Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 100 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #51
    Vaste Bezoeker Riv71's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    The Hague
    Berichten
    86

    Standaard

    Op Alberto na is het goed verlopen. Alberto heeft ons alleen een hoop regen bezorgt. Wij waren gelukkig steeds het extreme weer voor....
    Verder hebben wij in 2 weken heel veel gezien en gereden.
    Van Miami naar Key West, Ft. Meyers, Tampa, Old Town, Silver Springs, St. Augustine, Titusville, Orlando, Ft. Lauderdale, Miami geweest....

    Wij zijn net gisteren wo. 21 juni terug gekomen.
    De terug reis ging gelukkig goed. Ik moet zeggen in de grotere vliegtuigen zit je perfect van United.
    Alleen de Airbus die wij hadden, maakte voordat wij gingen opstijgen in Miami het vreemde geluid waar in Washington het probleem mee begonnen was.... dan krijg je toch wel de kriebels. Maar dat ging ook goed.

    In Washington kwam overigs een groep van 30 mensen in het vliegtuig erbij, die toch weer een uur vertraging hadden met United. Die nog net de vlucht naar Nederland konden meemaken....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-11-08 om 08:36. Reden: full quote eruit
    Grtz....
    Hugo

    The Dutch Photographer | http://www.dutchphotographer.nl

  2. Top | #52
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    29

    Standaard United Ailines Mileage Plus

    he Remcozoon,

    het kan zijn dat je ticket bij BMI niet in de juiste lettercode was geboekt. Ik heb hetzelfde gehad met singapore airlines naar nieuw-zeeland. Om de punten te krijgen bij een andere maatschappij moet je boeken in een bepaalde lettercode, bijvoorbeeld united heeft voor economy W-V- etc.
    hangt af van de voorwaarden van je ticket. Ik weet wel dat ik baalde dat ik me er van te voren niet verder in verdiept had, want waren toch behoorlijk wat mijlen geweest.

  3. Top | #53
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deh78
    die truc wil ik ook graag weten heb ik volgende maand ook wat aan...

    Dennis
    Er is geen truc...

    Je moet gewoon veel met United vliegen... wij gaan 3 á 4 keer per jaar naar de overkant... waardoor de zogezegde elite staus vehoogd word naar "Premier"... je krijgt dan ook een pasje met een andere kleur (zilver)... en gratis upgrades... we worden in ieder geval altijd ge-upgrade naar Economy plus...
    En op de terugvlucht zit je in de regel Business...

    Zou je nóg vaker en/of verder vliegen, dan ga je naar een nóg hogere elite status, waardoor je nóg sneller upgrade, in de regel direct naar business...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #54
    Newbie Phileas's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    The Hague, Netherlands, Netherlands
    Berichten
    14

    Standaard Boeing 777 United Airlines stoelen 31 G en 31 F.........

    Hoi allemaal,

    Ik heb mijn (e)-tickets binnen voor de grote reis in oktober. Op dit formulier is alles netjes vermeld met tijden en vluchtnummers, maar...... we reizen heen met Lufthansa (via Frankfurt). En bij alle gegevens staan geen stoelnummers vermeld. Via internet is het me ook niet gelukt om nu al in te checken en een stoel uit te zoeken; maar misschien kan dit pas 24 uur voor vertrek. Heeft iemand hier ervaring mee?

    Voor de terugreis staan alle vluchtgegevens + alle stoelnummers vermeld op het formulier. Ik heb natuurlijk www.seatguru.com gecontroleerd om te kijken waar we zitten, en............ met TED vind ik alles best, als ik maar tijdig uit het vliegtuig ben (rij 16). Maar daarna! UA Boeing 777 stoelen 31 G en F. Kan iemand zich herinneren of deze plekjes een beetje OK zijn? Seatguru geeft ze op als "het kan goed en het kan slecht zijn", en daar kan je dan weer net niets mee. :?:

    <volgens het overzicht zijn dit de stoelen in het midden van het vliegtuig achter de toiletten met zo'n grote witte muur voor je. Meestal zitten hier toch ouders met babies? :-$ >

  5. Top | #55
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    TED: tot rij 12 is Economy plus, waarbij rij 10/11 nog meer beenruimte hebben i.v.m. nooduitgang. Wij zaten rij 12, 1e rij van "normale" economy, is ook erg goed.

    United Boeing 777: Zoals Seatguru al aangeeft hebben seats 31 F/G voor- en nadelen. Voordelen: Beenruimte, TV-schermpje vlakbij (uitvouwbaar vanuit armleuning), toiletten dichtbij. Nadelen: geen bagage voor je toegestaan bij start en landing, stoel iets smaller door schermpje en tafeltje die in armleuning zitten, toiletten direct voor je waar regelmatig veel reizigers staan te wachten en met hun nieuwsgierige ogen staan te koekeloeren wat jij allemaal doet. En de kans dat je naast een gezin met gillende baby(s) zit is zeer groot .....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #56
    Vaste Bezoeker Riv71's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    The Hague
    Berichten
    86

    Standaard

    Alles is er al over gezegd.... wij hebben daar prima gezeten op de heen en terug reis in Juni van United Airlines (naar en van Washington). :!:
    Alleen geen raampje

    http://img.photobucket.com/albums/v3...6/DSC03989.jpg
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 10:41. Reden: foto te groot
    Grtz....
    Hugo

    The Dutch Photographer | http://www.dutchphotographer.nl

  7. Top | #57
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    En dan zit je dus zo:

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #58
    Vaste Bezoeker Riv71's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    The Hague
    Berichten
    86

    Standaard

    Ik ben 1.93 en zat daar perfect ! Alles bij de hand (beenruimte en eigen scherm), alleen geen raampje waar je af en toe lekker kan kijken of je al land ziet... of voor de foto's....
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-03-11 om 10:42. Reden: fqe
    Grtz....
    Hugo

    The Dutch Photographer | http://www.dutchphotographer.nl

  9. Top | #59
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard

    Wil niet de voorpret bederven, maar ik zou er nog niet helemaal vanuit gaan dat je ook deze stoelen hebt: mijn ervaring is dat je pas zeker weet waar je zit als je ingecheckt bent. Check als het kan in via internet, maar afgelopen zomer konden wij (nog) niet inchecken voor de transatlantische vlucht bij United. Goede vakantie en ach ... de verzorging van United is altijd wel goed. Als je wat langer bent is economy plus wel een aanrader. Beetje flauw is wel dat als je moet overstappen (en dat moet je vaak bij United) dat je dan 2x de toeslag moet betalen als je de hele vlucht ruimer wil zitten. Wij hebben alleen het langste stuk "plus" gezeten.

  10. Top | #60
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ceetje
    Online inchecken kan ook niet bij United, maar vroeg op het vliegveld zijn en vragen of je economy-plus bij kan boeken. Ter plekke reken je dan af. Ging bij ons twee keer gesmeerd.
    Mag ik vragen hoeveel je per persoon dan kwijt bent als je aan de balie economy plus erbij neemt?

    Groetjes Marloes



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •