Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 9 EersteEerste ... 6789 LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 82

Onderwerp: WDW: Hoeveel dagen nodig?

  1. Top | #71
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: WDW: Hoeveel dagen nodig?

    ook wij hebben afgelopen vakantie de hopperoptie niet gemist...
    helaas is het wel echt zo dat je echt geen 2 parken mag bezoek op dezelfde dag, ondanks dat je desnoods een dag ervoor extra wil inleveren (wij haaden bijv 3 dagen teveel) maar je mag alleen het park opnieuw in, waar je die dag al in bent geweest.
    dus wel hetzelfde park met je dagpas mag je eindelooos opnieuw in. bijv als je de middag even terug naar je hotel wil
    parkeren is idd voor de hele dag geldig bij alle disney parken
    bedenk voor jezelf of je er echt veel gebruik van zult maken
    wij konden ons echt ruim een dag vermaken in ieder park en hebben animal kingdom 2 dagen gedaan, studios 2 dagen (in verband met de kou en late aankomst eerste dag) en magic kingdom 3 keer. vanwege de grote en de drukte....
    succes met kiezen

  2. Top | #72
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: WDW: Hoeveel dagen nodig?

    wij hebben tijdens onze eerste keer disney world voor elk park 1 dag uitgetrokken, en zelfs dan nog heb je niet alles gezien. Animal Kingdom is maar open tot 17uur en dus zijn we nadien nog naar downtown disney getrokken, de studios vonden wij persoonlijk het beste om mee af te sluiten omdat Fantasmic echt een fantastisch einde is voor je vakantie. Maar het is echt je eigen keuze in hoeveel je wil zien en hoeveel tijd je er voor wilt/kan uitrekken. Groetjes

  3. Top | #73
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: WDW: Hoeveel dagen nodig?

    Het ligt er ook een beetje aan in welk hotel je verblijft denk ik.
    Als je in een van de mono rail resorts logeert hop je veel makkelijker van het ene park naar het andere dan dat je eerst een of twee bussen moet nemen.
    Voor ons is het erg makkelijk om overdag een park te doen daarna een middagdutje en 's avonds nog even te railen naar Epcot of Magic kingdom.
    We hebben ook soms het avond eten in een ander park dan waar we overdag geweest zijn en ook dan is de hopper functie makkelijk. Het ligt er maar net aan hoe je je dag zelf wilt invullen en ik kan me indenken dat je met kleine kinderen gewoon geen behoefte hebt om te hoppen.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #74
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: WDW: Hoeveel dagen nodig?

    Ík miste de park hopper ook niet omdat we een 7 dagen pas hadden en in sommige dagen ook naar universal gingen of een waterpark deden en dan kan je s avonds nog het vuurwerk gaan bekijken in een disney park . Wij hadden meer aan de water optie dan aan de hopper optie

  5. Top | #75
    Vaste Bezoeker Hannah's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    91

    Standaard Re: WDW: Hoeveel dagen nodig?

    Het geeft je flexibiliteit, maar ik denk dat het geen must is voor een leuke vakantie.
    Wij hebben het wel altijd, maar wij hebben ook nog geen kleine kinderen bij ons. Ik kan me voorstellen dat je niet met kleintjes wilt trekken van het ene naar het andere park. Je kunt prima zonder, zeker als je meerdere dagen gaat!
    Groeten Hannah!
    ryanenhannah.blogspot.nl

  6. Top | #76
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: WDW: Hoeveel dagen nodig?

    Wij gaan begin november naar florida; nu wil ik even aan de experts vragen of je 2 parken op 1 dag rond dat tijdstip kan pakken?
    Ik heb nl. dillema dat we 2 dagen voor orlando hebben waarvan ik 1 dag disney wil en 1 dag universal (waar ik eigenlijk de zelfde vraag voor heb, wil studios en adventure ?)
    Is dit haalbaar als het mee zit met de drukte?
    en welke ticket kan je dan het beste pakken want er zijn zoveel opties??

    En ik twijfel nog tussen epcot en mgm....tis persoonlijk natuurlijk maar welke raden jullie aan??

    Hopelijk kunnen jullie mijn keuzes wat easy-er maken :-)

  7. Top | #77
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: WDW: Hoeveel dagen nodig?

    ga je met kinderen of zonder ?
    Met kinderen de studios en universal je kan nooit 2 parken doen op 1 dag en ze ook echt gezien hebben
    Zonder kinderen 2 universal parken en kom een keer terug om disney te doen . Universal is meer spectakel en hebben veel meer het wow effect en dat komt van een disney fan
    Laatst gewijzigd door cindy74; 19-01-11 om 21:26.

  8. Top | #78
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: WDW: Hoeveel dagen nodig?

    Tis zonder kinderen....wel met mn vader dus alle achtbanen zullen we niet meepakken...vindt het zo moeilijk....er is zoveel leuks! :-)

  9. Top | #79
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: WDW: Hoeveel dagen nodig?

    achtbanen zijn er niet zoveel in universal studios zelf .
    dan zou ik als 2de park toch maar epcot doen in de studios sla je dus al zeker aerosmith en de tower of terror over das te spijtig.
    Waarom eigenlijk maar 2 dagen park in orlando je gaat sowiezo spijt hebben

  10. Top | #80
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: WDW: Hoeveel dagen nodig?

    Als je maar 2 dagen hebt zou ik toch alleen maar kiezen voor Disney, zeker wanneer je de heftigere attracties waarschijnlijk zal mijden. Neem dan desnoods een hopper pas voor die dagen en begin vroeg en eindig laat in de parken dan heb je er tenminste alles uitgehaald. Mits jullie dat natuurlijk trekken zulke lange dagen.

    Voordeel van de hopper passen is dat je dan in de namiddag naar een ander park kan gaan, let wel even op de openingstijden van de parken.




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •