Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 100 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #71
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Vetrektijden die steeds veranderen (United)

    Hallo,

    Ik heb afgelopen Januari 2 vliegtickets rechtstreeks en online bij United gekocht. Ik kan dan in mijn itineray steeds kijken of de vlucht tijden veranderd zijn en welke stoel ik heb gekozen enz.
    Nu hebben ze de vluchtijden al een aantal malen veranderd met een paar minuten verschil, dat is niet erg. Maar ze hebben nu de terugvlucht zo veranderd dat het mijn onmogelijk lijkt om de 2de vlucht (overstap) te halen. Ik heb dan maar 1 uurtje de tijd om over te stappen, ik wordt altijd snel kwaad en gestrest als ik mij moet haasten, dus 1 uurtje lijkt mij niet genoeg.

    Dit is wat ze er nu van gemaakt hebben, en waar ik dus niet blij mee ben.

    Wed, 24 Oct, 2007
    Vetrek vanaf Orlando om 15:07 (Schedule change) nog niet confirmed!
    Aankomst op Chicago voor een tussenstop om 16:57

    Vertrek vanaf Chicago om 17:57 (Confirmed)
    Aankomst op Schiphol om 9:15 next day

    Dit was het eerst toen ik het geboekt had en waar ik wat meer tijd heb voor de overstap:

    Wed 24 Oct, 2007
    Vertrek vanaf Orlando om 13:17
    Aankomst op Chigago voor een tussenstop om 15:14

    Vertrek vanaf Chicago om 17:58
    Aankomst op Schiphol om 9:10 next day.

    Ik had juist gekozen voor wat meer tijd tussen de vertrektijden, zodat ik me niet hoef te haasten en er niet gespannen van wordt. Misschien dat ik gewoon moet afwachten tot de laatste weken voor we vertrekken (1 okt, vertrekken we) en hopen dat ze het gunstig veranderd hebben?
    Kan ik dit op de een of andere manier veranderen (de vertrektijden). Wie weet dit?

    Groetjes Marloes

  2. Top | #72
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)

    Ik resi dan wel niet met United, maar met Delta, mar heb ook al 5 veranderingen door gekregen.
    Wat ik je aanraad is om te wachten, 24 oktober is nog lang! en zo'n 3 weken van te voren eens te bellen met United om het definitieve itinerary vast te leggen. Heeft nu geen nut omdat het toch weer kan veranderen.

  3. Top | #73
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Economy Plus United airlines

    Heb de vraag al eerder - via omwegen- gesteld maar nog geen antwoord gekregen. Ook niet van United zelf. Heb tickets gekocht voor Amsterdam-Washington-Orlando-Frankfurt-Amsterdam. Volgens cheaptickets kreeg ik een "upgrade" naar Economy Plus voor het traject Amsterdam-Washington. "Fijn" dacht ik zo maar voor het traject terug en misschien ook wel het traject Washington-Orlando wil ik dat ook wel. Is het nu handig om toch de $ 299.- te betalen of is het beter om "enkele" upgrades te kopen. Ik heb echt geen idee en heb het ook nog nooit eerder gedaan.
    ops:

  4. Top | #74
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Economy Plus Access

    In principe zijn de Economy Plus stoelen alleen beschikbaar voor passagiers met een Economy Plus Access membership kaart of Mileage Plus members (Economy Plus is standaard vanaf Premier). Als niet alle stoelen zijn gevuld, dan gaan ze in de 'uitverkoop'. Hiervoor vragen ze voor $99 per enkele reis (trans-Atlantisch). In het geval van een overboeking gaan ze vanzelf schuiven. In dat geval moet je gewoon een beetje geluk hebben. Het helpt dan wel als je een Mileage Plus kaart hebt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-02-09 om 10:08. Reden: full quote eruit

  5. Top | #75
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Economy Plus Access

    Maar ik heb dus al een toegezegde upgrade voor het stukje Ams-Was. Dat zou dan dus betekenen dat ik voor de terugreis maar moet afwachten of er beschikbaarheid is OF $ 299.- uitgeven en dan ZEKER weten dat je Economy Plus vliegt toch??

  6. Top | #76
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Economy Plus Access

    Corry,

    De terugreis is waarschijnlijk met Lufthansa ipv United. Lufthansa heeft geen economy plus stoelen. Kijk goed op je ticket of er bij de terugvlucht niet staat operated by Lufthansa of operated by star alliance partner. Ook kan het zijn dat het vluchtnummer begint met LH.

    Ook ben ik benieuwd hoe aan het bedrag van usd 299 bent gekomen voor de upgrades?

    Eric
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #77
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Economy Plus Access

    Hoi Eric,

    Er wordt idd teruggevlogen met LH.(Ik heb bij een reisbureau gewerkt) en die doet dus te vlucht. Ik dacht dat beide UA en LH wel die upgrades zouden hebben. Het is goed te weten dat dat dus blijkbaar niet zo is. Als je lid wordt van EPA(Economy Plus Access) kost dat $ 299.00 (vandaar dat bedrag en ze garanderen dan dat je een plek hebt met meer ruimte) maar als dat voor de vlucht terug al geen optie is dan ga ik daar mijn goede geld niet aan uitgeven want ik heb tenslotte al die "automatische" upgrade volgens cheaptickets en het geld groeit me helaas niet op de rug:-({|=.
    Ik vind dit behoorlijk verwarrend allemaal. Misschien ben ik niet zo intelligent maar ze maken het er ook niet makkelijker op hoor! Ben in iedergeval blij dat je hebt gereageerd anders had ik die $ 299.00 voor niets uitgegeven.

  8. Top | #78
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Economy Plus Access

    Sorry, ik had even niet gezien dat je via Frankfurt terugvloog. In dat geval heeft het inderdaad geen zin om na te gaan of je een Economy Plus stoel kunt krijgen. Het is overigens een misvatting dat je met een Economy Plus Access kaart gegarandeerd bent van een Economy Plus stoel. Deze stoelen worden namelijk in een bepaalde volgorde toegewezen. Mensen met een Economy Plus Acces kaart en verder geen status (dus geen Global Services Member, 1K, Premier Executive of Premier) krijgen pas als laatste een stoel toegewezen. Met een Economy Plus Access kaart krijg je dus alleen een Economy Plus stoel toegewezen als deze beschikbaar is. Als dat niet zo is, dan heb je gewoon pech. Ondanks het feit dat je hiervoor $299 hebt betaald. Op de internationale vluchten is dat over het algemeen geen probleem. Op binnenlandse vluchten komt het echter regelmatig voor dat er geen Economy Plus stoelen meer beschikbaar zijn. Het spreekt voor zich dat dit regelmatig een hoop commotie oplevert bij de incheckbalie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 10-02-09 om 10:08. Reden: full quote eruit

  9. Top | #79
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Economy Plus Access

    Ja dat van die volgorde staat ook op de website van UA. Het is dan dus voor mij niet nodig die upgrade te kopen omdat ik die al heb voor het stuk naar Washington en LH dus geen optie daarop heeft.

    Ik laat het dus voor wat het is. Fijn dat ik de upgrade heb voor 1 stuk en dan zien we het wel:smile:

  10. Top | #80
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Economy Plus Access

    Wij zitten altijd 17A 17B (Bulk Head)
    Zit altijd bij het raam, als ik moet opstaan kan m'n vrouw gewoon normaal blijven zittem...
    Ik kan hier helemaal languit gestrekt zitten...

    Maar ja dit zijn er maar 2...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •