Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 9 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 82

Onderwerp: WDW: Hoeveel dagen nodig?

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    9

    Standaard WDW: Hoe lang per park?

    Beste mensen,

    Ik zit even met een dilemma ivm tijdgebrek.

    Walt Disney World® Three (3) Day Park Hopper Plus Ticket
    Als ik het goed begrepen heb, kan ik bovenstaande pas kopen aan de kassa en kan ik daarmee evt. 2 parken op 1 dag bezoeken.

    Nu mijn vraag..Is het mogelijk om het Animal Kingdom en het Epcot center op 1 dag te doen??

    Alvast ontzettend bedankt voor jullie hulp

    Groeten
    Jurgen

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: In 1 dag Animal Kingdom en Epcot Center bezoeken?

    Beste Jurgen, dat is zeker een optie.
    Als je s'morgens op tijd bij Animal Kingdom bent (wel die erst doen) kun je om een uur of een de hoogtepunten zeker gezien hebben, dan heb je de hele middag en avond voor Epcot en World Showcase.
    Beetje goed indelen, en ook daar kun je verreweg het meeste bezoeken
    Eric

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Als je de vier parken wilt bezoeken, zou ik Animal Kingdom (inderdaad 's ochtends) en MGM combineren. Voor MGM heb je geen hele dag nodig, terwijl er in Epcot toch wel genoeg te doen is om een (lange) dag vol te maken.

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Op zich is het allemaal wel haalbaar als het maar niet te druk is. Van tevoren alvast goed uitzoeken welke attracties je wilt doen en goed gebruik maken van de fastpasses.
    Maar dan nog is het afhankleijk van het seizoen waarin je gaat: als het erg warm is (boven 30 graden) kun je wel allemaal doen, maar dan ben je 's avonds geheel gesloopt en heb je er de voldende dag(en) nog last van. Let daar op!!
    Als je met kinderen gaat geldt dit allemaal nog eens dubbel.

    Alternatief? Je hebt toch zo'n 3 dagen hopper pas? Dan heb je ook recht op 2 extra dagen naar een disney-zwembad. Doe dan liever 's ochtends Animal Kingdom en ga 's middags lekker afkoelen in Typhoon Lagoon.

    Het zijn maar wat tips. Doe er je voordeel mee, of niet. Veel plezier in ieder geval.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Je hebt uiteraard gelijk, maar volgens mij bedoelt ze, dat ze eigenlijk 4 parken (MK, Epcot, MGM en AK) in drie dagen wil bezoeken.
    En ja natuurlijk, je moet een beetje geluk hebben met weer en drukte, maar dat geld toch voor ons allemaal?
    Eric

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Je hebt uiteraard gelijk, maar volgens mij bedoelt ze, dat ze eigenlijk 4 parken (MK, Epcot, MGM en AK) in drie dagen wil bezoeken.
    Ik denk dat je dat niet moet willen. En dat is absoluut mijn mening, anderen denken daar misschien anders over. Als je vooral veel Disney wilt doen in 3 dagen dan raad ik aan om Animal Kingdom te laten schieten. Ik vind dat park toch iets minder dan de andere drie, en als je dan moet kiezen zou ik deze dan maar niet doen.
    Blijft echter wel zonde, want ook dit park heeft een aantal leuke attracties.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    je moet een beetje geluk hebben met weer en drukte, maar dat geld toch voor ons allemaal?
    En geluk is met de domme: wat heb ik toch altijd weer een geluk!!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Denk dat het probleem juist is, dat je toch alles wilt zien in drie dagen, en aangezien je gegarandeerd met het Disneyvirus besmet raakt, weet je de volgende keer waar je over praat.
    En van dat Animal Kingdom, daar zijn de meningen ontzettend over verdeeld.
    Mijn volgorde van parken is:
    1 Magical Kingdom
    2 Epcot
    3 Animal Kingdom
    4 MGM Studio's,
    Maar ik kan me voorstellen, dat iemand anders Epcot niets vind, maar juist MGM op de tweede plaats zet....
    Het is dus helemaal een persoonli9jke voorkeur, en dan is het juist goed om alle parken te bezoeken, dan weet je waar je over praat.
    Eric

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Tussen willen en kunnen ... daar zit hem nou juist de crux (mooi woord). Volgens mij zit het antwoord van de meeste vragen enl dilemma's veelal besloten in de werdervraag "Wanneer ga je weer?"

    Geef nou allemaal maar toe aan de verslaving, ga gewoon zovaak mogelijk weer terug naar Florida. Het lukt je toch nooit om binnen welke termijn dan ook een bevredigend eenmalig bezoek samen te stellen.

    Dooddoener?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    9

    Standaard

    Ontzettend bedankt voor jullie reacties.
    Ik ben van plan om t als volgt te gaan indelen en ik ga zeker gebruik maken van fastpasses om de topattracties in ieder geval niet te missen.

    12 mei: Magic Kingdom
    13 mei: Epcot Center
    14 mei: Animal Kingdom + MGM

    15 mei: Misschien lancering Discovery?? Verder heb ik alleen Orlando naar Ft Myers op het programma staan is ongeveer 340km. Afhankelijk v/d lancering -ontwikkelingen of ik misschien toch nog een halve dag extra disney heb.
    (Discovery's launch on STS-114, currently targeted for the May 15 to June 3 time frame)

    15 mei wordt dus nog een verassing...

  10. Top | #10

    Standaard

    Het ligt eraan of je alles wilt zien, als je echt alles wilt zien/doen wat een park te bieden heeft dan is het te kort om die 2 parken samen te doen.Maar als je alleen de topattracties doet en wat rondkijken dan kan het zeker.Ligt ook aan de drukte.

    Wij hebben in de herfst hetzelfde gedaan 1 dag MK,1 dag AK en Epcot en 1 dag MGM ,3 dagen dus.
    Dus in het naseizoen kan het zeker.Bij ons was het in animal Kingdom heel druk maar omdat het park niet zo groot is konden we alles in een halve dag doen en in EPCOT was het niet druk dus dan konden we ook in en halve dag doen.oor MGM hadden we ook een hele dag uitgetrokken maar dat hadden we na een halve al gezien en toen we smiddags gaan zwemmen in Typhoon Lagoon.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •