Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 67 van de 100 EersteEerste ... 1757656667686977 ... LaatsteLaatste
Resultaten 661 tot 670 van de 1000

Onderwerp: Vliegen met United Airlines (1)

  1. Top | #661
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: flight Change United 30 april 2010

    @verwijderd;
    Ik bedoelde met USAF natuurlijk USAFunvacations :-\" Barack had ik al gebeld, maar zijn vliegtuig zat al vol en was overboekt en de heli was dan in onderhoud:wink:

    Wij vliegen niet naar Orlando maar naar Miami. Maar het kan nooit kwaad om af en toe eens te kijken of er iets is gewijzigd. Dat kan ook nog wel eens gebeuren met je stoelen. Ook al heb je je voorkeur opgegeven, soms gooien ze het hele vliegtuig om en zit je ineens weer allemaal verspreid (is me vorig jaar ook al eens overkomen). Dan is het prettig dat je iedereen weer bij elkaar kunt zetten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-12-09 om 09:21. Reden: full quote eruit

  2. Top | #662
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: flight Change United 30 april 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6foot6 Bekijk Berichten
    Hee, daar heb ik nog nooit aan gedacht! ...maar hoe gaat dat dan met je bagage?
    Die gaat gewoon op dezelfde vlucht mee.

  3. Top | #663
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    374

    Standaard Re: flight Change United 30 april 2010

    Welke dezelfde vlucht, de late vlucht waarvoor die gelabeld is, of denk je dat ze op zoek gaan naar jouw bagage om er een nieuw label aan te hangen

  4. Top | #664
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: flight Change United 30 april 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 6foot6 Bekijk Berichten
    Welke dezelfde vlucht, de late vlucht waarvoor die gelabeld is, of denk je dat ze op zoek gaan naar jouw bagage om er een nieuw label aan te hangen
    In principe dezelfde vlucht als waar jij mee vliegt. Mocht dat niet lukken dan komt je bagage later. Dat is een beetje het risico van het wijzigingen van je vluchtschema. Negen van de tien keren gaat het overigens zonder problemen.

  5. Top | #665
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Prijsverhoging United Economy Plus annual

    De prijs van de United Economy Plus annual gaat m.i.v. 04-01-2010 met $76 omhoog :
    https://store.united.com/traveloptio...&linkTitle=epa

    Happy New Year,
    Pieter & Petra
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  6. Top | #666
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Prijsverhoging United Economy Plus annual

    Dat is nogal een prijsverhoging van $ 349,- naar $ 425,-, we hebben nu al een aantal jaren annual E+ het begon met $ 299,- toen 349,- en nu dus 425,-. Afgelopen jaar hebben we er 4x gebruik van gemaakt, dat was de moeite waard. Inmiddels premier status bereikt en dan krijg je het kennelijk (if available). Maar die status verlies je waarschijnlijk weer als je niet minimaal 3x per jaar vliegt. Zal me dan toch nog eens beraden.:roll:

  7. Top | #667
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Ik ben benieuwd hoe ze dat willen doen. De vliegmaatschappij houd meestal geloof ik 30% vast, daarbij zijn de mensen die het eerste boeken vaak het beste af, maar nog steeds kan de vliegmaatschappij jou zo in een andere stoel zetten. En dan nog, mij maakt het niet heel veel uit waar ik zit, liefste bij het raam, maar is het in het midden dan ook prima. Je hebt boven de wolken toch weinig boeiends meer, behalve een warme en verblindende zon tegen je hoofd.

  8. Top | #668
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rony1434 Bekijk Berichten
    Hi all.
    Ik vond een online service, link verwijderd, die online check-in is bepaald door het geven van de beste plaatsen voorkeur door ons.
    Ze sturen instapkaart per e-mail.
    Ik ken een manier die precies hetzelfde werkt, maar wel een stuk goedkoper is;
    Zelf doen :mrgreen: ! Bij de meeste airlines krijg je 24 uur van te voren bericht, of i.i.g. de mogelijkheid, om online in te checken en daarbij je stoelen (als je dat al niet gedaan had) vast te zetten.
    Je kunt dan direct je boardingpassen uitprinten, en hoeft dan op de luchthaven niet meer in de rij, en alleen je koffers af te geven bij de "Bags only" balie.

    Deze "service" lijkt erg op die van de "services" die voor €49,- je ESTA wel even willen invullen, iets wat je ook eenvoudig zelf kunt doen.
    En dat de airlines alleen snachts inchecken is ook BS, want ze (en dat regelt hun computersysteem) beginnen exact 24 uur voor de vlucht in te checken, wat dus in ons geval altijd overdag is.

    Voor wie het niet zelf "kan" (het is echt simpel) is het misschien een uitkomst, maar volgens mij riekt het op z'n minst naar misleiding.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 15-01-10 om 10:24. Reden: link, net als aanbrenger, verwijderd
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #669
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rony1434 Bekijk Berichten
    Hi all.
    Ik vond een online service, LINK VERWIJDERD DOOR TELETON, die online check-in is bepaald door het geven van de beste plaatsen voorkeur door ons.
    Ze sturen instapkaart per e-mail.
    Ik vroeg mij even af: Stel dat jij en ik van deze service gebruik maken. Aan wie geven ze dan de beste plaatsen?

    En wat zijn de beste plaatsen eigenlijk? Je kunt je voorkeur opgeven, that's it. Bij veel maatschappijen en in ieder geval bij United Airlines kan je gewoon kostenloos je stoel al vastleggen na het boeken/ticketen. Het moment van de stoelkeuze staat dan volkomen los van het inchecken. En de check in zou volgens deze 'aanbieders' meestal at night zijn. Volgens mij is dat echter 24 uur voor vertrek, dus voor de meesten van ons zal dat in de loop van de ochtend zijn.....
    Laatst gewijzigd door Teleton; 15-01-10 om 08:46. Reden: Originele bericht was ongepast (?) en is verwijderd



  10. Top | #670
    Newbie wasp's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    10

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines / TED

    Vind zo,n service pure oplichting,[-X ,n kind kan de was doen.
    Tis echt niet moeilijk om zelf 24 uur vantevoren in te checken, dus weggegooid geld als je het mij vraagt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •