Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 82

Onderwerp: WDW: Hoeveel dagen nodig?

  1. Top | #41
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    Het is sowieso leuk om een keer te doen, al ga je maar naar 1 park. En als jullie twee dagen gaan kan je er zelfs voor kiezen om 2 parken te bezichtigen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-03-09 om 13:11.

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    wij kiezen meestal voor 1dag 1park en bij Disney 1dag extra voor hoppen. De parkdagen wisselen we af met zwemdagen en shopdagen, dus over 2 weken vakantie hebben we meestal 'maar' 7 of 8 parkdagen.
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  3. Top | #43
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Hoeveel dagen naar Disney World?

    Ja wij doen ook om en om. Anders is het niet te doen, dan raakt onze kleine meid compleet overprikkeld volgens mij. (En wij ook trouwens) het is goed om wat rust tussen door te nemen. Wij hebben zo'n 10 dagen pas besteld, maar wel met unlimited optie want ik denk niet dat we alle 10 dagen gaan opmaken.

  4. Top | #44
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard WDW: Hoeveel dagen nodig?

    Hoi,

    2 jaar geleden zijn we een toertje Florida gaan doen en hebben enorm genoten van de disneyparken, seaworld, kennedy space en universal.
    Verder hebben we ook clearwater, everglades, keys en miami gedaan.
    Dit gewoon met ons tweetjes.
    Op die reis is er 'iets' gebeurd want 9 maanden later hadden we een babytje in onze armen.
    Nu willen we graag met onze Lotte op reis maar naar waar? Ik wil graag naar Florida maar heb geen zin in verkassen van hotel naar hotel, rondrijden,...
    Als het aan mij ligt blijven we 14 dagen in het pop century resort en gaan we naar de verschillende disney parken en genieten we wat aan het zwembad.
    Misschien huren we een wagen om eens naar het strand te rijden of zo maar dat is geen must? Of wel? Hier hebben we het de meeste twijfels over...
    Onze dochter zal in mei (dan willen we graag gaan) 1 jaar en 4 maanden zijn en kent wel al wat van Disney.
    Volgende week gaan we trouwens naar Disney Parijs met haar.

    Wat denken jullie?
    - kunnen we ons 14 dagen bezig houden in wdw?
    - wat kunnen we nog allemaal doen zonder huurwagen?
    - is er in elk pretpark wel iets te doen voor de allerkleinsten?
    - is pop century leuk of beter een ander hotel?
    - verplaatsingen met disney transport: zijn die ok? tot hoe laat rijden de bussen? kunnen we daar makkelijk met onze (quinny speedi) buggy op?

    Andere tips en ideeën zijn natuurlijk ook welkom!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  5. Top | #45

    Standaard Re: 14 dagen WDW teveel? saai? niet lang genoeg? Maw tips gevraagd!

    Hihi, Disneymagic heeft toegeslagen tijdens jullie vorige reis?


    Ik denk dat het erg persoonlijk is of je je 14 dagen kunt vermaken in WDW. Wij gaan in april/mei de eerste en laatste week naar WDW, dus ook 2 weken.
    Buiten de 4 themaparken is er genoeg te doen; waterparken, recreatie bij de resorts, winkelen in Downtown Disney... Wij vinden het ook leuk om de verschillende hotels te bekijken. Zo hebben wij tijdens onze vorige trip het Grand Floridian en Boardwalk hotel uitgebreid bekeken. De komende reis gaan we een keer naar Animal Kingdom Lodge en Wilderness Lodge om sfeer te proeven en we gaan paardrijden bij Fort Wilderness.
    Als je er 14 dagen bent kun je kiezen om lekker rustig aan te doen en meer tijd bij het zwembad door te brengen. Dat is natuurlijk ook wel fijn met een kleintje.
    Onze vorige trip bestond uit 10 dagen waarvan we met de taxi een dag naar Sea World geweest zijn en een dag zijn gaan shoppen. Alles was nieuw, dus we wilden niets missen.

    Het transport in WDW vinden wij super. Je bent langer onderweg dan met een huurauto, maar alles is goed geregeld. Geen ervaring met een kinderwagen daar, maar volgens mij is dat goed te doen.

    Wij gaan dit jaar voor het eerst naar Pop Century. Ik denk dat het een erg leuk hotel is. Vorige keer verbleven wij in All Star movies, ook erg leuk!

    Ik hoop dat ik je al een beetje op weg geholpen heb. Succes met plannen!

    Groetjes, Chantal

  6. Top | #46
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: 14 dagen WDW teveel? saai? niet lang genoeg? Maw tips gevraagd!

    14 dagen teveel, welnee........
    Ik ben nu in totaal zo'n 18 weken naar Florida geweest en daarvan heb ik er zomaar de helft in de Disneyparken rond gebracht.

    Maar het ligt er ook heel erg aan wat je wilt.
    Jullie zijn er al eens geweest dus jullie weten een beetje wat je kan verwachten.

    Mijn tip is om van te voren een auto te huren, als je het daar pas regelt ben je een godsvermogen kwijt en dat is helemaal niet nodig.
    Op het Disney terrein is een Alamo aanwezig dus daar kun je een auto huren.
    Bepaal van te voren wat je wilt doen, een dagje strand, wat shoppen (zeker niet te vergeten erg aantrekkelijke prijzen en leuk) enz enz.
    Voordeel is dan ook dat je die dagen wat boodschappen kunt gaan doen zodat je eten en water bv kunt kopen scheelt weer iets in de kosten.

    Je zou je vakantie op kunnen delen in 3 stukken, eerste stuk Disney en dan 2e stuk een auto huren waardoor je een paar dagen gaat touren/shoppen enz enz en dan 3e stuk weer Disney.

    Het vervoer bij Disney is goed geregeld en in iedere bus/monorail en boot kun je met de buggy terrecht soms moet je hem alleen even opvouwen.
    Maar overal mag de buggy mee.

    In de parken is voor de allerkleinsten ook genoeg te zien, doen en beleven.

    Mijn enige twijfel ontstaat wanneer ik lees dat je in mei wilt gaan.
    Deze mei????????
    Want dan ben je erg laat met boeken....
    De vliegtuigen zitten aardig vol dus daarmee is het opschietren geblazen om te kijken of er nog plek is.

    Wat betreft het hotel; kijk goed naar de aanbiedingen die er nu zijn er is een aanbieding 4 nachten en dan 3 gratis maar ook via de UK een aanbieding 10 nachten en dan 4 gratis.
    Als je sim bent pak je de aanbieding van 4=7 en dat 2 maal, dat kan gewoon 2 boekingen maken het enige nadeel is dat je misschien halverwege naar een andere kamer moet maar die kans is erg klein.
    Ik zou dit dan wel boeken via een amerikaanse travelagent die weten goed hoe ze dit moeten doen voor je (vooral die 2 boekingen) en dan raad ik je aan Dreams Unlimited.

    Hopelijk heb je iets aan deze info.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  7. Top | #47
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: 14 dagen WDW teveel? saai? niet lang genoeg? Maw tips gevraagd!

    Goed idee om op te splitsen!
    Denk toch dat we een auto gaan huren voor de hele periode, als het nog lukt om te boeken!
    Misschien woensdag eens gaan informeren in het reisbureau
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  8. Top | #48
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    114

    Standaard

    Wij splitsen ook, gaan half april eerst 5 dagen Saratoga Springs, dan 3 dagen disneycruise en dan nog 8 dagen Beach hotel (waarschijnlijk)
    En wij vermaken ons prima 14 dagen in Disney hoor.
    We hoeven dan niet te haasten, kunnen halverwege de dag lekker met de kleintjes naar het hotel terug. Heerlijk alles op het gemakkie.

    Oja, en wij gingen anderhalf jaar geleden met gemak met de mutsy op de disneybussen mee. Geen probleem.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-12-10 om 02:35. Reden: 1+1

  9. Top | #49

    Standaard Re: 14 dagen WDW teveel? saai? niet lang genoeg? Maw tips gevraagd!

    Ik persoonlijk zou 2 hele weken alleen Disney te veel vinden. Wij zouden dan niet alleen Disney bezoeken maar ook andere parken. En ook naar malls gaan etc. Een beetje om en om. Dag Disney,dag shoppen,dag Disney,dag Kelly park bv.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  10. Top | #50
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: 14 dagen WDW teveel? saai? niet lang genoeg? Maw tips gevraagd!

    Wij gaan in December zelfs 3 weken. We blijven de hele drie weken in de AKL, maar gaan wel af entoe van het terrein af. (Idd naar de Mall, Universal studios en Sea World en we hebben ook een dinnershow geboekt Pirate Dinnershow, die niet op het disney Terrein ligt)

    Het is maar hoe je het zelf invult. Het betekent niet dat we 3 weken lang alleen maar door de disney parken heen gaan lopen, dan raak je volgens mij een beetje oververzadigd. Maar we doen het een beetje om en om, dagje rust, dagje pretpark, dagje zwempark, dagje shoppen etc.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •