer omgeroepen dat mensen die samen of met 3, of 4 reisden zich even wilde melden aan de balie. Omdat wij samen reisden
    melden wj ons ook even, maar als wij zouden ruilen dan hadden we slechtere plaatsen gekregen en dus niet gedaan.

    Enne , fijne vakantie ( maak je een weblog ? )

    Groetjes,
    Pieter

    :razz: Over 2 maanden en 5 dagen gaan we weer !!


    Weblog Florida 2006 : http://penpe.blogspot.com/
    Weblog Florida 2007 : http://penpeintheusa2007.blogspot.com/
    Weblog Florida April 2008 : http://penpeintheusa-april2008.blogspot.com/
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  2. Top | #252
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kayla Bekijk Berichten
    Omdat ik nu niet ga vliegen kan ik het niet heleaal verder bekijken, maar er staat mij iets bij dat ik het pas 24 of 36 uur van te voren kon veranderen. Hopelijk lukt het je nu , zoniet, laat het even weten dan graaf ik nog wat dieper in mijn geheugen.....
    Nadat je bent ingelogd kom je automatisch op de 'My mileage summary' pagina uit. Daar klik je op de 'view my itineraries' link. Je krijgt dan alle reserveringen te zien die je op dat moment bij United op jouw naam openstaan. Klik vervolgens op ‘view/modify’ link van de reis waarvan je de zitplaatsen wilt wijzigen. Je krijgt dan een overzicht van alle vluchtdelen (b.v. AMS-IAD, IAD-MCO etc.) die onder deze boeking vallen. Als je vervolgens de tab 'seat assignment' aanklikt, krijg je per vlucht een overzicht waar je zit en welke stoelen er nog vrij zijn. Dit laatste is afhankelijk van je status. Hoe hoger je status bij United, des te meer vrije stoelen zijn er zichtbaar. Indien je een andere zitplaats wilt hebben klik je één van de vrije plaatsen aan. Op die manier werk je de gehele reservering af. Aan het eind bevestig je de wijzigingen door op ‘finish’ te drukken en alles wordt automatisch aangepast. Kind kan de was doen.

  3. Top | #253
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Zo heb ik het tijden geleden inderdaad ook gedaan. Je bent alleen niet verzekerd dat deze verdeling zo blijft. Zoals ik al eerder in dit stuk aan heb gegeven zijn van de 4 vluchten die wij maken er al 3 veranderd door ???.

  4. Top | #254
    Newbie donkey's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    14

    Standaard Re: Suit your Case

    Wij vliegen altijd met United en zijn nog nooit koffers kwijtgeraakt of hebben vertraging gehad. En dat economyplus abonnement is super.:-\"
    Als er een lange rij staat bij de doane en de overstaptijd is krap, dan vraag ik altijd aan diegene die de rijen indeeld of we vooraan mogen. En dat is nog nooit een probleem geweest:-o

    groeten,
    Claudia

    Moderator Mickey99:
    verplaatst vanuit het topic: Suit your case
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 27-07-08 om 10:22.

  5. Top | #255
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Als aanvulling op mijn vorige bericht. Het was het nu zelfs zo erg dat er bij een van de vluchten een van onze medereizigsters geen stoel had en ik kon hem er ook niet bij "plakken". 2x een mailtje aan united geen reactie. Gisteravond een mailtje aan Exitreizen en vanochtend om 9:00 uur hadden ze al voor me geregeld. Tot op heden niets dan lof voor ER=D>

  6. Top | #256
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    151

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Wij zijn 11 juni met United via Washington naar Orlando en via Los Angeles en Chicago weer terug gevlogen. Moet zeggen dat ik alle vluchten prima vond. Relaxte sfeer op de grond en in de lucht, goede verzorging eigen schermpje met leuke films, hebben we slechter gehad....iets met een M of zo....
    Alleen de stopover in Washington was dramatisch. Ik heb zoiets zelfs in Turkije nog nooit meegemaakt. Eerst een gigantische rij voor de paspoorten, vervolgens een chaotische bende om je koffers te halen. Hierna moesten we terug lopen richting de paspoortplek om achteraan te sluiten in een nog langere rij voor de koffercheck. Het was dat iemand van de douane zo verstandig was om te vragen of er mensen een transfer hadden anders hadden we aan de drie uur zelfs geen genoeg gehad en mochten we zonder koffercheck door. Ik ben echt niet zo'n zeurder en heb al veel vliegvelden gezien maar dit was echt de meest ongeorganiseerde bende tot nu toe...Dus mocht je in tijdnood komen gewoon tegen zo'n langslopend uniform zeggen dat je je vlucht mist en medestanders zoeken en een hoop lawaai maken...

  7. Top | #257
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Hoi,

    :roll: in April hadden wij ook overstap in Washington met 5 uur wachttijd vd vlucht naar Orlando en alle formaliteiten waren binnen 15 minuten afgehandeld...:-\"

    Nu maar hopen dat dit in September ook zo is, in ieder geval dan maar 2 uur overstaptijd

    Groetjes,
    Pieter & Petra
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #258
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlo Bekijk Berichten
    Dus mocht je in tijdnood komen gewoon tegen zo'n langslopend uniform zeggen dat je je vlucht mist en medestanders zoeken en een hoop lawaai maken...
    JA goed plan... [-X

    En dan ga je met al je medestanders gewoon "even" niet vliegen...:shock:

    Zo simpel gaat dat... :-\"
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #259
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlo Bekijk Berichten
    Wij zijn 11 juni met United via Washington naar Orlando en via Los Angeles en Chicago weer terug gevlogen. De stopover in Washington was dramatisch. Ik heb zoiets zelfs in Turkije nog nooit meegemaakt. Eerst een gigantische rij voor de paspoorten, vervolgens een chaotische bende om je koffers te halen. Hierna moesten we terug lopen richting de paspoortplek om achteraan te sluiten in een nog langere rij voor de koffercheck. Het was dat iemand van de douane zo verstandig was om te vragen of er mensen een transfer hadden anders hadden we aan de drie uur zelfs geen genoeg gehad en mochten we zonder koffercheck door.
    Ik begrijp je verhaal niet helemaal. Op Dulles worden passagiers met de bestemming Washington en passagiers die een transfer hebben direct na aankomst gescheiden. Aangezien jullie naar Orlando gingen moeten jullie dus in de transfer terminal hebben gestaan. De vraag van de douane of er mensen waren met een transfer is dus op zijn zachtst gezegd vreemd. Dat je nog eens door security moet, de koffercheck zoals jij dat noemt, geldt voor elke luchthaven. Op zich is dat niet zo vreemd. Het vertrouwen in buitenlandse security checks is blijkbaar niet zo groot. Pas echt vreemd is het op de luchthaven van Atlanta. Als je in Atlanta moet zijn dan moet je door de security check om de luchthaven te verlaten.
    Waarschijnlijk heb je gewoon de pech gehad dat er een aantal vluchten gelijktijdig zijn binnengekomen. Komt wel eens voor. Van al die keren dat mijn reis via Dulles liep heb ik dit één keer meegemaakt. Op zich dus een redelijk gemiddelde.

  10. Top | #260
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vragen over United Airlines

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HenkR Bekijk Berichten
    Als aanvulling op mijn vorige bericht. Het was het nu zelfs zo erg dat er bij een van de vluchten een van onze medereizigsters geen stoel had en ik kon hem er ook niet bij "plakken". 2x een mailtje aan united geen reactie.
    Persoonlijk heb ik dit nog nooit meegemaakt, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit niet kan voorkomen. Soms wordt er wel eens een ander toestel (met een andere stoelindeling) ingezet of worden de vluchttijden aangepast, maar de door mij uitgekozen stoel wordt dan keurig overgezet. Slechts in een enkel geval merk ik wel eens dat ik niet meer met mijn stoel kans schuiven. In die gevallen, is achteraf gebleken, bleek ik een dubbele boeking te hebben. Met een telefoontje naar United is dat echter in 2 minuten opgelost. Bellen gaat zo wie zo sneller dan mailen. In hun commitment naar de klant staat namelijk dat ze 30 dagen hanteren voor de beantwoording van vragen en klachten. Dit commitment hebben ze bij mij tot nu toe altijd waargemaakt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •